Stránka 1 z 1

Napsal: pát 06.04.2007 13:58
od Demostenes
Mohu jen tak koupit treba na ebayi ecu a dat si ji do auta (samozrejme typ, ktery se tam daval)? Musim brat v potaz vybavu auta (klima, automat, abs....) a danou ecu pak nejak nastavit? Nebo si to umi detekovat sama a tedy mi staci koupit spravny typ?

Ja mam ve svem aute 0 261 200 150 verze hw 1.1 (635csi a 735il), ale do e34 se davala 0 261 200 179 verze hw 1.3. Proto me zajima, jestli to tam vrazil nejaky predchozi majitel jen tak, nebo jestli musel delat nejake modifikace...

Btw, nahodou nekdo nevi, cim se lisila verze 1.1 a 1.3, resp cim se lisi 150 vs 179?

Napsal: stř 23.05.2007 21:52
od Demostenes
Tak tedka uz vim, ze 179 ma vice palivovych a zazehovych map, jde v pohode dat do auta a motor se chova vyrazne kultivovaneji. Kazdopadne me zajima, jestili je tady nekdo, kdo tomu fakt rozumi, mel bych par dotazu.
Zacala se mi chovat vyrazne jinak prumerna spotreba a zajimalo by me, zda je to proto, ze mam zasekly odometr a novejsi ecu na to reaguje spravne, tedy neustale roste (predtim to bylo porad stejne...), nebo jestli je tam nejaka nekompatibilita a auta fakt zere jako svine ;) Zatim nemam cas koupit pul nadrze, projet to a udelat nejake porovnani....

Napsal: čtv 24.05.2007 10:45
od Speedy
Tak to bohužel nevím u tohoto auta, ale u e36 je několik řj a přehození funguje, pokud syncneš EWS a VINka s dalšími moduly. Se spotřebou by to nic dělat nemělo.

Napsal: čtv 24.05.2007 14:27
od Demostenes
Speedy píše:Tak to bohužel nevím u tohoto auta, ale u e36 je několik řj a přehození funguje, pokud syncneš EWS a VINka s dalšími moduly. Se spotřebou by to nic dělat nemělo.
No, jo prave nic nesyncoval....Takze mozna to jede v nouzovem rezimu. Ty by jsi neco takoveho umel poresit? Samozrejme bych ti to zaplatil....