Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: stř 04.04.2007 16:09
				od Jiras
				Ahoj prosím o radu, jestli nevíte, co je v řiti: 
Brácha jede po městě, všechno v klidu, najednou ale okamžitá ztráta výkonu a chcípnutí motoru. Když to chtěl pak nastartovat, chytne to normálně, ale na volnoběh jsou otáčky na 2000 /min, z vejfuku jde tmavší kouř než normálně (a víc). Jakmile začne pouštět spojku a chce se rozjet, zdechne to (neni výkon).  
 
   
 
Je to E34 525i rv 1988. Typ motoru nevim, v pětkách nemám přehled.
 
			
					
				
				Napsal: stř 04.04.2007 16:22
				od Hanz
				no musis to vic popsat... jde motor na volnobeh vytocit? bezi s vibracema? dela rachot?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 04.04.2007 16:42
				od bas
				Odpoj vahu vzduchu alebo lamdu, pripadne oboje. Motor by mal bezat v nudzovom rezime.....a viacmenej normalne. Za pokus to stoji....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 05.04.2007 09:29
				od TOMe39
				Koukni na olej v motoru, jestli v něm nemáš vodu, mohlo by to být prasklé těsnění pod hlavou. 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 05.04.2007 09:58
				od Jiras
				Upřesnění (včera jsem to viděl naživo):
Nestalo se to při jízdě. Jel, normálně zastavil, ale když chtěl po cca hodině jet dál, už to nešlo. Dá se s tím pomalu jet jen po rovince nebo z kopce. V sebemenším stoupání to chcípne pro nedostatek výkonu.
Chová se to takto - startuje normálně, po nastartování otáčky vyskočí na 2000 a zůstanou tam (na volnoběh). Na přidání plynu normálně reaguje, jde vytočit kam je libo. Zvuk motoru není OK, jakoby nešel 1 válec, ale jdou všechny, jeho známej mechanik prý zkoušel měřit kompresi, všech 6 je PRÝ OK. Svíčky jsme zkusili vyměnit, ale žádná změna. Po opětovném vyndání byly černý (po chvilce).
Kontrola těsnosti sání OK. Volnoběžný ventil čistý. Olej ani voda neubývá, nebublá, hadice měkké.
Z vejfuku jde tmavej kouř jako z diesla (žádná dýmovnice, ale je znatelně tmavší).
Může se takhle projevit nejdoucí 1 nebo 2 válce?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 05.04.2007 11:37
				od Diesel
				No projevit může ale kdyz píšeš že běžej všechny válce tak je to divny. A co vstřiky nekapou nebo nejsou zalepený?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 05.04.2007 12:44
				od Jiras
				Jde s tím na diagnostiku, tak pak to snad bude jasné...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 05.04.2007 13:31
				od mike525
				Jiras píše:Upřesnění (včera jsem to viděl naživo):
Nestalo se to při jízdě. Jel, normálně zastavil, ale když chtěl po cca hodině jet dál, už to nešlo. Dá se s tím pomalu jet jen po rovince nebo z kopce. V sebemenším stoupání to chcípne pro nedostatek výkonu.
Chová se to takto - startuje normálně, po nastartování otáčky vyskočí na 2000 a zůstanou tam (na volnoběh). Na přidání plynu normálně reaguje, jde vytočit kam je libo. Zvuk motoru není OK, jakoby nešel 1 válec, ale jdou všechny, jeho známej mechanik prý zkoušel měřit kompresi, všech 6 je PRÝ OK. Svíčky jsme zkusili vyměnit, ale žádná změna. Po opětovném vyndání byly černý (po chvilce).
Kontrola těsnosti sání OK. Volnoběžný ventil čistý. Olej ani voda neubývá, nebublá, hadice měkké.
Z vejfuku jde tmavej kouř jako z diesla (žádná dýmovnice, ale je znatelně tmavší).
Může se takhle projevit nejdoucí 1 nebo 2 válce?
Kdyby nejel jeden nebo 2 valce poznal bys to na svickach..
 
			
					
				
				Napsal: čtv 05.04.2007 13:34
				od Hanz
				nejaky cidlo, RJ dava spatnej predstih
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.04.2007 01:02
				od psena
				Kdyz me po generalce 525i zapomeli nasadit cidlo otacek kliky pro RJ, tak to delalo neco podobnyho...proste hroznej bordel.Zkus kontrolu.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.04.2007 09:27
				od RedBaron
				čidlo polohy klikovky bych šacoval taky v první řadě.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.04.2007 09:32
				od Jiras
				RedBaron píše:čidlo polohy klikovky bych šacoval taky v první řadě.
OK, a je to čidlo přístupný i nějak zvenku motoru? Kde ho přesně hledat? Mohl by to být třeba jen nějaký přerušený kontakt, viditelný zvenku...
 
			
					
				
				Napsal: pát 06.04.2007 10:40
				od Hanz
				dole pod vrtuli, jak jsou remenice, ta nejvetsi s par zubama, kolmo na ni je cidlo, jukni do ETK... bude to nejspis cele od oleje, drat vede nahoru na pravou stranu k hlave, kde je konektor, vycistit to cidlo + promerit, bude mit kolem 1kOhmu (tipuju, nevim), vycistit konektor...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.04.2007 14:59
				od Maxiczech
				Pokud je to za studena v poho, tak bych to opravdu viděl na některé z čidel. Zahřeje se, odpojí a hotovo. Tohle jsem měl s čidlem na vanosu. Zahřálo se, auto přestalo mít výkon a když jsem vypnul motor, točil déle a pak jakoby se hádal. Zkrátka čidlo dávalo špatné údaje do řídící jednotky a bylo po pr... Diagnostika, výměna a zase pohoďka..  
