Stránka 1 z 1
Napsal: stř 04.04.2007 07:49
od dubar
[/b] pri teplote cca -1 az 1 st.C rano po nastartovani (na 1 sup) po prejdeni 50m mi motor nejde na vsetky valce

, ked mierne pridam plyn vsetko je OK. Zacalo mi to robit pri tej istej teplote, aj ked prejdem 5km. Ten vypadok je tak asi na 15sek. A potom je to v pohode na vsetky valce.
Viete v com by mohla byt chyba????
Napsal: pát 06.04.2007 04:54
od gyrous
dubar píše:[/b] pri teplote cca -1 az 1 st.C rano po nastartovani (na 1 sup) po prejdeni 50m mi motor nejde na vsetky valce

, ked mierne pridam plyn vsetko je OK. Zacalo mi to robit pri tej istej teplote, aj ked prejdem 5km. Ten vypadok je tak asi na 15sek. A potom je to v pohode na vsetky valce.
Viete v com by mohla byt chyba????
Může to být tím, že se většina nespálené nafty vrací zpět, jednotka to zaregistruje a přiškrtí přívod nafty(jen polemizuju proč, ale něco ta elektronika udělá na pár vteřin) a pak se nedostane na všechny válce...
Kdyby to dělal benzín, tak du po vzduchu, škrtící klapka nebo něco co určuje volnoběh. Ale u dieslu...
Napsal: pát 06.04.2007 08:34
od dubar
...moze mat na to vplyv palivovy, alebo vzduchovy filter?
Napsal: pát 06.04.2007 12:10
od gyrous
Nevím jak často jezdíš, ale pokud ti to dělá pravidelně tak tím to asi nebude. Samo, že vzduchový filtr je třeba kontrolovat často nejlépe po každém tisíci km a palivový tomu stačí upustit bordel co několik tisíc km.
Zkus to projet až když ti to vyjede nad modrou na kontrolce ukazatele teploty. Jak ti to přestane dělat, tak vstřiky dělají pápá. Kolik jich tam bude špatných to nevím. Ale všechny určitě ne.
Kdyby ne tak to nějak blíž popiš...
Napsal: pát 06.04.2007 12:14
od dubar
S autom jazdim kazdy den, 7 dni v tyzdni. Fakt je ten, ze pri teplotach pod -5, a nad 5 to nerobi aj ked je motor studeny.
Napsal: pát 06.04.2007 12:28
od gyrous
Už vím, to bude termostat, sepne se ti při téhle hranici z ničeho nic až při běhu motoru. Když to máš studenější tak termostat jede už od začátku, nebo je naopak celou dobu vyplý. Motor zareaguje poklesem otáček chvilkově, než se ti ridici jednotka prizpusobi vyšší dodávkou paliva v neutrálu. Takže žádná závada...

Napsal: pát 06.04.2007 12:32
od dubar
asi budes mat pravdu. Niekedy mi skace rucicka teploty na pristrojvke. Asi to bude tym cidlom. Obcas som mal aj vyssiu spotreb u kvoli studenemu motoru. Vymenil som (zbytocne) termostat, v domneni ze je to tym. Nevies kde hladat to cidlo?
Napsal: pát 06.04.2007 12:54
od gyrous
Já nevím, jestli budeš mít problém, ty máš motor 524TD a ten má dva oběhy chlazení. To že ti to skáče bude tím, že se ti to občas propojí i s oběhem pro topení, nebo tak nějak. Já mám Tdso, ale chlazení je trošičku jiný, máš tam dva oběhy asi je tohle u td normální s tou ručičkou chlazení, než se ti to vyrovná to asi docela potrvá, moc bych to neřešil, hlavně že ti to funguje, pokud ti to vyhřeje interiér a nepřehřívá se ti motor tak to máš bez závad a ručičky bych si moc nevšímal pokud ti to neskočí na červenou, nebo si zkus pro příklad vypnout vyhřívání iteriéru schválně jestli ti to bude skákat.

Napsal: pát 06.04.2007 13:04
od dubar
do cerveneho sa to nikdy nedostane. To som spomenul len pre viec info. Rucicka ma netrapi

(mozno este studene spoje na pristrojovke) Co s tym cidlom? Kde ho najdem? Nahodou nevies ake moze mat hodnoty?

Dakujem Ti.
Napsal: úte 10.04.2007 23:15
od 524td
Čidla jsou v zamontované v hlavě na straně pod sáním. Jsou tam myslím tři. Na obrázku je to pozice 31,33,35 -
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Napsal: stř 11.04.2007 10:24
od benny24
než bych začal měnit ty čidla tak se jenom zeptám jak to kouří když se to hádá nebo nejde na všechny válce a hlavně to je E28 nebo E34 s jednotkou ?
Napsal: čtv 12.04.2007 08:53
od dubar
dym je normalny. Ziadna cierna farba. Ked je zohriaty tak ho nevidno.

Podla VIN dekoderu je to e34 Engine M21 D24 . Neviem ci to staci???