Stránka 1 z 1
Napsal: stř 28.03.2007 17:03
od hopiondra
Tak po mem badani, cim to ,ze se rychleji vytraci benzin ,nez by mel,sem prisel na to ze mi netesni nadrz a to v mistech pod naraznikemv ve svaru nadrze ,kde jsou prichyceny trubicky, ktery vedou nekam benzin jsou 2 moznosti bud netesni primo trubicka (mene pravdepodobne) nebo,ze primo v tom svaru nekde prosakuje tato drahocena tekutina.Muj dotaz je-jde palivovou nadrz nakym zpusoben zalepit?
Napsal: stř 28.03.2007 18:00
od Pietro
Většinou vyhnijou ty trubičky, nejlepší je je nahradit hadičkou... Taky jsem to řešil..
Napsal: pon 02.04.2007 12:58
od Atila
hopiondra píše:Tak po mem badani, cim to ,ze se rychleji vytraci benzin ,nez by mel,sem prisel na to ze mi netesni nadrz a to v mistech pod naraznikemv ve svaru nadrze ,kde jsou prichyceny trubicky, ktery vedou nekam benzin jsou 2 moznosti bud netesni primo trubicka (mene pravdepodobne) nebo,ze primo v tom svaru nekde prosakuje tato drahocena tekutina.Muj dotaz je-jde palivovou nadrz nakym zpusoben zalepit?
Palivovou nadrz neni potreba tesnit, da se uplne normalne zavarit. Nicmene chce to nekoho kdo tomu rozumi, protoze je potreba se pred varenim zbavit benzinovych par uvnitr, tedy pokud nechces sousedum predvest ohnostroj.

Ale osobne bych rekl, ze problem bude spise nekde jinde nez ve svaru, tedy pokud to neni dvacet let stara kara, ktera uz by na to mela narok.
Napsal: pon 02.04.2007 19:11
od Pivson
A máš kovovou či plastovou.
Osobně sázím že plast a ta že by byla děravá? Nevím nevím
Teda pokud nebyla něják poškozena.
Je fakt že někdy je tam slušnej tlak. mě takhle doslova bouchnul palivoměr tlakem.
Trubičky na benzín jsou nahoře.
Po boku te plastove vedce nějáká odvětravací a ta bejvá často KO.
No jestli z te muže téct benzín nevím.
Schválně se na to podívám, mám jednu plastovou doma.
Jinak veřit plechovou není prdel, plní se to vodou aby to nechytlo a ne každej to udělá.
Napsal: úte 03.04.2007 09:06
od Pietro
Takže:
1/ O 34 s plechovou nádrží jsem ještě neslyšel..
2/ Experimenty s vařením nádrže (at už kov, či plech), bych radeji vynechal, za ten leteckej den to nestojí...
3/ Opravdu vyhnívají ty kovové trubičky, co vedou okolo nádrže(pěkně vidět to je po sundání nárazníku), pro začátek experimentu bych je vyměnil za hadičku, uvidíš, že pak už nic téct nebude...
Jedině, že bys měl navrtanou nádrž...

Napsal: úte 03.04.2007 11:07
od Pivson
Pietro píše:Takže:
1/ O 34 s plechovou nádrží jsem ještě neslyšel..
2/ Experimenty s vařením nádrže (at už kov, či plech), bych radeji vynechal, za ten leteckej den to nestojí...
3/ Opravdu vyhnívají ty kovové trubičky, co vedou okolo nádrže(pěkně vidět to je po sundání nárazníku), pro začátek experimentu bych je vyměnil za hadičku, uvidíš, že pak už nic téct nebude...
Jedině, že bys měl navrtanou nádrž...

Jo ja ji taky ještě neviděl, ale dělala se, najdeš ji normálně v ETK. Bylo to asi pro různé trhy.
No vaření nadrží je celkem normální, ale jak říkám, musíš vědět o někom kdo to dělá. Ja už to na jednoum autě nechaval dělat a to z důvodu, že nová stala půlku ceny auta a byl to plech. Napustí se to vodou a pak pohoda. Pak to vyplachneš a na žačátek se přidá do nádrže trochu lihu (váže vodu)
Ty trubičky jsou na odvětrání nádrže a jejich stav je většinou fakt žalostnej