Stránka 1 z 1
Napsal: ned 25.03.2007 19:47
od stanley07
Začal mi trochu vrčet ten malej větráček, co nasává vzduch z kabiny přez čidlo v ovládacím panelu klimatizace. Měl jsem to celý rozebraný, vyčistil jsem co se dalo. Chvíli to bylo v poho a teď už je zase slyšet. Nemáte s tím někdo zkušenost, popřípadě, jak hodně by myslíte vadilo, kdybych ho vyndal? Dík.
Napsal: pon 26.03.2007 09:45
od patras
jo taky mi zacal "vrzat"

... zalezi cim to promazes .. existuji specialni oleje na ruzny kombinace materialu (treba olej na ocel na mosaz) ... pouziovaji je hodinari a jsou k nezaplaceni ..

Napsal: pon 26.03.2007 18:52
od stanley07
No von mi tak zvláštně cvaká, jako by o něco drhnul. Třeba když brzdim, tak přestane. Jako by tam byla nějaká vůle, nebo co. O těch olejíčkách vím, shodou okolností jsem se okolo hodinařiny a zlatničiny motal, ale na tohle by ten zázrak asi taky nevyzrál... Teď to tady mám znova rozebraný na stole a koumám, co s tim.. Snad na něco přijdu. Teda kromě amputace...
Napsal: pon 26.03.2007 19:41
od stanley07
Tak si měl pravdu. Rozebral, vyčistil a namazal jsem to olejíčkem od Wurtha a je ticho. Mrcha jedna, ale že mi dal zabrat. Někdy je fakt lepší přemýslet jednoduše a ne na hned na úrovni ČVUT

Napsal: úte 27.03.2007 09:17
od dejk55
nemáte nějakej tip jak se k tomu dostat aniž bych něco rozlámal?

Napsal: úte 27.03.2007 09:56
od stanley07
Nic nerozlámeš, neboj. Stačí malej šroubovák a trocha citovky. Z jedný strany lehce povytáhneš, trochu zapáčíš a vycvakneš přední panel. Potom ti zůstane vevnitř jen ten zadní díl. Ten tam drží za takový dvě kovový packy ve tvaru otazníku. S tím už si poradíš lehce. Ze zadu jsou 4 konektory, který když vytáhneš, uvolníš celej modul. Z plastovýho krytu jde potom lehce vytáhnout deska, na který je připevněnej ten větráček. Alles.
Napsal: sob 31.03.2007 07:28
od zyx66
chalanim k tomu vetraciku, mne to tiez trochu vrzga, E39 mam len kratko, preto mozno hlupa otazka, je OK ked ten motorcek bezi aj pri vypnnuti motoru, elektriky a zamknuti auta, ma to tak byt? Ak ano, nehrozi ,ze sa vybije akumulator? Dakujem Vam za odpoved
zyx66
Napsal: sob 31.03.2007 09:15
od jboss
zyx66 píše:chalanim k tomu vetraciku, mne to tiez trochu vrzga, E39 mam len kratko, preto mozno hlupa otazka, je OK ked ten motorcek bezi aj pri vypnnuti motoru, elektriky a zamknuti auta, ma to tak byt? Ak ano, nehrozi ,ze sa vybije akumulator? Dakujem Vam za odpoved
zyx66
Presne tohle mi to taky dela, udajne je to normalni. Pry se po nejake dobe sam vypne, ale nepodarilo se mi zjistit po jake.
Napsal: sob 31.03.2007 09:17
od bmwfil
jboss píše:zyx66 píše:chalanim k tomu vetraciku, mne to tiez trochu vrzga, E39 mam len kratko, preto mozno hlupa otazka, je OK ked ten motorcek bezi aj pri vypnnuti motoru, elektriky a zamknuti auta, ma to tak byt? Ak ano, nehrozi ,ze sa vybije akumulator? Dakujem Vam za odpoved
zyx66
Presne tohle mi to taky dela, udajne je to normalni. Pry se po nejake dobe sam vypne, ale nepodarilo se mi zjistit po jake.
On se vypne až to tam nějak ochladí, či co...
Napsal: ned 01.04.2007 13:22
od stanley07
Vypne se sám. Nevím po jak dlouhé době, ale vypne se. Je to kvůli aktuální teplotě v kabině. Když vystoupíš a třeba po 15 minutách se vrátíš, čidlo ukryté v palubce by bez toho větráčku snímalo teplotu v palubce a ne tu aktuální v kabině. Podle toho by se řídila i klima a topení. A baterku to určitě nevybije. Ten větráček má průměr pouze asi 60 mm a odběr bude naznatelný.
Napsal: ned 01.04.2007 19:47
od zyx66
Dakuejem za odpoved. Trochu ma to znervoznovalo, lebo odchadzam z auta, vetracik bezi, pridem o dva dni, otvorim auto a vetracik bezi. Neviem vsak ci sa zapol az ked som otvoril auto ale bezal cele dva dni. Je teda pravda ze sa to vypne?
Napsal: ned 01.04.2007 20:11
od stanley07
Měl by se zapínat hned po odemčení, neboj neběží pořád. A i kdyby běžel, má tak malej odběr, že by snad nevybil ani baterku do hodinek při -30´C

Napsal: ned 01.04.2007 21:44
od jboss
Jak se k tomu dostanu ? To musim vyndat nejak ten panel ovladani klimy ? Nikde jsem tam nevidel zadny sroubky.....
Napsal: ned 01.04.2007 22:13
od stanley07
stanley07 píše:Nic nerozlámeš, neboj. Stačí malej šroubovák a trocha citovky. Z jedný strany lehce povytáhneš, trochu zapáčíš a vycvakneš přední panel. Potom ti zůstane vevnitř jen ten zadní díl. Ten tam drží za takový dvě kovový packy ve tvaru otazníku. S tím už si poradíš lehce. Ze zadu jsou 4 konektory, který když vytáhneš, uvolníš celej modul. Z plastovýho krytu jde potom lehce vytáhnout deska, na který je připevněnej ten větráček. Alles.