Stránka 1 z 1
Napsal: pon 19.03.2007 08:04
od dejk55
Mám e-39 523i a když ráno nastartuju auto tak zhruba 20-30 sec. slyšim z motorového prostoru nějaky bzučení nebo pískání ale jen chvilku a pak je klid. Nevíte někdo co by to mohlo dělat? jinak auto nijak neblbne ani při startu ani při jízdě-
Dikes
Napsal: pon 19.03.2007 10:10
od miculash
dejk55 píše:Mám e-39 323i a když ráno nastartuju auto tak zhruba 20-30 sec. slyšim z motorového prostoru nějaky bzučení nebo pískání ale jen chvilku a pak je klid. Nevíte někdo co by to mohlo dělat? jinak auto nijak neblbne ani při startu ani při jízdě-
Dikes
klinak?
Napsal: pon 19.03.2007 11:46
od dejk55
jj to mě taky napadlo ale co tomu pomůže vyměnit jen řemeny nebo aj kladky nápínáky... nikdy jsem to neřešil a nevim o tom skoro nic.
Nebo jestli je i tip na něco jinyho??
Napsal: úte 20.03.2007 08:43
od dejk55
děla to podle mně jen při prvnim studenym startu a to ještě jenom někdy né vždycky. eště to musim vyzkoušet za tepliho startu ale tam je myslim v poho.
Napsal: úte 20.03.2007 12:04
od 3rroR
Napsal: úte 20.03.2007 14:07
od dejk55
opraveno

Napsal: úte 20.03.2007 17:15
od Maxiczech
Může být cokoliv. Třeba ložisko na altíku, těžko říct, takhle z hlavy, mno

Napsal: stř 28.03.2007 21:09
od Mafa
Zdravim, mel bych take jeden dotaz na e39 konkretne 523i, auto jede bezproblemu tise,ale kdyz se otacky dostanou ke 2tis. tak to zacne mit takovej kovovej zvuk jakoby plechovej rachot:-)) a postupne to odezni jak zrychluju. Vymenil jsem kat a je to o neco lepsi, ale jakoby jeste v nejakem tlumici byly treba ty prepazky uvolnene nebo tak neco, muj dotaz zni da se zjistit co to dela, bez nutnosti vymeny za jiny kus vyfuku? asi tezko co? Diky za odpovedi.
Napsal: čtv 29.03.2007 08:53
od dejk55
nemůže to být uvolněnej plechovej kryt výfuku muže se někde dotýkat a pak v určitých otáčkách chrastí.
Napsal: sob 14.04.2007 08:29
od zyx66
Zdravim priatelia. E39 520i ma rozvod robeny retazou alebo remenom?
Napsal: sob 14.04.2007 10:43
od miculash
bylo mi receno ze retez..
Napsal: sob 14.04.2007 22:04
od ras11
miculash píše:bylo mi receno ze retez..
ano, ako bolo spominane, u m52 motorov su rozvody riesene retazou - teda presnejsie 2 retazami... u 2,8 litra som ich videl na vlastne oci

, ostatne m52 budu na tom rovnako (trocha usetrime na vymene rozvodoveho remena a kladiek

)