Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: sob 10.03.2007 18:11
				od Hartman
				Zdar všichni,potřeboval bych poradit. Vyšťavila se mi baterka (e39 530dA), tak jsme to chtěli zatlačit do garáže, a když to bylo na místě, tak koukám, a pod autem pěkná loužička oleje.. Tak jsem hledal odkud to teče, a zdá se mi, že to šlo přes víčko. Netušíte jak k tomu mohlo dojít? Nějaký přetlak v motoru při zařazeném Déčku? Mohli to vytlačit válce? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 10.03.2007 20:38
				od pindour
				to se mi stalo taky, ale mne chcalo servo
			 
			
					
				
				Napsal: sob 10.03.2007 22:54
				od Maxiczech
				Pindour ma koukam prihodny nick  

  Pise, ze mu tlaci olej z motoru. Z vicka. A ty tady pises o servu.  

  Automat moc neznam, ale pokud jde o motor, nemel by byt rozdil. Pokud ti tlaci olej nahoru, az ti bleje olej ven z vicka motoru, tak to vypada na lágr motoru  

  Kdyz haze olej nahoru, tak je to na 99% na generálku. Kolik má najeto? 1.000.000 km?  

  Takovej obsah by mel neco vydrzet. Pri normalnim motoru ti olej nebleje ani kdyz zapomenes dat vicko oleje na motor. Maj to kluci vychytany.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.03.2007 01:28
				od Hartman
				V garáži mám špatné osvětlení, po ruce žádný světlo, je hovno vidět. To servo mohlo něco vytlačit, při točení volantu, takže Pindour nemusí být vůbec mimo, třeba na to kápnul  

  To s tím víkem je trochu zavádějící, nedávno jsem měnil olej, takže je ho tam dá se říct skoro po okraj, mohlo se to zaprasit jinak. Ráno na to mrknu. 

  Jinak motor má nalítáno 140k.
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.03.2007 07:35
				od Fugo
				aby to byl lágr (šála) je nesmysl, jediná možnost by byla ucpané odvětrání klikové skříně. Ale více se přikláním k tomu servu, když neběží čerpadlo a točíš volantem tak vytlačuješ olej z řízení zpět do nádobky a ta může přetéct, a to nemluvim o hydraulickým posilovači pokud ho e39 tedy má.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.03.2007 10:59
				od kosa
				Fugo píše:aby to byl lágr (šála) je nesmysl, jediná možnost by byla ucpané odvětrání klikové skříně. Ale více se přikláním k tomu servu, když neběží čerpadlo a točíš volantem tak vytlačuješ olej z řízení zpět do nádobky a ta může přetéct, a to nemluvim o hydraulickým posilovači pokud ho e39 tedy má.
naprosto přesně řečeno ..... hlavně mrkni na ten flek ..servo olej od motorového musíš poznat 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.03.2007 11:08
				od Maxiczech
				Tak pokud ani sám nevíš, odkud to bleje, jak můžeš chtít od nás po netu poradit?  

  Nechápu, jak by se dostal olej ze serva na víčko oleje motoru. Mám taky e-39 a nemumim si to moc představit.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 13:37
				od delawega