Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 08.03.2007 18:51
od PET77
Při studeném startu M50B25 (24v/Vanos) jde motor chvilku (cca 3-4s) mírně nepravidelně, jako na 5. válců. Svíčky jsou nové, takže bych příčinu hledal někde u žhavících cívek? Nějaké tipy/zkušenosti?

Napsal: pát 09.03.2007 11:09
od ajfel
zhavici civky?

koukni par tematu nize, resila se mozna pricina.

petr

Napsal: pát 09.03.2007 13:14
od PET77
ajfel píše:koukni par tematu nize, resila se mozna pricina.


tam se resilo neco trosku jineho a bohuźel bez valneho vysledku...

Napsal: pát 09.03.2007 15:14
od ajfel
hmm .. neco trosku jineho, ze po studenem startu jede auto na min valcu a pak se to srovna .. to je jedno ... :roll:

Napsal: pát 09.03.2007 15:17
od PET77
+ jeste problemy behem jizdy

a krome toho ten clovek mel civky nove a na odstraneni toho efektu mu stacilo pred odstavenim najet vice nez X km... u me je to otazka teploty nehlede na to zda jsem pred odstavenim najel 100m nebo 100km...

takze jestli nemas nejakou konstruktivni radu jak ten problem resit, radeji uz tech zbytecnych pripominek zanech.

Napsal: pát 09.03.2007 15:36
od Rubini
Zkus zkontrolovat cidlo teploty pro ridici jednotku. Kdyz je spatny, tak si jednotka nastavi hodnotu pro teply motor a studenej ma nez se prohreje problem s pravidelnym chodem. Mel bys namerit hodnotu neco okolo 2kohmu, ale ruku do ohne za to nedam, tipuju. V kazdym pripade namerit odpor, nesmi bejt nekonecnej.

Napsal: pát 09.03.2007 17:12
od PET77
cidlo teploty jsem uz kontroloval... a je OK

ostatne i to chovani motoru tomu, ze je OK, odpovida - pri studenem startu vyssi otacky a postupne jdou s ohrivanim motoru dolu...

Napsal: pon 12.03.2007 09:21
od ajfel
PET77 píše:takze jestli nemas nejakou konstruktivni radu jak ten problem resit, radeji uz tech zbytecnych pripominek zanech.


ok, zkusim kontruktivne ... :)
... zkus vycistit klapku na vaze (poradne odmastit) ... jestli nelepi v nulove poloze ...
blblo mi to na M40 (nevim, jestli to ma M50 stejne, jeste jsem ji rozebirat nemusel :wink: )

petr

Napsal: pon 12.03.2007 13:05
od PET77
Diky, to zkusit muzu, uvidime (jak jsi to cistil, proplachoval bezninem?). Ja jen mel pocit, ze by ta klapka ovlivnila spis otacky volnobehu/prubeh otacek a ani tak ne nepravidelnej chod. Je mozny, ze je jedna civka mimo a ten valec nepali uplne OK a spis se veze, ale to by snad slo zjistit pres cidlo klepani?

Napsal: pon 12.03.2007 13:34
od Francis
ajfel píše:ok, zkusim kontruktivne ... :)
... zkus vycistit klapku na vaze (poradne odmastit) ... jestli nelepi v nulove poloze ...

Motor M50 ma MAF, tedy hmotnostni mereni prutoku vzduchu zhavenym dratkem. Klapka tam neni 8)

Napsal: pon 12.03.2007 14:05
od ajfel
Francis píše:Motor M50 ma MAF, tedy hmotnostni mereni prutoku vzduchu zhavenym dratkem. Klapka tam neni 8)


hmm.. jak rikam, u M50 jsem na to jeste nekoukal ... :oops:

Napsal: pon 12.03.2007 14:30
od Borec
Klapka je za gumovym kolenem ktery je za vahou, tzn je namontovana na sacim parozi

Napsal: pon 12.03.2007 14:34
od Borec

Napsal: pon 12.03.2007 15:34
od PET77
to co ukazujes je skrtici klapka, to je neco jineho nez klapka na vaze vzduchu, kterou mel na mysli ajfel a ktera na M50 opravdu neni, protoze je tam prutokomer...

Napsal: stř 14.03.2007 14:22
od Borec
Sorry sem to ..... :sorry:

Napsal: sob 17.11.2007 13:19
od zyx66
Chlapi, zacal mi klepotat motor, vyzera ze nejde jeden valec, neviete mi povedat, co moze byt dovod? Niekto povedal ze sviecka moze byt nefunkcna, viete este nieco dalsie? Som prave pred vymenou oleja, hladina oleja je 2mm nad spodnou ryskou, motor bezal doteraz ako hodinky a to ma najazdene 290.000 km. Ak viete poradit cim to este moze byt dajte vediet. Idem v pondelok do servisu ale ma to znervoznilo. Dakujem Vam.

zyx66

Napsal: sob 17.11.2007 20:14
od zyx66
este doplnim, ze ma to taky rapkavy zvuk ako ked si davaju chalani na bicykli na zadne koleso kusok kelimku, ktory klepoce o vyplet a vydava rapkavy zvuk

Napsal: ned 18.11.2007 15:51
od zyx66
nikto neviete?

Napsal: ned 18.11.2007 21:41
od zyx66
takze nic

Napsal: ned 18.11.2007 22:14
od Smet
no na ten začatek bych to viděl na ty cívky co maš za rok?když jsem ještě měl tohle auto byl jsem u kamarada v BMW servisu a řekl mi že M50snad do roku 93 měly problém s cívkami prý se měnili v záruční době a ja je měl to byl děs na diag. mi nedřív řekli např 4,5 válec a při další návštěvě 1,2 bylo to kdykoli za tepla za studena nebo vůbec.....nakonec jsem je vyměnil všechny na ráz z roku95 a už byl klid napořad jaka je barva písmen na té cívce?a to klepaní zkus utáhnout svíčku 8) možna moc jednuduché ale znám 3případy