Stránka 1 z 1

Napsal: pon 05.03.2007 09:19
od gyrous
Prosím o radu jak vyresetovat uložené chyby v řídící jednotce.
Jedná se o model E34.

Napsal: pon 05.03.2007 09:43
od Marten
Zajeď na diagnostiku a tam ti to vymažou.

Napsal: pon 05.03.2007 09:55
od BAD
odpoj baterii pres noc taky by to melo fungovat

Napsal: pon 05.03.2007 10:19
od Marten
O te baterce jsem to taky četl, ale moc tomu nevěřím..

Napsal: pon 05.03.2007 10:29
od gyrous
Zkusime odpojit baterku.

Napsal: pon 05.03.2007 12:27
od milonovo
Nevím jak u e34,ale u e39 to nefunguje.

Napsal: čtv 29.03.2007 15:26
od dexter
Dej si kliček do polohy On (musi se rozsvítit kontrolky) a vypoj baterii. Nech to tak pár vteřin pak dej klicek do polohy Off a připoj baterii. Mělo by to být OK.

Napsal: pát 30.03.2007 11:15
od ras11
dexter píše:Dej si kliček do polohy On (musi se rozsvítit kontrolky) a vypoj baterii. Nech to tak pár vteřin pak dej klicek do polohy Off a připoj baterii. Mělo by to být OK.
funguje toto aj na inych modeloch ako e34? napriklad e39, e36?
zaujimava info, netusil som to...

Napsal: pát 30.03.2007 17:44
od tds
gyrous píše:Prosím o radu jak vyresetovat uložené chyby v řídící jednotce.
Jedná se o model E34.
jak víš že tam máš uložené chyby?a když už je budeš nechávat vyčíst tak si je nech po odstranění problému vymazat :wink:

Napsal: pát 30.03.2007 20:33
od dexter
no ruku do ohně za to nedám, ale tento reset se používá u více typů aut. Mám to od hodně dobrýho mechanika.Tak snad to pomúže i tobě.

Napsal: sob 31.03.2007 08:02
od gyrous
dík,mám pocit, že auto je přepnuté v nouzovém režimu

Napsal: sob 31.03.2007 11:18
od tds
gyrous píše:dík,mám pocit, že auto je přepnuté v nouzovém režimu
aby bylo jasno, řídící jednotka je v nouz rezimu pouze v doprovodu s oznamovací kontrolkou.t.j. pokud ti svítí trvale kontrolka vstřikování (žlutá s vyzobrazeným vstřikem) tak potom je omezen výkon motoru jinak jede normalně.samozřejmě pokud je vše správně nastaveno:plnící tlak,předvsřik,tlak ve vstřikovačích. u tds řídící jednotka nevypíše chybu do registru závad u ani jednoho z těchto problému.ukáže je pouze při diagnostice při zaměření se na tyto veličiny a to pouze u dodávaného množství na zdvih a předvstřik,(trysky nepozná). pouze přeplnění zapíše do reg.záv.t.j. vysoký plnící tlak který je doprovázen odpojením dodávky paliva.několikrát na fóru zmiňované cuknutí při plném plynu.
navíc pokud ti nějaký problém přetrvává a ty vymažeš chyby při odpojené baterce (takhle to jde) tak stejně při nastartování a po ujetí ti ji načte zpět a jsi tam kde jsi byl.

Napsal: pon 02.04.2007 21:30
od ras11
dexter píše:no ruku do ohně za to nedám, ale tento reset se používá u více typů aut. Mám to od hodně dobrýho mechanika.Tak snad to pomúže i tobě.
tak som to dnes otestoval na e39, nefunguje to, takze na e39 nic z toho, asi iba diagnostikou mazat...

Napsal: čtv 05.04.2007 13:57
od gyrous
Tak nevím čím to je, jedu si a znenadání když jedu delší dobou do kopce mi do motoru přestane proudit nafta. Vidím to i na ukazateli okamžité spotřeby, ručička spadne např. z dvaceti litrů a pak se neřehoupne přes deset litrů, plynový pedál nadoraz, po dvaceti vteřinách se to vzpamatuje a můžu zase do kopce pokračovat. Někdy se to stane i na rozjezd.
Měl jsem podezření na nouzový režim...

Napsal: čtv 05.04.2007 19:52
od tds
nejlepší bude diag.a na chybu se mrknout a ne mazat fehlerspeicher.když nebude žádná uložená tak jít dál.klidně ti poradím ale nejdřív si nech udělat diag.

Napsal: stř 16.05.2007 12:52
od dexter
skoušeli jsme to i na chrysleru voyager a taky to funguje