Stránka 1 z 1

Napsal: ned 25.02.2007 17:50
od tomboss

Napsal: ned 25.02.2007 18:05
od Rendis
bombice!!!

Napsal: ned 25.02.2007 18:20
od DC
se mi líběj tyhle systémy, kde je turbína až vzádu

Napsal: ned 25.02.2007 18:38
od mufman
Ty jo tak to vidim prvne ty turba vzadu 8O Vypada to zajimave...

Napsal: ned 25.02.2007 18:52
od DC
u motorů do V, který sou vepředu je to zajimavá možnost pro tuning - v americe je to populární - maj s tim zkušenosti z jejich osmiválců - prodávaj se kity na nový auta, který sou namontovaný a plně funkční asi za 5 hodin

Napsal: ned 25.02.2007 19:49
od Demostenes
No, hotovy turbo kit se da koupit na jakykoliv bawo, stoji to dle typu tak 4-6k dolaru. Neni pak problem dostat 3.5l e34 na 400-450 koni....
Nicmene i kdyz budeme predpokladat, ze tyhle motory jsou fakt naddiminezovane a ze jim to tolik vadit nebude, tak by me docela zajimalo, co to udela s prevodovkou, diferakem a tak....

Napsal: ned 25.02.2007 19:56
od DC
no jasný, mě ale nešlo o běžný turbokity, ale tyhle s turbínama vzádu, na některý auta to de i bez úpravy vnitřností a šetří to práci s montáží turba k motoru, kde bývá málo místa

Napsal: ned 25.02.2007 20:04
od slapec
A myslite, ze to nema ztraty kdyz to sani a vyfuk je tak dlouhy??? A zajimalo by me co se stane, kdyz je to turbo rozzhaveny do ruda a prolitne nejakou louzi... :twisted:

Napsal: pon 26.02.2007 09:33
od RuDoSh
slapec píše:A myslite, ze to nema ztraty kdyz to sani a vyfuk je tak dlouhy???


uplne stejne dlouhe jak u seriove M5....

Napsal: pon 26.02.2007 09:55
od DC
doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm

Napsal: pon 26.02.2007 15:51
od 3rroR
mne sa to zda ako absolutna hlupost montovat turba za zadnu napravu... :evil: aku to ma odozvu na stlacenie plynu??? podla mna strasnu...ved pokial sa tie vyfukove plyny dostanu k turbine a pokial sa ta roztoci to trochu potrva a to by este nebol najvacsi problem..problem by som videl najma v kompresorovej casti, kde pokial sa stlaceny vzduch dostane do valca potrva to nekonecne dlho, lebo predtym musi prejst medzichladicom...takze taky system by som nebral ani zadarmo nie to este za 7milionov... :mad:

Napsal: pon 26.02.2007 15:55
od DC
tys neviděl to video co sem postnul o jeden příspěvek vejš co? :lol:

Napsal: pon 26.02.2007 16:53
od mufman
DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm



Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag? :lol: :lol: šlo to hezky za plynem :wink: Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?

Napsal: pon 26.02.2007 16:53
od 3rroR
nechcem byt skepticky, ale aj tak tomu neverim...teraz som si to video pozrel a zda sa mi, ze to je propagacia vyrobku...a pri reklame to spravia tak aby ludia videli to co oni chcu aby sme videli...je tazko urcit odozvu na plyn pri pozerani videa...netvrdim, ze to nema ten vykon(lebo ten sa casom dostavi aj keby boli turba hoc aj 3metre za autom :mad: ), len ze odozva nieje taka aka by mala byt...preco je potom snaha v motorsporte skracovat vedenie tak na vyfukovej strane ako na sacej???...a ze s tym urobi burn out...to ma nevzrusuje...corvette je ush v serii velmi silne auto a ked to nejake turbo na konci vyfukovej sustava troska priskrti aj tak to bude mat dostatok vykonu...myslim priskrti iba zo zaciatku, lebo potom to vyvazi vzduchom, ktory do valca natlaci navyse... :twisted: ...tot moj nazor :wink:

Napsal: pon 26.02.2007 16:59
od 3rroR
mufman píše:
DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm



Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag? :lol: :lol: šlo to hezky za plynem :wink: Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?


no co by sa stalo?? vypari sa :lol: :lol: aj ked tak vzadu myslim, ze by ho musel velmi dlhu turovat aby boli zhave...vyfukove plyny sa vo vyfuku ochladzuju...

Napsal: pon 26.02.2007 17:10
od mufman
3rroR píše:
mufman píše:
DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm



Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag? :lol: :lol: šlo to hezky za plynem :wink: Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?


no co by sa stalo?? vypari sa :lol: :lol: aj ked tak vzadu myslim, ze by ho musel velmi dlhu turovat aby boli zhave...vyfukove plyny sa vo vyfuku ochladzuju...


Ochlazujou to jo, ale ani tak na koncaku se da nehorazne spalit. A kdyz strikne voda na rozehraty brzdovy kotouce tak se sice taky vypari, ale kdyz ma clovek stesti tak se muzou i pekne zkroutit, tak by me zajimalo jestli to udela i neco tady nebo to je odolnej material proti temhle vlivum. Ale asi je, jinak by meli jen samy reklamace...

Napsal: pon 26.02.2007 17:46
od 3rroR
mufman píše:
3rroR píše:
mufman píše:[quote="DC"]doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm



Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag? :lol: :lol: šlo to hezky za plynem :wink: Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?


no co by sa stalo?? vypari sa :lol: :lol: aj ked tak vzadu myslim, ze by ho musel velmi dlhu turovat aby boli zhave...vyfukove plyny sa vo vyfuku ochladzuju...


Ochlazujou to jo, ale ani tak na koncaku se da nehorazne spalit. A kdyz strikne voda na rozehraty brzdovy kotouce tak se sice taky vypari, ale kdyz ma clovek stesti tak se muzou i pekne zkroutit, tak by me zajimalo jestli to udela i neco tady nebo to je odolnej material proti temhle vlivum. Ale asi je, jinak by meli jen samy reklamace...[/quote]

to by mu nemalo uskodit...predsa len je stavane na ovela vyssie teploty ako brzdove kotuce...

Napsal: pon 26.02.2007 18:16
od Kail
Ksakru,to je prácička,fungl auto,fung díly,žádný zarezlý šrouby,žádná špína,prostě pohoda,podle tohodle videa to vypadá že práce automechanika je spíš takovej odpočinek :lol: ,taky bych chtěl mít takový pracovyště :twisted: ...


Ale jinak to turbo vzádu se mi taky nezdá,připadá mi to jako takovej výkřik do tmy ve vývoji turba,prakticky to vůbec nic nepřináší,spíš naopak,jak zde padlo,prodleva musí být logicky větší než když je turbo hned za svodama,třeba ne o moc,ale o něco přecejen...Jo,a vlastně to šetří plac u motoru,to je ale podle mně nedostačující argument... :roll: