Stránka 1 z 15
Napsal: čtv 15.02.2007 20:16
od zet
Drazí v BMW,po té co čtu vaše zkušenosti a stesky ohledně kvalit vozů z Mnichova , mě popadl splín a hluboká depka.Jak jsem mohl! Proč jsem tyto informace nevstřebal dříve něž jsem taky, jako valná většina z vás zakoupil něco tak hrozného jako je Baworák.Asi proto že už jsem jich předtím několik měl a tuším co od takového auta čekat.Díky vám jsem se barvitě dozvěděl co mě všechno čeká za hrůzy spojené s dožíváním mého již ne nejnovějšího vozu.Například postupná degenerace vstřikovačů CR.
70000 ,- za jejich výměnu mě věru také neláká.Zvlášť když mají vydržet 150 tisíc km.Tak mě napadlo že když např.dávám 20000,- za pneu které mi vydrží cca 50000 km za necelé dvě sezony tak to neni tak hrozné - nojo,ale když koupím gumy na 150 tis tak bych měl skoro na ty CRka, a když k tomu připočtu zimáky - tak jsem na svém!
Takže "zdroje tu jsou",koupím sliky z vrakáče,nechám je prořezat a jeto. Ba ne, to není systémové řešení -budu mít sice nové vstřiky ale posere se turbo znáte to ne?Furt něco.Radši se vrátim k starému dobrému Fávu - sice moc nejede ale svisláky jsou za devadesát,blatník za stopade a celej je za pětikilo,- nivo se podělat nemůže a ten vstřik co horem chrchlá benzín do karbecu je věčnej.Nojo sakra ale ten zase žere víc než moje Báwo - to bych si nepomohl.Kudy z toho? Jo, kámoš měl Uno 1,1 - to bralo 5l akorát blbě startovalo, tak nevím.Nebo vím. Budu se dál těšit ze svého v zásadě spolehlivého bezpečného (bohužel vlastní zkušenost)a dobře jedoucího Báwa a doufat že vydrží při dobrém zacházení to co ty před ním.A když něco odejde tak to holt dát rozumně do cajku.Nejsem fanatik značky ,ale řekl bych že na těch (BMW) přece něco je co jiná auta nemají. A že jsou drahé díly, to může každej tipnout už podle pořizovací ceny nového vozu.To je holt život. A propo neštvalo by vás ta cenová ztráta kdyby jste koupili funglovku
a za 2 nebo 3 roky ty statisíce z ceny dole - to bych řekl že jsou větší ztráty než můžem dát za díly.Z nám to z motorek, ty kupuju nové a když ji člověk za dvě sezony prodává tak poměr ztráty z pořizovací ceny vs. najeté kilometry je dost žalostný - to pro ty co vypočítávají náklady na km. u staršího auta.Takže závěr ať si každý udělá pro sebe zač mu stojí mít Baworáka eventuelně jestli přece jenom nejít do té Feldy - zvlášť když je to "mazel Glsi 1,3 - 8 valve / 5 speed"
S pozdravem Bawům zdar a 530 kám v dízlu zvláště.

Zet
Napsal: čtv 15.02.2007 20:18
od zet
Jo a tu funglofku bych stejně chtěl.

Napsal: čtv 15.02.2007 20:25
od Bombarder
Jo jo kamaráde, moje řeč. Dej mi na sebe mobil, ať si můžeme postěžovat na nekvalitní a zbytečně nákladné auta ze západu.
Napsal: čtv 15.02.2007 20:26
od pepus
to sem trochu nepochopil, ale jestli si na neco stezujes, tak si prehledl zakladni predpoklad pro koupi BMW z x-té ruky - bud si mechanik, nebo se smiris s tim, ze to servis levnej jako skodovka nema.
ja sem si s mojim TDS taky prosel svoje (vymena vstrikovaciho cerpadla, vodni pumpa)... ale co bys chtel od auta staryho 13 let.
Ale zase - jet po dalnici 200+ km ve fobii a v 13 let srary petce je sakra rozdil

Napsal: čtv 15.02.2007 20:45
od Marten
To pepus: ale auta se nerozdělují na nový a starý, ale na kvalitní a nekvalitní..........

- Fabia a VW Group
Napsal: čtv 15.02.2007 20:48
od pepus
Marten píše:To pepus: ale auta se nerozdělují na nový a starý, ale na kvalitní a nekvalitní..........

- Fabia a VW Group
no to bych uplne netvrdil
spis se na ty fabce nema moc co pokazit

Napsal: čtv 15.02.2007 21:00
od ardo
zet píše:Drazí v BMW,po té co čtu vaše zkušenosti a stesky ohledně kvalit vozů z Mnichova , mě popadl splín a hluboká depka.Jak jsem mohl! Proč jsem tyto informace nevstřebal dříve něž jsem taky, jako valná většina z vás zakoupil něco tak hrozného jako je Baworák.Asi proto že už jsem jich předtím několik měl a tuším co od takového auta čekat.Díky vám jsem se barvitě dozvěděl co mě všechno čeká za hrůzy spojené s dožíváním mého již ne nejnovějšího vozu.Například postupná degenerace vstřikovačů CR.
70000 ,- za jejich výměnu mě věru také neláká.Zvlášť když mají vydržet 150 tisíc km.Tak mě napadlo že když např.dávám 20000,- za pneu které mi vydrží cca 50000 km za necelé dvě sezony tak to neni tak hrozné - nojo,ale když koupím gumy na 150 tis tak bych měl skoro na ty CRka, a když k tomu připočtu zimáky - tak jsem na svém!
Takže "zdroje tu jsou",koupím sliky z vrakáče,nechám je prořezat a jeto. Ba ne, to není systémové řešení -budu mít sice nové vstřiky ale posere se turbo znáte to ne?Furt něco.Radši se vrátim k starému dobrému Fávu - sice moc nejede ale svisláky jsou za devadesát,blatník za stopade a celej je za pětikilo,- nivo se podělat nemůže a ten vstřik co horem chrchlá benzín do karbecu je věčnej.Nojo sakra ale ten zase žere víc než moje Báwo - to bych si nepomohl.Kudy z toho? Jo, kámoš měl Uno 1,1 - to bralo 5l akorát blbě startovalo, tak nevím.Nebo vím. Budu se dál těšit ze svého v zásadě spolehlivého bezpečného (bohužel vlastní zkušenost)a dobře jedoucího Báwa a doufat že vydrží při dobrém zacházení to co ty před ním.A když něco odejde tak to holt dát rozumně do cajku.Nejsem fanatik značky ,ale řekl bych že na těch (BMW) přece něco je co jiná auta nemají. A že jsou drahé díly, to může každej tipnout už podle pořizovací ceny nového vozu.To je holt život. A propo neštvalo by vás ta cenová ztráta kdyby jste koupili funglovku
a za 2 nebo 3 roky ty statisíce z ceny dole - to bych řekl že jsou větší ztráty než můžem dát za díly.Z nám to z motorek, ty kupuju nové a když ji člověk za dvě sezony prodává tak poměr ztráty z pořizovací ceny vs. najeté kilometry je dost žalostný - to pro ty co vypočítávají náklady na km. u staršího auta.Takže závěr ať si každý udělá pro sebe zač mu stojí mít Baworáka eventuelně jestli přece jenom nejít do té Feldy - zvlášť když je to "mazel Glsi 1,3 - 8 valve / 5 speed"
S pozdravem Bawům zdar a 530 kám v dízlu zvláště.

Zet

Napsal: čtv 15.02.2007 21:29
od Chaotik
Asi by se to mělo dát na úvodní stránku, aby si to přečetli lidi, co chtějí, aby na M5 gumy byly nesmrtelný a pořídili to za cenu trabanta a v případě blížící se nehody se vzneslo do oblak a bezpečně přistálo na místo určení s krásnou průměrnou spotřebou 5l/100km při dupání podlahy:-).
Napsal: čtv 15.02.2007 21:42
od Baxon
zet píše:Drazí v BMW,po té co čtu vaše zkušenosti a stesky ohledně kvalit vozů z Mnichova , mě popadl splín a hluboká depka.Jak jsem mohl! Proč jsem tyto informace nevstřebal dříve něž jsem taky, jako valná většina z vás zakoupil něco tak hrozného jako je Baworák.Asi proto že už jsem jich předtím několik měl a tuším co od takového auta čekat.Díky vám jsem se barvitě dozvěděl co mě všechno čeká za hrůzy spojené s dožíváním mého již ne nejnovějšího vozu.Například postupná degenerace vstřikovačů CR.
70000 ,- za jejich výměnu mě věru také neláká.Zvlášť když mají vydržet 150 tisíc km.Tak mě napadlo že když např.dávám 20000,- za pneu které mi vydrží cca 50000 km za necelé dvě sezony tak to neni tak hrozné - nojo,ale když koupím gumy na 150 tis tak bych měl skoro na ty CRka, a když k tomu připočtu zimáky - tak jsem na svém!
Takže "zdroje tu jsou",koupím sliky z vrakáče,nechám je prořezat a jeto. Ba ne, to není systémové řešení -budu mít sice nové vstřiky ale posere se turbo znáte to ne?Furt něco.Radši se vrátim k starému dobrému Fávu - sice moc nejede ale svisláky jsou za devadesát,blatník za stopade a celej je za pětikilo,- nivo se podělat nemůže a ten vstřik co horem chrchlá benzín do karbecu je věčnej.Nojo sakra ale ten zase žere víc než moje Báwo - to bych si nepomohl.Kudy z toho? Jo, kámoš měl Uno 1,1 - to bralo 5l akorát blbě startovalo, tak nevím.Nebo vím. Budu se dál těšit ze svého v zásadě spolehlivého bezpečného (bohužel vlastní zkušenost)a dobře jedoucího Báwa a doufat že vydrží při dobrém zacházení to co ty před ním.A když něco odejde tak to holt dát rozumně do cajku.Nejsem fanatik značky ,ale řekl bych že na těch (BMW) přece něco je co jiná auta nemají. A že jsou drahé díly, to může každej tipnout už podle pořizovací ceny nového vozu.To je holt život. A propo neštvalo by vás ta cenová ztráta kdyby jste koupili funglovku
a za 2 nebo 3 roky ty statisíce z ceny dole - to bych řekl že jsou větší ztráty než můžem dát za díly.Z nám to z motorek, ty kupuju nové a když ji člověk za dvě sezony prodává tak poměr ztráty z pořizovací ceny vs. najeté kilometry je dost žalostný - to pro ty co vypočítávají náklady na km. u staršího auta.Takže závěr ať si každý udělá pro sebe zač mu stojí mít Baworáka eventuelně jestli přece jenom nejít do té Feldy - zvlášť když je to "mazel Glsi 1,3 - 8 valve / 5 speed"
S pozdravem Bawům zdar a 530 kám v dízlu zvláště.

Zet
nechápu na co si stěžuješ??? Kdyby jsi místo BMW napsal Audi, MB, VW + milion dalších značek, tak to vyjde nastejno. Co je divnýho na tom, že auto se ježděním opotřebovává????? Deiesel má větší provozní náklady na údržbu, to není žádná novinka a platí to všeobecně. Kup si benzín a máš klid.
Já bych si jinou káru jak BMW nekoupil a to mi jich pár rukama prošlo.
Doporučuju vřele, koupit si Audi nebo MB, tam teprve začíná to pravý peklo za servis................................
Napsal: čtv 15.02.2007 22:01
od 100RM
No, napriek tomu ze to asi niektori velavazeni nepobrali je to fakt pekne napisane.

Napsal: čtv 15.02.2007 22:02
od Anton
Až nabouráš ve fávu a umřeš tak sem zvědavej k čemu ti bude spotřeba 5l/100km.
Napsal: čtv 15.02.2007 22:09
od matal
Anton píše:Až nabouráš ve fávu a umřeš tak sem zvědavej k čemu ti bude spotřeba 5l/100km.
Nó..to by ten Favorit musel za těch 5L jezdit..

Napsal: čtv 15.02.2007 22:12
od milonovo
Hele vy jste to asi nepochopily

Napsal: čtv 15.02.2007 22:15
od Chaotik
milonovo píše:Hele vy jste to asi nepochopily

Asi málo smajlíků v textu...

Napsal: čtv 15.02.2007 23:01
od Huska
pepus píše:[
no to bych uplne netvrdil

spis se na ty fabce nema moc co pokazit

tak to jde poznat že fabku nemáš... na mé služební bylo za prvních 60tis km měněno, komplet turbo s ventili, 3x čidlo ASR, asi 10x žárovka v předním světle, kotouče a desky, váha vzduchu a hlavně čidlo regulace posilovače řízení ... to se kolega málem zabil když v zatáčce přestal posilovač fungovat. Ted cca 80tis km už ji čekají tlumiče, a tyčky na stabilizátorech a zadní brzdy..
Napsal: pát 16.02.2007 00:30
od PavelP
Jdi do prdele škodovkáři posranej
PP
Napsal: pát 16.02.2007 02:15
od mufman
milonovo píše:Hele vy jste to asi nepochopily

Taky mam takovej dojem, že jsem to pochopil jinak, zcela obracene, nez jak tady vsichni pisi prispevky...
Napsal: pát 16.02.2007 03:20
od Memory
Je mi jedno jestli jsem to pochopil nebo ne, ale když si někdo chce už vozit prdel, tak za to logicky musí zaplatit.

Napsal: pát 16.02.2007 08:44
od zet
Kteří pochopili - děkuji
Kteří nepochopili - omlouvám se - samozřejmě jsem rád že ho mám!
P.S. Felicií a podobné havěti jsem se nechtěl dotknout.

Napsal: pát 16.02.2007 09:31
od Baxon
zet píše:Kteří pochopili - děkuji
Kteří nepochopili - omlouvám se - samozřejmě jsem rád že ho mám!
P.S. Felicií a podobné havěti jsem se nechtěl dotknout.

přišlo mi schizofrení, že by někdo měnil e39 za feldu či dokonce fáčko

, ale lidi jsou různý...........................
příště třeba víc smajlíků
