Stránka 1 z 1
Napsal: úte 13.02.2007 00:12
od bobobmw
--
Napsal: úte 13.02.2007 00:16
od milo
co ti to presne dela?
Napsal: úte 13.02.2007 00:35
od bobobmw
v sobotu jsem byl Lübecku a cestou ypět mi huř řadil 5-ku musel se víc vytočit než tam padla a skoro pořád tam zůstavala 4-ka a pak když bylo auto nakloněné předkem do kopce tak mi tam nechtel zařadit Zpátečku , olej jsem kontroloval a je ho tam dost ( při D na brzdě) olej až po hrdlo kontroly . A pak občas mi na displeji zvlaštně přeskakovaly kvalty a občas displej nic neukázal tak nevím
Napsal: úte 13.02.2007 00:54
od milo
display bude na 90% o spatnem kontaktu nekde mezi RJ automatu, volicem rychlosti, prevodovkou a mozna budikama
mechaniku bych na velky pruser nevidel, dle me zustava viset nejaky ventil/vice ventilu. muze to byt vada mechanicka, ale klidne i elektronicka, pripadne oboji
repasovat cely automat by se urcite nemusel, problem je najit solidni servis, ktery te neodpalkuje celkovou repasi ve stylu "pane tam je to cely spaleny, to musi dolu, musime dat novej menic, vsechny lamely, olej, filtr a tak"
pred tim, nez to zacnes radikalne resit, presel bych a vycistil vsechny konektory, spoje, mozna rozebral RJ a prepajel kontakty. pokusil bych se taky sehnat jinou RJ.
Napsal: úte 13.02.2007 00:59
od bobobmw
zatím dík , teď musí dva měsíce vydržet jezdit tak snad neklekne to s tím ventilem mi říkal v servisu tak mu to možná dám ale nerad někde nechávám auto mám s tím špatnou zkušenost
Napsal: úte 13.02.2007 15:22
od Marten
Velice špatně se hledá takovej servis, kde si dobře poradí s elektronikou automatu... Většinou to bývá nějaká prkotina, ale najít ji, to je dost velký problém.
Nejjednodušší a nejlevnější varianta je pročištění kontaktů svorkovnic jak bylo již zmíněno. Hodně lidem to pomohlo.
V případě špatného ventilu pomůže diagnostika převodovky.