Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: sob 10.02.2007 04:57
				od Hurv
				Ahoj nevíte někdo co je za problém,když jedu a motor se pořádně zahřeje ,tak mně uniká voda a trochu to stříká  (na pravé straně u plastového krytu. čili naproti otvotu na plnění) a směrem k motoru a baterce. Neuniká to stále myslím že jen pokud se motor nějak více hřeje nebo tak nějak. Nic hrozného ,ale mám strach větší dálku.  Je to od té doby co mi jeden strašně ,,talentovanej borec!,, vymněňoval nemrznoucí směs 

  Od té doby se to nějak sere.  
Co také říkáte na nemrznoucí směsi? Máte někdo skušenost s nějakou značkou a její dobré vlivy? 
Mám strach také jestli mi tam nedal nějakou plívu.
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 10.02.2007 07:10
				od Fugo
				to je celkem logické, když se to ohřeje tak stoupne tlak v systému chlazení, dle víčka na expanze pokud funguje tak klidně na 2bar viz víčko je to tam napsáno, např. 200=2bar 140=1.4bar,  vyměň chladič.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.02.2007 21:30
				od Hurv
				Díky za radu. Co takhle zaletovat nebo nějaký repas????  Kolik je cca. za novej nebo ready chladič?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.02.2007 22:23
				od Fugo
				záleží na materiálu chladiče, já mám na 7er hliníkovej a tam bys jedině musel zjistit kterou voštinou to teče potom sundat boční plastový vaničky zaslepit z obou stran voštinu a zase zadeklovat. Nový chladič na 7er mě stál 5tis kč, výrobce Nissens.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 11.02.2007 22:30
				od milo
				u 7er jsem mel stejny problem a koupil novy. lepsi, nez to v lete uvarit v zacpe... mimochodem, kdyz jsem stary vytahl, bylo videt ze tece pod tlakem na dalsich 2 mistech
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.02.2007 09:13
				od Birkoff
				Hurv píše:Díky za radu. Co takhle zaletovat nebo nějaký repas????  Kolik je cca. za novej nebo ready chladič?  

 
Repas bych nezkoušel, dá to spoustu práce a může to za chvíli téct jinde. Zkoušel jsem to jednou nechat zavařit, nevyšlo to, takže to skončilo zaslepením (a to to byl skoro novej chladič kde při pádu kolínka dolů to proseklo 0,5mm dirku na hrance někde uprostřed). Nejlepší řešení je nový chladič, sice to něco stojí, ale bude klid.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.02.2007 18:21
				od Hurv
				Moc vám všem děkuji za radu 

   Pořídím raději novej. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 10.03.2007 10:37
				od Hurv
				Nasipal jsem kouzelnej prášek do chladiče co jsem koupil v servisu a zatím to drží a neteče 
 
Uvidíme na jak dlouho 

  Ale za 80kč je to lepší než 5táců.
Aspon zatím 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 10.03.2007 12:29
				od milo
				Hurv píše:Nasipal jsem kouzelnej prášek do chladiče co jsem koupil v servisu a zatím to drží a neteče 
 
Uvidíme na jak dlouho 

  Ale za 80kč je to lepší než 5táců.
Aspon zatím 

 
me to taky drzelo ... az jsem se divil ... po 2 tydnech to ale dopadlo jinak 

 tyto sajrajty jsou super na dojezd, ale ne na trvalou opravu
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 10.03.2007 13:08
				od Miguel
				milo píše:Hurv píše:Nasipal jsem kouzelnej prášek do chladiče co jsem koupil v servisu a zatím to drží a neteče 
 
Uvidíme na jak dlouho 

  Ale za 80kč je to lepší než 5táců.
Aspon zatím 

 
me to taky drzelo ... az jsem se divil ... po 2 tydnech to ale dopadlo jinak 

 tyto sajrajty jsou super na dojezd, ale ne na trvalou opravu
 
Ještě když jsem měl 2,5 e30 tak jsem tam nalil nějakou koupenou maršmeládu taky za pár kaček a v pohodě jsem na to jezdil 2 roky než jsem auto prodal a myslim že to drží do teď  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 13:45
				od Hurv
				
 No uvidim. Napisu schvalne az to bude zase spatne.
Ale neni nikde napsano,ze to tam pak nemuzu nalejt znova. 

  Zatim je to ok. 

    No psali na obale ze je to oprava na stalo a ne na dojezd. Ale papir snese vsechno. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 13:54
				od Fugo
				dost často se potom stává že se ucpou sejtka v elektroventilech topení, (pokud je tvé auto má) takže bych je začas vyndal a vyčistil.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 14:04
				od Hurv
				Jo jasne. 

   Teda trochu jsem se polekal ,kde bych je mnel hledat ty sejtka elektroventilu. Radeji bych je omrknul hned jestli to neni pakarna.
Nevis kde je najdu pokud tam jsou 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 16:46
				od Fugo
				u e32 je to v motorovým prostoru na levé straně hned u stěny oddělující motor od kabiny, jsou pod černým plastem, nahoře jsou stříbrný. sejtka jsou uvnitř, takže rozebrat a vyfoukat. fotku bohužel po ruce nemám.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 17:50
				od katana
				co se týka tý nemrznoucí směsi,tak podle nezávislých testů všechny normy plnila jedině velvana a ostatní-starline atd. byly v p....i.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 13.03.2007 00:44
				od Pivson
				Jako již několikrát, nemrznoucí směs origo BMW, levnější a kvalitní než ostatní.
1,5 l za cca 120,- Kč
			 
			
					
				
				Napsal: úte 13.03.2007 08:46
				od Birkoff
				Pivson píše:Jako již několikrát, nemrznoucí směs origo BMW, levnější a kvalitní než ostatní.
1,5 l za cca 120,- Kč
Pokud ti nebudou cpát předraženej Castrol (ACR). 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 13.03.2007 09:03
				od ajfel
				Birkoff píše:Pivson píše:Jako již několikrát, nemrznoucí směs origo BMW, levnější a kvalitní než ostatní.
1,5 l za cca 120,- Kč
Pokud ti nebudou cpát předraženej Castrol (ACR). 

 
to se musis ozvat 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 13.03.2007 21:05
				od Butch5
				Jinak k tomu kouzelnymu prasku-to bych dal do auta ktery jde druhy den na bazar...on ti totiz nezalepi jen tu diru ale uplne vsechno 

 napr. topeni, ktere pak muze dyl a hur topit v zime atd...mas to proste vsude. Pokud budes schanet novy chladic tak mi napis co mas presne za model , motor, rok vyroby, vykon a jestli to ma AC a muzu ti ho nadelit s peknou velkoobchodni slevou
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.03.2007 17:39
				od Hurv
				Ahoj. 
Tak a je to. přesně jak jste říkali.
Chladič byl zalepenej sračk. 

  No a co se dalo očekávat se naplnilo.
Bohužel ještě s horším účinkem.  Ted to teče na 5místech a málem jsem 3krát uvařil motor 
 
Butch5 
Prosím prosím smutně koukám. Za kolik mně prodáš ten chladič?
Mám 520i 24v 110kw  rok 1990 (Je to bez Vanosu)
Moc děkuji.  A ti co věří v kouzla tak at se na to vyserou a raději koupí novej 
