Stránka 1 z 2
Napsal: sob 10.02.2007 04:57
od Hurv
Ahoj nevíte někdo co je za problém,když jedu a motor se pořádně zahřeje ,tak mně uniká voda a trochu to stříká (na pravé straně u plastového krytu. čili naproti otvotu na plnění) a směrem k motoru a baterce. Neuniká to stále myslím že jen pokud se motor nějak více hřeje nebo tak nějak. Nic hrozného ,ale mám strach větší dálku. Je to od té doby co mi jeden strašně ,,talentovanej borec!,, vymněňoval nemrznoucí směs

Od té doby se to nějak sere.
Co také říkáte na nemrznoucí směsi? Máte někdo skušenost s nějakou značkou a její dobré vlivy?
Mám strach také jestli mi tam nedal nějakou plívu.
Napsal: sob 10.02.2007 07:10
od Fugo
to je celkem logické, když se to ohřeje tak stoupne tlak v systému chlazení, dle víčka na expanze pokud funguje tak klidně na 2bar viz víčko je to tam napsáno, např. 200=2bar 140=1.4bar, vyměň chladič.
Napsal: ned 11.02.2007 21:30
od Hurv
Díky za radu. Co takhle zaletovat nebo nějaký repas???? Kolik je cca. za novej nebo ready chladič?

Napsal: ned 11.02.2007 22:23
od Fugo
záleží na materiálu chladiče, já mám na 7er hliníkovej a tam bys jedině musel zjistit kterou voštinou to teče potom sundat boční plastový vaničky zaslepit z obou stran voštinu a zase zadeklovat. Nový chladič na 7er mě stál 5tis kč, výrobce Nissens.
Napsal: ned 11.02.2007 22:30
od milo
u 7er jsem mel stejny problem a koupil novy. lepsi, nez to v lete uvarit v zacpe... mimochodem, kdyz jsem stary vytahl, bylo videt ze tece pod tlakem na dalsich 2 mistech
Napsal: pon 12.02.2007 09:13
od Birkoff
Hurv píše:Díky za radu. Co takhle zaletovat nebo nějaký repas???? Kolik je cca. za novej nebo ready chladič?

Repas bych nezkoušel, dá to spoustu práce a může to za chvíli téct jinde. Zkoušel jsem to jednou nechat zavařit, nevyšlo to, takže to skončilo zaslepením (a to to byl skoro novej chladič kde při pádu kolínka dolů to proseklo 0,5mm dirku na hrance někde uprostřed). Nejlepší řešení je nový chladič, sice to něco stojí, ale bude klid.
Napsal: pon 12.02.2007 18:21
od Hurv
Moc vám všem děkuji za radu

Pořídím raději novej.

Napsal: sob 10.03.2007 10:37
od Hurv
Nasipal jsem kouzelnej prášek do chladiče co jsem koupil v servisu a zatím to drží a neteče
Uvidíme na jak dlouho

Ale za 80kč je to lepší než 5táců.
Aspon zatím

Napsal: sob 10.03.2007 12:29
od milo
Hurv píše:Nasipal jsem kouzelnej prášek do chladiče co jsem koupil v servisu a zatím to drží a neteče
Uvidíme na jak dlouho

Ale za 80kč je to lepší než 5táců.
Aspon zatím

me to taky drzelo ... az jsem se divil ... po 2 tydnech to ale dopadlo jinak

tyto sajrajty jsou super na dojezd, ale ne na trvalou opravu
Napsal: sob 10.03.2007 13:08
od Miguel
milo píše:Hurv píše:Nasipal jsem kouzelnej prášek do chladiče co jsem koupil v servisu a zatím to drží a neteče
Uvidíme na jak dlouho

Ale za 80kč je to lepší než 5táců.
Aspon zatím

me to taky drzelo ... az jsem se divil ... po 2 tydnech to ale dopadlo jinak

tyto sajrajty jsou super na dojezd, ale ne na trvalou opravu
Ještě když jsem měl 2,5 e30 tak jsem tam nalil nějakou koupenou maršmeládu taky za pár kaček a v pohodě jsem na to jezdil 2 roky než jsem auto prodal a myslim že to drží do teď

Napsal: pon 12.03.2007 13:45
od Hurv

No uvidim. Napisu schvalne az to bude zase spatne.
Ale neni nikde napsano,ze to tam pak nemuzu nalejt znova.

Zatim je to ok.

No psali na obale ze je to oprava na stalo a ne na dojezd. Ale papir snese vsechno.

Napsal: pon 12.03.2007 13:54
od Fugo
dost často se potom stává že se ucpou sejtka v elektroventilech topení, (pokud je tvé auto má) takže bych je začas vyndal a vyčistil.
Napsal: pon 12.03.2007 14:04
od Hurv
Jo jasne.

Teda trochu jsem se polekal ,kde bych je mnel hledat ty sejtka elektroventilu. Radeji bych je omrknul hned jestli to neni pakarna.
Nevis kde je najdu pokud tam jsou

Napsal: pon 12.03.2007 16:46
od Fugo
u e32 je to v motorovým prostoru na levé straně hned u stěny oddělující motor od kabiny, jsou pod černým plastem, nahoře jsou stříbrný. sejtka jsou uvnitř, takže rozebrat a vyfoukat. fotku bohužel po ruce nemám.
Napsal: pon 12.03.2007 17:50
od katana
co se týka tý nemrznoucí směsi,tak podle nezávislých testů všechny normy plnila jedině velvana a ostatní-starline atd. byly v p....i.
Napsal: úte 13.03.2007 00:44
od Pivson
Jako již několikrát, nemrznoucí směs origo BMW, levnější a kvalitní než ostatní.
1,5 l za cca 120,- Kč
Napsal: úte 13.03.2007 08:46
od Birkoff
Pivson píše:Jako již několikrát, nemrznoucí směs origo BMW, levnější a kvalitní než ostatní.
1,5 l za cca 120,- Kč
Pokud ti nebudou cpát předraženej Castrol (ACR).

Napsal: úte 13.03.2007 09:03
od ajfel
Birkoff píše:Pivson píše:Jako již několikrát, nemrznoucí směs origo BMW, levnější a kvalitní než ostatní.
1,5 l za cca 120,- Kč
Pokud ti nebudou cpát předraženej Castrol (ACR).

to se musis ozvat

Napsal: úte 13.03.2007 21:05
od Butch5
Jinak k tomu kouzelnymu prasku-to bych dal do auta ktery jde druhy den na bazar...on ti totiz nezalepi jen tu diru ale uplne vsechno

napr. topeni, ktere pak muze dyl a hur topit v zime atd...mas to proste vsude. Pokud budes schanet novy chladic tak mi napis co mas presne za model , motor, rok vyroby, vykon a jestli to ma AC a muzu ti ho nadelit s peknou velkoobchodni slevou
Napsal: úte 27.03.2007 17:39
od Hurv
Ahoj.
Tak a je to. přesně jak jste říkali.
Chladič byl zalepenej sračk.

No a co se dalo očekávat se naplnilo.
Bohužel ještě s horším účinkem. Ted to teče na 5místech a málem jsem 3krát uvařil motor
Butch5
Prosím prosím smutně koukám. Za kolik mně prodáš ten chladič?
Mám 520i 24v 110kw rok 1990 (Je to bez Vanosu)
Moc děkuji. A ti co věří v kouzla tak at se na to vyserou a raději koupí novej
