Stránka 1 z 1

Napsal: sob 03.02.2007 01:33
od vajgl
Zdravim, uvažuju o pořízení 525 tds ale neznám nikoho kdo jí má a může poradit... je obecně známo že praskaj hlavy tak nevim, je to otázka jen některý série nebo všech :?: tak kdyby ste mi mohly napsat reálnou spotřebu a jestli nejsou s autem problémy, jinak je podle mě E34 jedno z nejpovedenějších bmw

Napsal: sob 03.02.2007 01:58
od davcer
ja ho mel a byl jsem spokojenej. Najel jsem na nej cca 140t a kdyz jsem ho daval pryc, mel malo pod 300t a motor byl naprosto ok. Dulezity jsou studeny starty a neprejizdet olej, pak by mel v poho vydrzet..ale jak s tim nekdo pred tim zachazel uz asi nezjistis..ja jezdil cirka za 10 ale to bylo mesto a sem tam jsem ho protahnul, jinak se da jezdit kol 8 myslim...

Napsal: sob 03.02.2007 12:49
od AdaM5
jj kdyz si budes davat malinko zalezet tak to bude v pohode.Tkay jezdim kolem 8 ale kombinovana a spis vic mesto.Kdyz jedu dalku tak no problem 7 a to jedu sviznejc.rekord je 5.7 :D na 30km (teply auto, BC vynulovano za jizdy)

Napsal: ned 04.02.2007 02:01
od vajgl
ta spotreba jak koukam nejni zrovna nejmensi ale pravda je ze to ma aspon nakou uroven 8) chci takovy auto abych si nepripadal ze jedu v traktoru...

Napsal: ned 04.02.2007 13:31
od karosmyk
doufám že si nepočítal že spotřeba bude 5,4 je to šestivál 2,5l :roll:

Napsal: ned 04.02.2007 15:34
od vajgl
ze to bude zrat vic tak s tim sem pocital, hlavne sem se chtel zeptat jak je to s tim praskanim hlav tak snad to bude ok

Napsal: ned 04.02.2007 23:35
od Jawak
Hlavy praskaly u motorů vyrobených do konce roku 1993, později zvolili kvalitnější slitinu hliníku a u modernizovaných motorů hlavy praskají jen když je někdo chce záměrně zničit...

Napsal: pon 05.02.2007 15:56
od Ancias535i
Měl jsem E34tds 2 roky a ňáký problémy byly. Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, pak odešlo vstřikovací čerpadlo a ke konci už bylo načatý turbo. Benzínové motory jsou mnohem spolehlivější. Jinak hlava ok - záleží jaxe k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.

Napsal: pon 05.02.2007 19:38
od Jawak
Ancias535i píše:Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, jinak hlava ok - záleží jak se k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.

Řídící vstřik - problém asi všech motorů M51, trošičku netěsní, do systému se dostane vzduch, nafta steče do nádrže a pak se startuje do vybití baterky.
Vyřešil jsem to opravou za 750 Kč.
Jinak tds je v automatu na předjíždění do kopce zrovna není, řadí si to jak chce... :? Jinak spokojenost

Napsal: pon 05.02.2007 22:42
od vajgl
Ancias535i píše:Měl jsem E34tds 2 roky a ňáký problémy byly. Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, pak odešlo vstřikovací čerpadlo a ke konci už bylo načatý turbo. Benzínové motory jsou mnohem spolehlivější. Jinak hlava ok - záleží jaxe k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.
to je pravda ze benziny sou spolehlivejsi, skoro bezudrbovy a levnejsi ale potrebuju naftozrouta... cas od casu mi pritece naka ta nafta zadaco :biggrin:

Napsal: úte 06.02.2007 12:17
od karosmyk
Jawak píše:
Ancias535i píše:Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, jinak hlava ok - záleží jak se k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.

Řídící vstřik - problém asi všech motorů M51, trošičku netěsní, do systému se dostane vzduch, nafta steče do nádrže a pak se startuje do vybití baterky.
Vyřešil jsem to opravou za 750 Kč.
Jinak tds je v automatu na předjíždění do kopce zrovna není, řadí si to jak chce... :? Jinak spokojenost

tento vstřik není řídící ale spíše detekční nijak ostatní vstřiky neovlivňuje jen když je něco v nepořádku třeba jako vstřikovací dávka nebo není nafta jak má být nebo prostě něco tak tento vstřik signalizuje na palubce poruchu :wink:

Napsal: úte 06.02.2007 18:53
od Jawak
karosmyk píše:tento vstřik signalizuje na palubce poruchu :wink:

Ale jen elektronickou, mechanickou ne.
"Řídící vstřik" se nazývá, protože v NJ "Steuereinspritzdüse" (steuern=řídit, einspritzen=vstřikovat, Düse=vstřik/tryska) :wink: