Napsal: úte 30.01.2007 08:46
Ahoj, chystám se na výměnu termostatu, zůstal otevřený a voda se pomalu zahřívá. Byla by nějaká rada nebo návod jak na to, než se do toho pustím?
Díky
Díky
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Dělal.......TOMe39 píše:Díky, nedělal to někdo přímo sám?
miculash píše:ale musi se sundat kryt motoru atd ne?
myslim takovy to plastovy navrchuP-J píše:miculash píše:ale musi se sundat kryt motoru atd ne?Kryt motoru??? U M52???
To jsem pochopil, ale proč by jsi to měl sundávat? Tam přece termostat není.miculash píše:myslim takovy to plastovy navrchuP-J píše:miculash píše:ale musi se sundat kryt motoru atd ne?Kryt motoru??? U M52???
ja myslel ze tam prekazi, tak asi neP-J píše:To jsem pochopil, ale proč by jsi to měl sundávat? Tam přece termostat není.miculash píše:myslim takovy to plastovy navrchuP-J píše:Kryt motoru??? U M52???
Chtěl bych vidět toho kouzelníka Pokustóna....P-J píše:Dělal.......TOMe39 píše:Díky, nedělal to někdo přímo sám?
Chladič ven nemusí.
Mám double Vanos, takže termostat má navíc konektor oproti single Vanos?Speedy píše:Pokud tam neni viskospojka(nevim), tak staci vypustiti vodu, povolit hadice na termostatu, pak 4srouby, coten termostat drzi a vymenit ho. Jo u doublevanosu se musi jeste odpojit konektor, co je na termostatu. Je to easy, za hodinku a pul hotovy i s uklidem naradi
Je dobre si koupit litr fridexu navic.
A proč by jako měl jít u 528i ven. Můžeš mi to vysvětlit?stanley07 píše:Chtěl bych vidět toho kouzelníka Pokustóna....P-J píše:Dělal.......TOMe39 píše:Díky, nedělal to někdo přímo sám?
Chladič ven nemusí.
Termostat jako takový je stejný.....TOMe39 píše:Mám double Vanos, takže termostat má navíc konektor oproti single Vanos?
Já si myslel, že tam bude rozdíl, ale v Elitu mi řekli, že je stejný na všechny 528i, tak jsem jej obědnal u Štanglu.
Ono je asi jednodušší, vypustit veškerou vodu, vyndat chladič, drbat se stím přes vrtuli a celé to potom odvzdušňovat., než dát dolů vrtuli a plastový dekl......stanley07 píše:Možná proto, že je tam sahara a viskospojka s vrtulí a přes to ten termostat prostě vyndat nejde. Leda že by přišel ten Pokuston
ja myslim ze je jednodussi to dat do servisuP-J píše:Ono je asi jednodušší, vypustit veškerou vodu, vyndat chladič, drbat se stím přes vrtuli a celé to potom odvzdušňovat., než dát dolů vrtuli a plastový dekl......stanley07 píše:Možná proto, že je tam sahara a viskospojka s vrtulí a přes to ten termostat prostě vyndat nejde. Leda že by přišel ten Pokuston![]()
![]()
Konkrétně výměna toho termostatu je tak triviální záležitost, se kterou bych do servisu osobně nešel.....miculash píše:ja myslim ze je jednodussi to dat do servisuP-J píše:Ono je asi jednodušší, vypustit veškerou vodu, vyndat chladič, drbat se stím přes vrtuli a celé to potom odvzdušňovat., než dát dolů vrtuli a plastový dekl......stanley07 píše:Možná proto, že je tam sahara a viskospojka s vrtulí a přes to ten termostat prostě vyndat nejde. Leda že by přišel ten Pokuston![]()
![]()
![]()
![]()
ne kazdy je mechanikP-J píše:Konkrétně výměna toho termostatu je tak triviální záležitost, se kterou bych do servisu osobně nešel.....miculash píše:ja myslim ze je jednodussi to dat do servisuP-J píše: Ono je asi jednodušší, vypustit veškerou vodu, vyndat chladič, drbat se stím přes vrtuli a celé to potom odvzdušňovat., než dát dolů vrtuli a plastový dekl......![]()
![]()
![]()
![]()