Stránka 1 z 2

Napsal: úte 30.01.2007 08:46
od TOMe39
Ahoj, chystám se na výměnu termostatu, zůstal otevřený a voda se pomalu zahřívá. Byla by nějaká rada nebo návod jak na to, než se do toho pustím?
Díky

Napsal: úte 30.01.2007 12:03
od stanley07
Mě to dělali nedávno a musel mimo jiné ven celej chladič. A odvzdušnit jsem musel v origo servise. Ale celkově asi nic extra složitýho..

Napsal: úte 30.01.2007 17:48
od TOMe39
Díky, nedělal to někdo přímo sám?

Napsal: úte 30.01.2007 20:00
od P-J
TOMe39 píše:Díky, nedělal to někdo přímo sám?
Dělal.......

Chladič ven nemusí.

Napsal: úte 30.01.2007 20:14
od miculash
ale musi se sundat kryt motoru atd ne?

nebude to v servisu prijemnesji? nez venku na zime... :)

Napsal: úte 30.01.2007 20:35
od P-J
miculash píše:ale musi se sundat kryt motoru atd ne?
8O Kryt motoru??? U M52???

Napsal: úte 30.01.2007 21:50
od miculash
P-J píše:
miculash píše:ale musi se sundat kryt motoru atd ne?
8O Kryt motoru??? U M52???
myslim takovy to plastovy navrchu :)

Napsal: úte 30.01.2007 22:55
od P-J
miculash píše:
P-J píše:
miculash píše:ale musi se sundat kryt motoru atd ne?
8O Kryt motoru??? U M52???
myslim takovy to plastovy navrchu :)
To jsem pochopil, ale proč by jsi to měl sundávat? Tam přece termostat není.

Napsal: úte 30.01.2007 22:58
od miculash
P-J píše:
miculash píše:
P-J píše: 8O Kryt motoru??? U M52???
myslim takovy to plastovy navrchu :)
To jsem pochopil, ale proč by jsi to měl sundávat? Tam přece termostat není.
ja myslel ze tam prekazi, tak asi ne :)

Napsal: stř 31.01.2007 14:46
od Speedy
Pokud tam neni viskospojka(nevim), tak staci vypustiti vodu, povolit hadice na termostatu, pak 4srouby, coten termostat drzi a vymenit ho. Jo u doublevanosu se musi jeste odpojit konektor, co je na termostatu :-). Je to easy, za hodinku a pul hotovy i s uklidem naradi :-) Je dobre si koupit litr fridexu navic.

Napsal: stř 31.01.2007 15:14
od stanley07
P-J píše:
TOMe39 píše:Díky, nedělal to někdo přímo sám?
Dělal.......

Chladič ven nemusí.
Chtěl bych vidět toho kouzelníka Pokustóna....

Napsal: stř 31.01.2007 15:36
od Speedy
M5 je neco jineho nez 528i :-)

Napsal: stř 31.01.2007 18:30
od TOMe39
Speedy píše:Pokud tam neni viskospojka(nevim), tak staci vypustiti vodu, povolit hadice na termostatu, pak 4srouby, coten termostat drzi a vymenit ho. Jo u doublevanosu se musi jeste odpojit konektor, co je na termostatu :-). Je to easy, za hodinku a pul hotovy i s uklidem naradi :-) Je dobre si koupit litr fridexu navic.
Mám double Vanos, takže termostat má navíc konektor oproti single Vanos?
Já si myslel, že tam bude rozdíl, ale v Elitu mi řekli, že je stejný na všechny 528i, tak jsem jej obědnal u Štanglu.

Co kryt na vrchu chladiče a vrtule, musí ven?

Napsal: stř 31.01.2007 20:28
od P-J
stanley07 píše:
P-J píše:
TOMe39 píše:Díky, nedělal to někdo přímo sám?
Dělal.......

Chladič ven nemusí.
Chtěl bych vidět toho kouzelníka Pokustóna....
A proč by jako měl jít u 528i ven. Můžeš mi to vysvětlit?

Napsal: stř 31.01.2007 20:29
od P-J
TOMe39 píše:Mám double Vanos, takže termostat má navíc konektor oproti single Vanos?
Já si myslel, že tam bude rozdíl, ale v Elitu mi řekli, že je stejný na všechny 528i, tak jsem jej obědnal u Štanglu.
Termostat jako takový je stejný.....

Napsal: stř 31.01.2007 21:11
od stanley07
Možná proto, že je tam sahara a viskospojka s vrtulí a přes to ten termostat prostě vyndat nejde. Leda že by přišel ten Pokuston :wink:

Napsal: stř 31.01.2007 21:23
od P-J
stanley07 píše:Možná proto, že je tam sahara a viskospojka s vrtulí a přes to ten termostat prostě vyndat nejde. Leda že by přišel ten Pokuston :wink:
Ono je asi jednodušší, vypustit veškerou vodu, vyndat chladič, drbat se stím přes vrtuli a celé to potom odvzdušňovat., než dát dolů vrtuli a plastový dekl...... :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř 31.01.2007 21:33
od miculash
P-J píše:
stanley07 píše:Možná proto, že je tam sahara a viskospojka s vrtulí a přes to ten termostat prostě vyndat nejde. Leda že by přišel ten Pokuston :wink:
Ono je asi jednodušší, vypustit veškerou vodu, vyndat chladič, drbat se stím přes vrtuli a celé to potom odvzdušňovat., než dát dolů vrtuli a plastový dekl...... :lol: :lol: :lol:
ja myslim ze je jednodussi to dat do servisu :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř 31.01.2007 21:53
od P-J
miculash píše:
P-J píše:
stanley07 píše:Možná proto, že je tam sahara a viskospojka s vrtulí a přes to ten termostat prostě vyndat nejde. Leda že by přišel ten Pokuston :wink:
Ono je asi jednodušší, vypustit veškerou vodu, vyndat chladič, drbat se stím přes vrtuli a celé to potom odvzdušňovat., než dát dolů vrtuli a plastový dekl...... :lol: :lol: :lol:
ja myslim ze je jednodussi to dat do servisu :lol: :lol: :lol:
Konkrétně výměna toho termostatu je tak triviální záležitost, se kterou bych do servisu osobně nešel..... :wink:

Napsal: stř 31.01.2007 22:20
od miculash
P-J píše:
miculash píše:
P-J píše: Ono je asi jednodušší, vypustit veškerou vodu, vyndat chladič, drbat se stím přes vrtuli a celé to potom odvzdušňovat., než dát dolů vrtuli a plastový dekl...... :lol: :lol: :lol:
ja myslim ze je jednodussi to dat do servisu :lol: :lol: :lol:
Konkrétně výměna toho termostatu je tak triviální záležitost, se kterou bych do servisu osobně nešel..... :wink:
ne kazdy je mechanik :wink: :lol: