Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 25.01.2007 16:28
od Wocky
Zkousel jste nekdo davat na E39ku 17" kola, sirka rafku 9,5 a ET 15? Konkretne myslim kombajna, ale to bude asi jedno... Jde mi o to, jestli nedrhnou lemy. Dik

Napsal: čtv 25.01.2007 18:32
od Peter
Wocky píše:Zkousel jste nekdo davat na E39ku 17" kola, sirka rafku 9,5 a ET 15? Konkretne myslim kombajna, ale to bude asi jedno... Jde mi o to, jestli nedrhnou lemy. Dik
poviem ti moju skúsenosť, dával som na e39 kombajna, 1999, 17ky 8J z e46, tuším že ET je tam +15,tzn. že kolesá nejdu von ale dnu, a vbehli mi dnu o 1,3 cm, vzadu v pohode, ale vpredu mi chytali o tlmič, že som ich tam ani nenasadil, tak som si pekne krásne objednal podložky dopredu 2 a dozadu 3 cm,
-čiže neviem aké máš ty ET ale ak kladné, tak ti pôjdu dnu a 9,5J (pre vysvetl. 1J = 1" = 25,4 mm) sú ešte širšie ako mám ja o 3,81 cm, a moje už som tam normálne nedal
- a to z E46 som musel ešte stred na elektrone kôli náboju zväčšiť zo 72mm na 74mm

Napsal: čtv 25.01.2007 18:36
od Slid
Peter píše: poviem ti moju skúsenosť, dával som na e39 kombajna, 1999, 17ky 8J z e46, tuším že ET je tam +15,tzn. že kolesá nejdu von ale dnu, a vbehli mi dnu o 1,3 cm, vzadu v pohode, ale vpredu mi chytali o tlmič, že som ich tam ani nenasadil, tak som si pekne krásne objednal podložky dopredu 2 a dozadu 3 cm,
-čiže neviem aké máš ty ET ale ak kladné, tak ti pôjdu dnu a 9,5J (pre vysvetl. 1J = 1" = 25,4 mm) sú ešte širšie ako mám ja o 3,81 cm, a moje už som tam normálne nedal
- a to z E46 som musel ešte stred na elektrone kôli náboju zväčšiť zo 72mm na 74mm
snad E46 má ET kolem 40 + ne, to jasné že na 5ce budou dřít. 5ka má ET kolem 20.

Napsal: čtv 25.01.2007 18:41
od Peter
ale idem ich predať i ked na 17kach to auto vyzerá super, a kupiť 16" alebo radšej 15" dáke pekné, pretože dosť jazdím a po týchto zlých cestách na 17" cítiť každú nerovnosť,takže pohodlie mínus, a trpí hlavne podvozok, a potom tie peniaze doňho za tú krásu :cry:
- je to riadny rozdiel teraz v zime na 15" balónoch (zase jazdné vlastnosti mínus)

Napsal: čtv 25.01.2007 18:56
od Peter
Slid píše:
Peter píše: poviem ti moju skúsenosť, dával som na e39 kombajna, 1999, 17ky 8J z e46, tuším že ET je tam +15,tzn. že kolesá nejdu von ale dnu, a vbehli mi dnu o 1,3 cm, vzadu v pohode, ale vpredu mi chytali o tlmič, že som ich tam ani nenasadil, tak som si pekne krásne objednal podložky dopredu 2 a dozadu 3 cm,
-čiže neviem aké máš ty ET ale ak kladné, tak ti pôjdu dnu a 9,5J (pre vysvetl. 1J = 1" = 25,4 mm) sú ešte širšie ako mám ja o 3,81 cm, a moje už som tam normálne nedal
- a to z E46 som musel ešte stred na elektrone kôli náboju zväčšiť zo 72mm na 74mm
snad E46 má ET kolem 40 + ne, to jasné že na 5ce budou dřít. 5ka má ET kolem 20.
tak sa opravujem, môže byť, to mi potom dobre vbehlo dnu aj o 3,5 cm :idea:

Napsal: čtv 25.01.2007 20:03
od Wocky
diky za prispevky, taky mi to uz par lidi rozmlouvalo, abych si koupil radsi 16" nebo 15" kola, aby mi vydrzel podvozek co nejdyl a pak v nem nemusel topit prachy. A taky to pohodli... Jenze kdyz vidim BMW na poradnych kolech 8O

Asi to budu muset trosku promyslet a zvazit, co je pro me dulezitejsi

Napsal: čtv 25.01.2007 20:31
od zdenek5
Já mám na e39 18´tky ET 15 v rozměru 235/40/18 vpředu a 265/35/18 vzadu. Podvozek Koni Racing. Co se týče komfortu jízdy, tak je pravdou, že je to tvrdší, ale zase to při svižnější jízdě dobře drží..... Co se týče investic do podvozku, tak to není tak hrozný, najedu tak 3500km/měsíc a mám tam ty kola již dva roky a jedinou investicí byly stabilizátory na přední nápravě. Investice cca 800kč za kus. Auto jsem koupil již s tlumiči Koni a měnil jsem je v loni po najetí cca 90tis./km. Takže bych v 17´tkách zas tak zásadní problém neviděl. Ale je to věcí názoru.....

Napsal: čtv 25.01.2007 20:32
od Martinéz
e39 chce urcite 17ky aby vypadala nejak k svetu..

Napsal: čtv 25.01.2007 20:40
od milonovo
Je fakt že ty 17 vypadaj super,ale 16 je myslím ideální kompromis.

Napsal: čtv 25.01.2007 20:45
od Hanz
mam na prodej sadu r.v.02 origo R15 i s novyma pneu 225/60, na aute vypadaji na R15 pekne, rovne, neorvane... foto tady: http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... zprava=117

Napsal: čtv 25.01.2007 21:27
od Wocky
to zdenek5: Jakou mas sirku rafku na tech 18"? Ten podvozek mas asi tvrdsi nez origo, vid? Mam totiz nabidku na ty 9,5 x 17, pneu 235/40 a nechci, aby mi to kdyz nalozim auto nekde drhlo...

Napsal: čtv 25.01.2007 23:36
od zdenek5
Wocky píše:to zdenek5: Jakou mas sirku rafku na tech 18"? Ten podvozek mas asi tvrdsi nez origo, vid? Mam totiz nabidku na ty 9,5 x 17, pneu 235/40 a nechci, aby mi to kdyz nalozim auto nekde drhlo...
vpředu mám 9,5 a vzadu 10,5 palce. Já myslím, že můžeš ty 17´tky vzít. S gumama 235/40/17 určitě štrejchat nebudeš. Ten podvozek mám tvrdší, ale zároveň mám auto snížené, takže kolo je blíže podběhu a ani v extrému to na 18´tkách nedrhne....

Napsal: pát 26.01.2007 00:38
od Huska
zdenek5 píše:
Wocky píše:to zdenek5: Jakou mas sirku rafku na tech 18"? Ten podvozek mas asi tvrdsi nez origo, vid? Mam totiz nabidku na ty 9,5 x 17, pneu 235/40 a nechci, aby mi to kdyz nalozim auto nekde drhlo...
vpředu mám 9,5 a vzadu 10,5 palce. Já myslím, že můžeš ty 17´tky vzít. S gumama 235/40/17 určitě štrejchat nebudeš. Ten podvozek mám tvrdší, ale zároveň mám auto snížené, takže kolo je blíže podběhu a ani v extrému to na 18´tkách nedrhne....
na pětku je správný rozměr 235/45/17 ... podle mě ideální vzhledově i vlastnostma ... menší kola vypadají blbě a větší jsou tvrdší... měli jsme je na 530DaT a můžu jen doporučit ty kola na který se ptáš v pohodě obuješ pokud mají správnou středovou díru

Napsal: pát 26.01.2007 09:16
od Wocky
kluci, diky moc,
stredovou diru maji 74mm, coz by melo byt presne ono. Asi je zkusim 8)

Napsal: pát 26.01.2007 09:53
od Huska
Peter píše:[- a to z E46 som musel ešte stred na elektrone kôli náboju zväčšiť zo 72mm na 74mm
trošku nesmysl zvětšovat středovou díru na kole, když jsi stejně musel dávat podložku tak se to dalo vyřešit jen podložkou :roll:

Napsal: pát 26.01.2007 09:59
od rades
milonovo píše:Je fakt že ty 17 vypadaj super,ale 16 je myslím ideální kompromis.
Věc názoru,ja si zase myslím,že na e39,gór na kombajnu jsou vzhledově kompromis 18ky.Takže 19 ideal-horší samozdřejmě už na naše silnice. Holt za parádu se musí platit. Ale zase,když už mám BMW,musím počítat s tím,že to bude něco stát a platí,že hezká kola dělají auto.

Napsal: pát 26.01.2007 11:36
od Peter
Huska píše:
Peter píše:[- a to z E46 som musel ešte stred na elektrone kôli náboju zväčšiť zo 72mm na 74mm
trošku nesmysl zvětšovat středovou díru na kole, když jsi stejně musel dávat podložku tak se to dalo vyřešit jen podložkou :roll:
maš pravdu, lenže ja som ani nevedel z čoho tie elektrony sú (prvý týždeň BMW), najprv som zväčšil, myslel že to tam normálne sadne a zrazu 8O a objednávali sa podložky

Napsal: pát 26.01.2007 14:23
od milonovo
No já to nemyslel ani tak pro vzhled,jako pro normální použití.Rozhodně si nejsem ochotnej připlácet za to,že vystoupím z auta s rozsekanou prdelí :D Co se vzhledu týče,tak máš pravdu,ty 18 nebo 19 vypadaj úžasně ale...