Stránka 1 z 1
Napsal: úte 23.01.2007 10:26
od Mirahejny
Ahoj potřeboval bych poradit , mám 525TDS Touring automat ,když jezdím normálně prázdnej teplota se drží přesně na půlce ale jak za auto zapojim naloženenej vozejk tak do kopce se auto začne přehřívat , Visko je OK,El vrtule taky ,termostat novej, nevíte čím to může být díky.
Napsal: úte 23.01.2007 12:39
od Pavel H
Mirahejny píše:Ahoj potřeboval bych poradit , mám 525TDS Touring automat ,když jezdím normálně prázdnej teplota se drží přesně na půlce ale jak za auto zapojim naloženenej vozejk tak do kopce se auto začne přehřívat , Visko je OK,El vrtule taky ,termostat novej, nevíte čím to může být díky.
Muze to byt ucpanym chladicim systemem. Jen takovy detail, jak vis, ze je visko OK? To totiz byva nejcastejsi problem a to jak se to projevuje tomu nasvedcuje.
Napsal: úte 23.01.2007 12:53
od Mirahejny
Pavel H píše:Mirahejny píše:Ahoj potřeboval bych poradit , mám 525TDS Touring automat ,když jezdím normálně prázdnej teplota se drží přesně na půlce ale jak za auto zapojim naloženenej vozejk tak do kopce se auto začne přehřívat , Visko je OK,El vrtule taky ,termostat novej, nevíte čím to může být díky.
Muze to byt ucpanym chladicim systemem. Jen takovy detail, jak vis, ze je visko OK? To totiz byva nejcastejsi problem a to jak se to projevuje tomu nasvedcuje.
Zkoušely jsme auto ohřát na místě a jak přeleze teplota lehce za pulku tak visko sepne že to hučí jak letadlo tak by měla být OK ne
Napsal: úte 23.01.2007 13:04
od Pavel H
Mirahejny píše:Pavel H píše:Mirahejny píše:Ahoj potřeboval bych poradit , mám 525TDS Touring automat ,když jezdím normálně prázdnej teplota se drží přesně na půlce ale jak za auto zapojim naloženenej vozejk tak do kopce se auto začne přehřívat , Visko je OK,El vrtule taky ,termostat novej, nevíte čím to může být díky.
Muze to byt ucpanym chladicim systemem. Jen takovy detail, jak vis, ze je visko OK? To totiz byva nejcastejsi problem a to jak se to projevuje tomu nasvedcuje.
Zkoušely jsme auto ohřát na místě a jak přeleze teplota lehce za pulku tak visko sepne že to hučí jak letadlo tak by měla být OK ne
jo, pokud se zmeni zvuk, zacne byt unasena natvrdo, tak je OK. Tak pak jedine ten zarostly chladic. Pomuze obcas vycusteni lamel chladice
Napsal: úte 23.01.2007 14:21
od Mirahejny
Pavel H píše:Mirahejny píše:Pavel H píše:
Muze to byt ucpanym chladicim systemem. Jen takovy detail, jak vis, ze je visko OK? To totiz byva nejcastejsi problem a to jak se to projevuje tomu nasvedcuje.
Zkoušely jsme auto ohřát na místě a jak přeleze teplota lehce za pulku tak visko sepne že to hučí jak letadlo tak by měla být OK ne
jo, pokud se zmeni zvuk, zacne byt unasena natvrdo, tak je OK. Tak pak jedine ten zarostly chladic. Pomuze obcas vycusteni lamel chladice
A jak to čistíš kámoš říkal vyndat chladič a nalejt louh ale mám strach ab neprd nebo nezačal někde téct
Napsal: úte 23.01.2007 14:40
od Pavel H
Mirahejny píše:
A jak to čistíš kámoš říkal vyndat chladič a nalejt louh ale mám strach ab neprd nebo nezačal někde téct
Jako prvni bych zkusil ze strany vrtule/motoru procistit wapkou (lehce, abys neposkodil ty lamely). Byva v tom dost spiny a pak nedochazi k odvodu tepla. Jinak na cisteni vnitrku je dost nazoru, ale ja kdyz zarostl chladic, tak jsem ho vzdy menil. Nikdy to neproplachnes dokonale. Jeste me napada co vodni pumpa? Byva tam s umelejma lopatkama a za cas se omelou a neproudi kapalina jak ma. Nahrazuje se novou vodni pumpou s ocelovyma lopatkama.