Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 04.01.2007 21:14
od free24
hamann 96 a 523lpg 98
doceho bys te sly?

Napsal: čtv 04.01.2007 21:19
od kosh
523

Napsal: čtv 04.01.2007 21:32
od error-motohanz
523

Napsal: čtv 04.01.2007 21:41
od free24
Proc do 523?
obe auta jsou na tipcars,shodna cena 179000kc

Napsal: čtv 04.01.2007 21:53
od Huska
523 ... kvůli tomu že 520 jede hůř :wink:

Napsal: čtv 04.01.2007 21:57
od free24
neznate tu 520 hamann?je z Liberce
523,jasne motorove lepsi,novejsi model,to je vse pro,ale hamann je opticky hezci,obe auta pisi servis a tak.no uvidim
diky za rady

Napsal: čtv 04.01.2007 22:00
od TT
už jen proto, že 523i si s tak těžkým autem jako E39 je pohraje daleko lépe a myslím , že to u spotřeby i celkového svezení oceníš, můžeš si porovnat parametry na technické stránce tohodle fóra a odpovíš si sám..

..nevím jakou úpravu ta 520i od Hamanna má, ale samotný výkon ničím nenahradíš :wink:

Napsal: čtv 04.01.2007 22:08
od Huska
free24 píše:neznate tu 520 hamann?je z Liberce
523,jasne motorove lepsi,novejsi model,to je vse pro,ale hamann je opticky hezci,obe auta pisi servis a tak.no uvidim
diky za rady
ted jsem na ně koukal a "Hamann" je pouze exteriérově ikdyž na fotkách vypadá dobře typuji na basl po havárii. Ta 523i taky havarovaná na zadek kde má nová světla ... u obou bych byl opatrný a pořádně zkontroloval
u 523i bych si zjistil jaký systém LPG tam je ... pokud to není vstřikování tak nebrat... toť můj názor

Napsal: čtv 04.01.2007 23:34
od JanK
a taky bacha na platnost bomby,taky tam muze byt nejaky holandsky system,na kterej tady nejsou dily a pak se musi menit cela sada treba i se smesovacem apod., a to je pak rana

Napsal: pát 05.01.2007 08:58
od Birkoff
JanK píše:a taky bacha na platnost bomby,taky tam muze byt nejaky holandsky system,na kterej tady nejsou dily a pak se musi menit cela sada treba i se smesovacem apod., a to je pak rana
A nebo jet do Holandska na servis/kontrolu.

Napsal: pát 05.01.2007 09:15
od free24
o spotrebe vim,ze je jedno jestli 2,0 nebo 2,8 ci 2,3,zerou stejne.jen se mi obe libi,vim ze hamann je jen opticky,ale jak jsi poznal ze byli bourane?ja jsme se jiz jednou spalil,takze pak bych jel ke krotiloj na prohlidku,dela to za 2tis a clovek ma pak trochu jistotu.

Napsal: pát 05.01.2007 09:51
od error-motohanz
s tou spotrebou se pletes v jednou smeru, pokud nejsi ridic snek tak aby ti 2,0 jelo aspon trochu podobne jako 2,8 (zadny draceni pro 2,8) tak tam ta spotreba bude u 2,0 vetsi....

Napsal: pát 05.01.2007 10:44
od free24
no je pravda ze u 2,8,kdyz jsem ji prohnal,mnel jsme tiptronic,tak jsme v prumeru nad 12l neskocil a kdyz jsme jel normal,zrala tez 12l,moc jsme to nepochopil,ale pc to tak ukazala a mnel jsem i 2,0,sice e34,ale ta zrala tez tak v prumeru 11l,takze nevim,je pravda,jezdil jsme okrsky a mesto,zadna dalnice

Napsal: pát 05.01.2007 14:23
od Atila
free24 píše:no je pravda ze u 2,8,kdyz jsem ji prohnal,mnel jsme tiptronic,tak jsme v prumeru nad 12l neskocil a kdyz jsme jel normal,zrala tez 12l,moc jsme to nepochopil,ale pc to tak ukazala a mnel jsem i 2,0,sice e34,ale ta zrala tez tak v prumeru 11l,takze nevim,je pravda,jezdil jsme okrsky a mesto,zadna dalnice
Problemem je, ze palubni komp a skutecna spotreba jsou dve dost casto nesouvisejici veliciny. Jedine rozumne mereni spotreby je pri tankovani.

Napsal: pát 05.01.2007 14:44
od error-motohanz
ono je taky pro kazdyho jinej pojem to prohnat...a taky zalezi na stavu toho auta...12 na klobouk je hodne a 12 na poradny prohnani je malo tak je to taky divny.... :wink:

Napsal: pát 05.01.2007 19:00
od free24
no spotrba to je jedno,spis mne zajima,jak podle fotek muze poznat,ze to byla bouracka.

Napsal: sob 06.01.2007 15:50
od error-motohanz
neorigo dily, lak, slicovani....:) jasny je ze to je jen odhad podle fotek....

u nas malo kdo udela opravu po bouracce tak aby to nebylo skoro poznat...

Napsal: sob 06.01.2007 21:36
od free24
No nevim,podle fotek zjistit neorig dily,spatna oprava,lak a pod,jsi fakt dobrej.... :D