Stránka 1 z 1
Napsal: ned 24.12.2006 18:14
od Demostenes
Zajimala by me jedna vec. Vyrazovat na neutral pri stani na svetlech (e34)? Nekteri rikaji ano, druzi ze to automatu nesvedci, takze kdo ma pravdu?

Napsal: ned 24.12.2006 18:31
od Legend1
Se všemi automaty by se mělo jezdit na D a vyřazovat na N jen při delším stání, v běžném provozu však nikoliv.
Napsal: ned 24.12.2006 19:07
od Fugo
jak píše legend1.
Napsal: pon 25.12.2006 17:34
od milo
presne tak, vyjet z garaze, zaradit D a vyradit ho az u zastaveni v cili cesty
ze zacatku do byl nezvyk, mel jsem neustale nutkani vyrazovat, ale clovek si brzo zvykne ...
na N prerazuji pouze pri dobrzdovani do krizovatky na ledu/snehu, kdyz uz nestihnu dobrzdit motorem.
Napsal: pon 25.12.2006 18:15
od Demostenes
Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?
Napsal: pon 25.12.2006 20:53
od Huska
Demostenes píše:Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?
měl by sis přečíst návod .... já to četl asi týden zpátky a docela jsem byl překvapen novými informacemi (třeba že na ledu se rozjíždet na M režim se zařazenou 3-kou ... já tam dával 1
) .. jinak jak píší kluci D a pak až P respektive ruční brzdu po ní zařadit P
Napsal: úte 26.12.2006 18:49
od Gav328ci
Huska píše:Demostenes píše:Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?
měl by sis přečíst návod .... já to četl asi týden zpátky a docela jsem byl překvapen novými informacemi (třeba že na ledu se rozjíždet na M režim se zařazenou 3-kou ... já tam dával 1
) .. jinak jak píší kluci D a pak až P respektive ruční brzdu po ní zařadit P
Kde přečíst návod jak správně řadit z automatem???Manual mám ale není v češtině
Napsal: stř 27.12.2006 03:29
od Demostenes
Gav328ci píše:Kde přečíst návod jak správně řadit z automatem???Manual mám ale není v češtině
Ja ho nemam vubec

Da se to nekde sosnout? Nemecky umim blbe, eng neni problem.
Napsal: stř 27.12.2006 10:11
od Atila
Na tohle staci jakykoliv manual. S temito klasickymi manualy se zachazi se vsemi stejne. V kazde kare co muze mit i manual je zachazeni s nim popsano. Ja to mam bohuzel jenom v papirove podobe ke svemu autu, ale pred casem tu byl odkaz na manualy k E39, tam to bude urcite taky.
Jinak jen tak v letu:
1) jezdi se na Drive pripadne Overdrive, ktery se pouziva k udrzovani nizsich otacek pri vysokych rychlostech (nizsi spotreba), funguje jako nejvyssi radici stupen. U novych prevodovek se obvykle nepouziva a funguje takhle Drive, ale nektere treba Ameriky ho stale maji (z obvyklych aut typicky Taurus).
2) pri stani na svetlech se nic nevyrazuje, ucel automatiky je ve meste neradit
3) pokud potrebujeme mit zarazene nizke stupne bez prerazovani na vyssi (jizda v kopcich, blbe radici prevodovka v kolone), tak se pouzivaji omezovace razeni (cisla typicky 1-3), ktere omezuji zaraditelne stupne do udaneho cisla.
4) NIKDY nevyrazujeme automat na N pri sjezdu kopce (jako se nekdy dela u manualu), tato pozice neni vubec urcena na jizdu s motorem (pouze pri tazeni na lane nebo pri delsim stani) a nedochazi ke spravnemu mazani (moznost zniceni prevodovky)
To je asi tak vse co mne ted napadlo.
Napsal: pát 29.12.2006 18:10
od Demostenes
2atila: Diky za info.
Napsal: pon 22.01.2007 14:59
od landys
Já to takhle používal při delších sjezdech, abych neuvařil brzdy. Typicky v Alpách, atd., sjezdy na 2 a cca 2500 otáček a pak všechno ubrzdím motorem...
Demostenes píše:Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?