Stránka 1 z 1
Napsal: pon 11.12.2006 12:39
od Marten
V sobotu jsem jel z Brna a musel zastavit na benzínce. Po nastartování mi začalo cvakat nějaké relé u spolujezdce v palubní přihrádce současně s převodovkou. Zobrazil se mi náhradní režim převodovky a po zařazení auto cukalo (nedalo se s tím vůbec jet) jakoby pořád sepínal a rozepínal měnič.
Už jsem začal obvolávat kamarády co mají odtahovku...
Pak jsem ještě jednou nastartoval (relé furt cvakalo a svítil náhradní režim) zařadil jsem D a pak jsem dal páku na 2. Nejdřív to furt cukalo, ale jak jsem dal tu dvojku tak to přestalo kopat a dalo se jet na náhradní režim.
Po pár kilometrech jsem zastavil, vypnul motor a počkal. Po nastartová bylo vše v pořádku a automat se choval jako dřív.
Čím to bylo?? Je v řídící jednotce automatu nějaká paměť závad??
Nechci aby se to opakovalo....

Napsal: pon 11.12.2006 20:14
od Marten
Že by nikdo nevěděl???

Napsal: pon 11.12.2006 23:28
od milo
urcite napichnout na diagnostiku ...
jen tak na okraj ... kdy jsi posledne menil olej, nebo kontroloval kolik ho tam je?
Napsal: úte 12.12.2006 01:15
od fotobobo
Marten píše:Že by nikdo nevěděl???

Ale on by to nekdo i vedel, kdyby nebyl linej odepisovat...
Kazdopadne bych zavolal do BMW servisu...
Zeptej se treba tady: 602 330-352 BOHM BMV
Tady na forum tohle asi nikdo vedet jentak nebude...
Napsal: úte 12.12.2006 16:24
od Marten
Volal jsem Luňáčkovi a říkal, že mám přijet na diagnostiku.
Odkud je ten Bohm??
Napsal: úte 12.12.2006 16:27
od Marten
Jo a na olej mám najeto asi 20 tis.. Před 4 tisícama měněný gufero na páčce co vede od voliče a znovu kontrolovaná hladina.
Napsal: úte 12.12.2006 19:24
od Marten
Na diagnostice v Brně se zjistilo, že automatická převodovka jela na nouzový režim (což jsem samozřejmě věděl). Samotná diagnostika trvala asi 5 minut a stála 500 Kč. Bohužel něměla žádný přínos...

Napsal: stř 13.12.2006 02:22
od bas
Marten píše:Na diagnostice v Brně se zjistilo, že automatická převodovka jela na nouzový režim (což jsem samozřejmě věděl). Samotná diagnostika trvala asi 5 minut a stála 500 Kč. Bohužel něměla žádný přínos...

Kedze to prislo z nicoho nic a aj samo odislo, tak by som tipoval na nejaky problem v elektrike, nejaky blby kontakt, zoxidovany kabel apod....
Mal som link kde borec popisoval opravu relatka u TCM, vznikol mu tam studeny (vlastne odpaleny) spoj, rele nezaplo TCM a tym padom siel automat na nudzovy rezim. Mozno je to aj tvoj problem....ale v nudzovom rezime je zaradena trojka, ine rychlosti nejdu, jedine N a R. Auto v pohode jazdi (akurat ta spotreba a maximalka...)
EDIT:
http://ow.no/index.php?option=com_conte ... &Itemid=13
Napsal: stř 13.12.2006 12:55
od vitekk
No me se stalo to same. Kdyz jsem volal do servisu Jiriho Savky, jen jsem mu rekl, ze auto jede na nouzovy rezim a on presne popsal co se stalo predtim. Poradil, ze prevodovka musi ven, pry i kdyby tam jen nebyl olej nebo to bylo neco s elektronikou, nejmene lamely se musi vymenit. Nevim treba ze me jenom chteji vytahnout vic penez, ale udajne je fer.
Napsal: stř 13.12.2006 13:09
od Pavel H
vitekk píše:No me se stalo to same. Kdyz jsem volal do servisu Jiriho Savky, jen jsem mu rekl, ze auto jede na nouzovy rezim a on presne popsal co se stalo predtim. Poradil, ze prevodovka musi ven, pry i kdyby tam jen nebyl olej nebo to bylo neco s elektronikou, nejmene lamely se musi vymenit. Nevim treba ze me jenom nechteji vytahnout vic penez, ale udajne je fer.
Věř mu. Jirka je na automaty machr.
Napsal: stř 13.12.2006 17:33
od Marten
Ne že bych panu Savkovi nevěřil, ale automat řadí dobře takže dokud se nevysype tak lamely měnit nebudu. Zapoměl jsem napsat že jezdím na plyn a když přepnu na benzín tak je to v pohodě. Jen na ten plyn to zlobí. Musím ho nechat seřídit...
