Napsal: pát 08.12.2006 16:00
papíry sou z jinýho auta rv.92 ale auto je mladší tak aby mě majitel netahal za nos a já nebyl za vola 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
A k čemu to bude dobrý, když bude VIN sedět s papírama? Já bych zkouknul kódy na oknech a na pasech, popř. výlisky zespoda na některých plastech.DC píše:po stoprvé -> http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
prosimtě podle vinka to sedí jak sem psal potřebuju zkutečný rv.ne co je v papírechDC píše:po stoprvé -> http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
já teda nevím ale, bmw a mercedes má na oknech prd pasy omrknu ale musím rozdělat plasty na sloupku jináč se ke štítku nedostanuVlasta píše:A k čemu to bude dobrý, když bude VIN sedět s papírama? Já bych zkouknul kódy na oknech a na pasech, popř. výlisky zespoda na některých plastech.DC píše:po stoprvé -> http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
prosimtě asi sem odjinud ale když někdo dává auto na jiný papíry tak vinko z karoserie se viřízne a navaří nový jaký by mělo smysl tam nechávat původní je jasný že u nových aut je vinů několik a těžko se hledají a odstranují ale i to jde snad možná i v mým autě je i jinde mám e34 tak mi řekni kde? pasy plasty atd to neřeš ty píšeš původní vin tak kde? proč ruce pryč je to e34 za pár zlatáků dovezená z de a postavená na jiný papíry zcela běžné takových aut jezdí hafo zkrátka majitel měl mrdku tak ji dal do šrotu a na papíry postavil fešáka ruce bych dal pryč od náký e65 z takovýma nesrovnalostma v papírech nebo od x5 to se lupičům vyplatí ale, tohle? ale možný je fšechnoDC píše:i na přestavbovym autě musí být čitelný původní VIN a z toho se musí vycházet - pokud původní VIN není čitelný nebo na autě není dal bych o toho ruce pryč
no tak to asi opravdu budes odjinud, takhle to dela akorat tak Lojza z Vocasova, kdyz to slo prehlasit / jde prihlasit pomerne bezproblemu legalni cestou...karosmyk píše:prosimtě asi sem odjinud ale když někdo dává auto na jiný papíry tak vinko z karoserie se viřízne a navaří nový jaký by mělo smysl tam nechávat původní...
Dneska jo, ale třeba před půl rokem to nešlo.PET77 píše:no tak to asi opravdu budes odjinud, takhle to dela akorat tak Lojza z Vocasova, kdyz to slo prehlasit / jde prihlasit pomerne bezproblemu legalni cestou...karosmyk píše:prosimtě asi sem odjinud ale když někdo dává auto na jiný papíry tak vinko z karoserie se viřízne a navaří nový jaký by mělo smysl tam nechávat původní...
nepiš sem OT víš prd jak se to dělalo piš k věci papíry a štítky si můžeš koupit v annonci a pokud si šikovnej tak kus si někde čorneš a máš auto za cenu papírů proč by si jinak lidi kupovali totálně shořelý x5 e65 no přece kvůli papírůmPET77 píše:no tak to asi opravdu budes odjinud, takhle to dela akorat tak Lojza z Vocasova, kdyz to slo prehlasit / jde prihlasit pomerne bezproblemu legalni cestou...karosmyk píše:prosimtě asi sem odjinud ale když někdo dává auto na jiný papíry tak vinko z karoserie se viřízne a navaří nový jaký by mělo smysl tam nechávat původní...
nejednodušší je se podívat na palivovou nádrž odspoda.Je tam vyražen rok výroby.Málo kdo vyměnuje nádrž.karosmyk píše:papíry sou z jinýho auta rv.92 ale auto je mladší tak aby mě majitel netahal za nos a já nebyl za vola
Pokial viem, tak autozvazky sa robia v inych zavodoch inych firiem, takze to nemusi byt vyrobene v tom roku. Sam som robil v zavode na vyrobu autokablov pre nissan a rover, a tam sa vyrabali kable na modelove roky rok dopredu.dell píše:Také lecos napoví etikety na elektrickém svazku. Jedna je v motorovém prostoru a druhá někde v levo v kufru pod plastem. Je na ní datum výroby toho svazku který se dělá současně s autem, takže se vlastně zhoduje s datumem výroby vozu.