Stránka 1 z 1

Napsal: pon 04.12.2006 12:51
od Birkoff
Tak jsem v neděli dojezdil. :cry: Ráno po nastartování se motor M62 V8 4,4l trochu hádal na volnoběh. Ujel jsem cca 20km, zastavil a cca po 2h chtěl odjet. Nastartuju, z výfuku se vyvalil bílej kouř jak z parního stroje, počítač hlásil zkotrolovat množství chladící vody a tak jsem se musel nechat odtáhnout. Odhaduju to na těsnění pod jednou z hlav.
Nyní otázka: :?: Lze to těsnění vyměnit bez speciálních přípravků na zajištění a stažení rozvodu nebo to budu muset nechat odtáhnout do BMW servisu? Kdyby měl někdo podobnou zkušenost, tak dejte vědět. Popř. jestli si to někdo nechal dělat v origo servisu a na kolik to vyšlo.

Napsal: pon 04.12.2006 13:02
od Birkoff
alp píše:bez sundani retezu to nejde ... takze budes potrebovat pripravky ...
Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?

Napsal: pon 04.12.2006 14:03
od bas
Birkoff píše:
alp píše:bez sundani retezu to nejde ... takze budes potrebovat pripravky ...
Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?
Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg

Napsal: pon 04.12.2006 14:49
od Birkoff
bas píše:
Birkoff píše:
alp píše:bez sundani retezu to nejde ... takze budes potrebovat pripravky ...
Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?
Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz. :x

Napsal: pon 04.12.2006 16:45
od Lukas H.
Birkoff píše:
bas píše:
Birkoff píše: Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?
Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz. :x
Odkud jsi? Zrovna nedavno to kamos mechos delal... Muzu ti zjistit cenu...

Napsal: pon 04.12.2006 23:39
od Reno
Lukas H. píše:
Birkoff píše:
bas píše: Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz. :x
Odkud jsi? Zrovna nedavno to kamos mechos delal... Muzu ti zjistit cenu...
Zeptej se mi prosím taky

Napsal: pon 04.12.2006 23:47
od Lukas H.
Reno píše:
Lukas H. píše:
Birkoff píše: No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz. :x
Odkud jsi? Zrovna nedavno to kamos mechos delal... Muzu ti zjistit cenu...
Zeptej se mi prosím taky
Takze jen vymena tesneni hlav u ctyrlitra?

Napsal: úte 05.12.2006 08:54
od Birkoff
Ušetřím vám práci, včera jsem volal do servisu a :
levá strana 112 AW asi 9000,- bez DPH a pravá je levnější 107 AW takže asi taky tak 9000,- a to je jenom ta výměna těsnění. Jakejkoliv problém + AW navíc. Takže asi tak. Perlička na konec. Nejmenovaný servisman (AdaM5 bude vědět) na konec rozhovoru povídá, no je to pálka, tak si to dejte někam jinam. 8O

@ Lukas H.
Jsem ze Strakonic (Jižní Čechy). On se dostal k těm přípravkům? Napiš podrobnější informace.

@ alp
Koukal jsem do Tech. Doc a jediný co je potřeba podle origo postupu je přípravek na zajištění vaček a pak nástroj na předepnutí napínáku řetězu na 0,7N. Jinak nic zvláštního. Ještě se kouknu do TIS-u. Údajně pokud se sundavají obě, tak se dá obejí bez toho zajišťováku. A ten předpínák Origo servis snadno seřídí, né. Někdo mi psal, že u jistého dealera si je proti vratné záloze půjčil. 8O

Tak uvidíme.

Napsal: úte 05.12.2006 15:50
od BeXTeR
nevim podle me je to doma udelatelny-zavolej mymu svarovi na 774 909 669 jemu to delal jeden clovek na M60ce a ty jsou skoro stejny ne? vsechno jde a tesneni vyslo co vim tak na 6000/2ks

Napsal: úte 05.12.2006 16:22
od Lukas H.
BeXTeR píše:nevim podle me je to doma udelatelny-zavolej mymu svarovi na 774 909 669 jemu to delal jeden clovek na M60ce a ty jsou skoro stejny ne? vsechno jde a tesneni vyslo co vim tak na 6000/2ks
Jj dneska jsem to zjistoval, tesneni 6k a prace 12k, ale prej rady praskaji hlavy...

Napsal: úte 05.12.2006 17:43
od RedBaron
V8smičkám rády praskají hlavy? To slyším poprvé v životě 8O

Napsal: úte 05.12.2006 23:50
od DOEMIXXX
RedBaron píše:V8smičkám rády praskají hlavy? To slyším poprvé v životě 8O
to sme 2 draku...myslel jsem, ze je to zalezivost jen naftaku...

Napsal: stř 06.12.2006 00:01
od Lukas H.
DOEMIXXX píše:
RedBaron píše:V8smičkám rády praskají hlavy? To slyším poprvé v životě 8O
to sme 2 draku...myslel jsem, ze je to zalezivost jen naftaku...
No ty voe, kamo hlavy praskaj i na benzinovejch motorech ne jen na dieselech... :D

Napsal: stř 06.12.2006 00:06
od AdaM5
Birkoff píše:Ušetřím vám práci, včera jsem volal do servisu a :
levá strana 112 AW asi 9000,- bez DPH a pravá je levnější 107 AW takže asi taky tak 9000,- a to je jenom ta výměna těsnění. Jakejkoliv problém + AW navíc. Takže asi tak. Perlička na konec. Nejmenovaný servisman (AdaM5 bude vědět) na konec rozhovoru povídá, no je to pálka, tak si to dejte někam jinam. 8O
Ja myslim, ze ten nejmenovanej pan dela do ty nejmenovany sekretarky (cernovlasa).Tak mu treba nedala(pusu)a on mel spatnou naladu a tohle ti rek. :wink:

Napsal: stř 06.12.2006 09:29
od rades
No...taky bych to s tou prasklou hlavou na V8 neviděl tak černě. To bys musel mít sakra smůlu.Přeji ti,aby to bylo jen to těsnění,sám s tím mám zkušenosti(ale jen na dieselu) a do benzínu-konkrétně do toho stejného motoru jako máš ty jsem šel z důvodu,že jsou to velké držáky a o prasklé hlavě jsem teda nikdy neslyšel.Samozdřejmě stat se může,ale snad to bude ok.pak sem napiš,jak to dopadlo.

Napsal: stř 06.12.2006 17:11
od Doktor1
Ono to spíš bude tak,že 1 hlava je za 112AW ať pravá či levá a 2 za 112+107AW. protože i kvůli jedné musíš sundat celý sání. práce za sání bude ten rozdíl 112-107=5AW... Pak je ještě potřeba koupit nový hlavový šrouby(sadu) a dva šrouby na rozvody... Ideálně i těsnění po víka ventilů,protože ty rády propouští olej ke svíčkám...

Napsal: čtv 07.12.2006 08:51
od Birkoff
Doktor1 píše:Ono to spíš bude tak,že 1 hlava je za 112AW ať pravá či levá a 2 za 112+107AW. protože i kvůli jedné musíš sundat celý sání. práce za sání bude ten rozdíl 112-107=5AW... Pak je ještě potřeba koupit nový hlavový šrouby(sadu) a dva šrouby na rozvody... Ideálně i těsnění po víka ventilů,protože ty rády propouští olej ke svíčkám...
Jo to máš asi pravdu. Vůbec mě to nenapadlo. :oops: Nový hlavový šrouby to vím, ale na rozvody? Který máš na mysli? Jinak to těsnění víka hlavy je opravdu nutnost. O tom propouštění oleje ke svíčkám vím svoje. :)

Napsal: čtv 07.12.2006 18:42
od Doktor1
Šrouby pro přitažení kol rozvodu k vačkám myslím..

Napsal: pát 08.12.2006 09:06
od Birkoff
Doktor1 píše:Šrouby pro přitažení kol rozvodu k vačkám myslím..
Těch je 6 na každým kole. Kouknu se do Tech info a do TIS, co vše doporučují vyměnit.