Stránka 1 z 1
Napsal: úte 28.11.2006 11:29
od Baxon
Napsal: úte 28.11.2006 12:08
od Bambim
Moc pekny clanek...

Napsal: úte 28.11.2006 14:47
od matal
V podstatě řečeno vše důležité..

Napsal: úte 28.11.2006 14:52
od RuDoSh
sice pise jak deb, ale vse potrebne tam je

Napsal: úte 28.11.2006 19:36
od Pivson
jo jo je to tak
No ale s nějakejma věcma nesouhlasím:
PLUSY
+ prostornost (no fakt se mě tam moc místa v limuzíne nezdá)
MÍNUSY
- slabé světlomety (ano staří zapracovalo, chce to koupit nové)
- výfukové potrubí rychle koroduje a je velmi drahé (když člověk umí schánět je levné)
- omezená trakce za ztížených podmínek (člověk co psal jezdí s předokolkou)
- nevýrazný tah verzí 520i z nízkých otáček (ano ano)
- omezená pružnost dieselových motorů
- nespolehlivost dieselových motorů
- vysoká spotřeba paliva (zážehové osmiválce)
· koroze karosérie (ano zvláště v ČR z opravených bouraček, nebo prahy v místě kde se zvedaj auta a zadní lemy, jinak velice dobré a uroven ochrany dobrá)
· vyosená vodicí kladka řemene pohonu pomocných agregátů (do 1991) (po několika tisících kilometrech běžná věc na každém autě)
· vadné tištěné spoje přístrojových desek a jejich softvarové chyby (zejména do 1992)
· trhající se plastové vodní čerpadlo (při modernizaci v roce 1993 nahrazeno ocelovým)
· vadná viscospojka ventilátoru chlazení s následkem přehřátí (opět normální věc co se netýká pouze BMW)
· poruchy elektrické instalace (snad jsem něměl auto co by to nemělo)
· opotřebené silentbloky a čepy předních závěsů (ano přední náprava trpí)
· zanesená hydraulická zdvihátka (klepání z motoru) - důsledek v ČR co nejlevnější olej
· roztržená hardy spojka kardanového hřídele (normální věc, po tolika kilomatrech se roztrhá všude)
Napsal: stř 29.11.2006 12:46
od fiti
Zdar,
jak je to s tím praskání hlav?? Chci koupit 525i 91 a mladší a tohle mě docela zarazilo.
Napsal: stř 29.11.2006 14:19
od Pivson
fiti píše:Zdar,
jak je to s tím praskání hlav?? Chci koupit 525i 91 a mladší a tohle mě docela zarazilo.
Není to tak horký, pokud to někdo brutalně neuvařil
Prostě zkontrolovat, projet, kouknout na vodu na olej, ale špatně se to poznava
Napsal: stř 06.12.2006 22:10
od tonyrs
zdarec lidi. Mám možnost koupit bmw 525 tds r.v. 11/94, po novém laku, po v podstatě prvním majiteli. Auto má najeto cca 350 tkm. Má to cenu ???
Kamarádi co mají bmw tak říkají ať prý vůbec kilometry neřešim. Na co bych si měl dát při koupi pozor atd. Zajímají mě názory více lidí. (bude to možná moje první bmw, zatím jezdím felicií, konečně bych si splnil sen)
Napsal: čtv 07.12.2006 11:11
od Pietro
tonyrs píše:zdarec lidi. Mám možnost koupit bmw 525 tds r.v. 11/94, po novém laku, po v podstatě prvním majiteli. Auto má najeto cca 350 tkm. Má to cenu ???
Kamarádi co mají bmw tak říkají ať prý vůbec kilometry neřešim. Na co bych si měl dát při koupi pozor atd. Zajímají mě názory více lidí. (bude to možná moje první bmw, zatím jezdím felicií, konečně bych si splnil sen)
Jestli se o to auto staral, tak se toho neboj... Osobně jsem měl TDs co mělo najeto přes půl mega, a kdyby ho jeden kokot neuvařil( odešla vodní pumpa), jezdilo by dodones.....
Napsal: čtv 07.12.2006 12:38
od bmwfil
tonyrs píše:zdarec lidi. Mám možnost koupit bmw 525 tds r.v. 11/94, po novém laku, po v podstatě prvním majiteli. Auto má najeto cca 350 tkm. Má to cenu ???
Kamarádi co mají bmw tak říkají ať prý vůbec kilometry neřešim. Na co bych si měl dát při koupi pozor atd. Zajímají mě názory více lidí. (bude to možná moje první bmw, zatím jezdím felicií, konečně bych si splnil sen)
Bud v klidu, ty km vubec nic neznamenají a podle počtu by mohly být i skutečné. Jinak pokud je to po prvním majiteli, měla by být k vozu i serviska, kde máš uvedené co se s tím kdy dělalo a pak už bych asi neváhal. Jenom si jestě zjisti proč byl dělanej ten celolak.
Napsal: pát 08.12.2006 15:48
od Memory
E34 nikdy nezestarne

stejne jako E30
