Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 23.11.2006 00:51
od karosmyk
od rychlosti 130 nejde za plynem noha na podlaze a než tam je 150 tak docela dlouhá doba a přes 150 už nechce jít je to teda touring ale i tak motor má 260tis ale měl dobrýho pána a pravidelnej servis vždy autec co vás napadá málo nafty? filtry sou měněný uškrcený čerpadlo? vyběhaný to nebude 2,3,4 de za plynem jak svině zátah dobrej ale přes 130 je zvadlej za plynem prostě nejde takže uvítám každou radu měl sem e39 tds a tohle neznám v pohodě 2kila nepotřebuju jezdit 180 ani 200 ale není to normální takže dík

Napsal: čtv 23.11.2006 13:12
od gyrous
Koukni, jestli ti to nezere olej. Jestli tam nemas malo oleje. Je to blbost. Ale taky mozne

Napsal: čtv 23.11.2006 13:55
od karosmyk
sice nevím jakou spojitost by mělo množství oleje na výkon ale pokud by ho tam bylo málo a přestalo to mazat tak to nejspíš zadřu nebo přidřu a to by se z motoru ozval typický zvuk který tam nepatří a já bych v jízdě nepokračoval olej tam je měněnej cca 1000 km castrol txt auto jsem přivezl včera a dneska sem ho na dálnici protáh a je to v poho ale jak sem zastavil tak ze zadního kola dým rozpálený tak nevím jesli zůstaly viset desky protože při dalším zabr zdění a povolení brzdy se auto normál rozjede skoro na rovině tak jenom jesli se to kouslo krátkodobě či co ložisko tam nehučí tak fakt nevím znepokojuje mě hlavně že to je zadokolka jesli tam nebude nějakej větší problém každopádně si to ted budu hlídat jesli někdo měl pdobnej probl at napíše nebo jesli někoho něco napadne tak to uvítám

Napsal: čtv 23.11.2006 14:07
od ajfel
obavam se, ze castrol txt do toho motoru vubec nepatri ...
doporucil bych ti vymenu za nejaky normalni olej ...
zkus pro jistotu naspat SZ majorovi ... on Ti to potvrdi nebo rekne, ze kecam ja

petr
Napsal: čtv 23.11.2006 14:14
od gyrous
karosmyk píše:sice nevím jakou spojitost by mělo množství oleje na výkon ale pokud by ho tam bylo málo a přestalo to mazat tak to nejspíš zadřu nebo přidřu a to by se z motoru ozval typický zvuk který tam nepatří a já bych v jízdě nepokračoval olej tam je měněnej cca 1000 km castrol txt auto jsem přivezl včera a dneska sem ho na dálnici protáh a je to v poho ale jak sem zastavil tak ze zadního kola dým rozpálený tak nevím jesli zůstaly viset desky protože při dalším zabr zdění a povolení brzdy se auto normál rozjede skoro na rovině tak jenom jesli se to kouslo krátkodobě či co ložisko tam nehučí tak fakt nevím znepokojuje mě hlavně že to je zadokolka jesli tam nebude nějakej větší problém každopádně si to ted budu hlídat jesli někdo měl pdobnej probl at napíše nebo jesli někoho něco napadne tak to uvítám

Tak to jsem nedoufal, brzdy to bys citil, ze te neco drzi za zadek celou dobu.
Ohledne toho oleje, ani tak nejde o to pridreni, spis prehrati trenim.
Dym vzadu? Jestli nebylo mokro odkud se to presne linulo. z desek nebo pod kolem?
Napsal: čtv 23.11.2006 14:39
od karosmyk
jakoby z desek ale jak říkám později zase v poho tak uvidím jak dál
Napsal: čtv 23.11.2006 14:41
od karosmyk
ajfel píše:obavam se, ze castrol txt do toho motoru vubec nepatri ...
doporucil bych ti vymenu za nejaky normalni olej ...
zkus pro jistotu naspat SZ majorovi ... on Ti to potvrdi nebo rekne, ze kecam ja

petr
proč txt ne je to plná sintetika
Napsal: čtv 23.11.2006 18:54
od Jawak
tds stačí bohatě značkový (Castrol, Mobil1) 10W40 nebo 5W40
0W40 je zbytečnost, ten je moc řídký, to je olej do auta co má najeto do 200tis km, ale poctivých v zahraničí

Napsal: čtv 23.11.2006 18:58
od karosmyk
takže u toha zabržděnýho kola měl sem ho dole brzdič ok se vrací fšechno pěkně mázlí grafitkou šroubyprachovka na prasátku jak nová žádnej problém pakny respektive ručka zabrzdím stojí odbrzdím točí se no problem napadá mě jen jediné a to ABS prostě při brzdění tlakuje normálně ale když dám nohu z brzdy tak z tohoto kola neodpustí tlak a zůstane zabržděné zcela markantně to je znát na destičkách lz kolo sjeté a kotouč taková ta typická barva vyhřátého kovu jakoby do modra pz kolo skoro nové desky i barva kotouče v poho je to teda jen můj názor ale nic jinýho mě nenapadá co s tím kurva co diagnostika ukáže chybu na ABS když to nechám nabodnout ale taky je dost možný že ta závada není trvalá ale jen náhodná nějakej bordel či co v kapalině a pak je diagnostika na karas uvítal bych někoho kdo má 525 tds touring na pokec samo že někoho kdo tomu rozumí nebo někoho s dílnou kdo dělá bmw mladá boleslav a nebo z práglu či liberec atd askouknul to popřípadě opravil samo že za pár špinavejch zlatáků taky mi dělá olejový loužičky pod engine asi nákej simerink potřebuje to na zvedák a skouknout odkud a taky vyřešit díky fšem co mi dají radu a za pomoc se odvděčím již zminovanými zlatáky díkec
Napsal: čtv 23.11.2006 19:03
od karosmyk
Jawak píše:tds stačí bohatě značkový (Castrol, Mobil1) 10W40 nebo 5W40
0W40 je zbytečnost, ten je moc řídký, to je olej do auta co má najeto do 200tis km, ale poctivých v zahraničí

jasný já bych ho tam taky nedal ale je to vyměněný od původního majitele mimochodem od opravdickýho doktora víš jak se dřív když někdo měl káru na kšeft říkavalo to je po starším pánovi nebo když si někdo koupil káru po štvrtým majiteli a soused slintal a ty si mu řek jo to víš to je po panu doktorovi ten vo to pečoval

tak já to mám po opravdickým Mudr ale zubař

Napsal: pát 24.11.2006 07:04
od ajfel
karosmyk píše:ajfel píše:obavam se, ze castrol txt do toho motoru vubec nepatri ...
doporucil bych ti vymenu za nejaky normalni olej ...
zkus pro jistotu naspat SZ majorovi ... on Ti to potvrdi nebo rekne, ze kecam ja

petr
proč txt ne je to plná sintetika
neni to nahodou lehkobezny olej?
ja myslel, ze klasika od castrolu pro "starsi" motory je magnatec ...
Napsal: pát 24.11.2006 10:58
od karosmyk
ajfel píše:karosmyk píše:ajfel píše:obavam se, ze castrol txt do toho motoru vubec nepatri ...
doporucil bych ti vymenu za nejaky normalni olej ...
zkus pro jistotu naspat SZ majorovi ... on Ti to potvrdi nebo rekne, ze kecam ja

petr
proč txt ne je to plná sintetika
neni to nahodou lehkobezny olej?
ja myslel, ze klasika od castrolu pro "starsi" motory je magnatec ...
vůbec nemám páru co jeto za olej dával ho původní maj asi mu to dali v servise to víš asi je drahej a pan doktor neřešil jesli je tam vhodnej či nikoli drahej rovná se dobrej já tds měl a dával jsem 15w 40 a na zimu 10w 40 ale mislím že tdesu 15w 40 stačí celoročně v pohodě
Napsal: sob 25.11.2006 14:58
od major
karosmyk píše: já tds měl a dával jsem 15w 40 a na zimu 10w 40 ale myslím že tdesu 15w 40 stačí celoročně v pohodě
Pro TDs naprosto dostačující kombinace SAE.