Stránka 1 z 1

Napsal: stř 22.11.2006 14:02
od makho
poradte prosim detailne, co vsetko pozriet pri kupe, fakt vsetko co vas napadne,dik

Napsal: stř 22.11.2006 14:04
od Martinéz
dej hledat, je to tu jak u blbejch..

Napsal: stř 22.11.2006 14:28
od makho
tiez rada....

Napsal: stř 22.11.2006 15:01
od Baxon
makho píše:tiez rada....

:D :D :D

ne opravdu, jestli se tady napsalo mraky informací, tak o TDS snad nejvíc :wink:

Napsal: stř 22.11.2006 15:43
od makho
hej hej len konkretne ku kupe som fakt ziadne rady nenasiel, zislo by sa mi toho trochu viac a hlavne pokope, keby niekto, tak dikec

Napsal: stř 22.11.2006 17:08
od error-motohanz
opravdu to tu najdes.... :wink:

Napsal: stř 22.11.2006 18:11
od makho
tak predsa ked bude chciet niekto pomoct nech mi to rozpise, fakt dik

Napsal: čtv 23.11.2006 02:25
od peter_BA
nakolko mam presne toto (98 tds) tak nieco k tomu, aspon take zakladne info:

- motor zohrej, utekaj sa s nim povozit (davaj mu aj na frak) a potom ho nechaj bezat na volnobeh, teplota vody nesmie ist za polku stupnice
- pocuvaj prednu napravu, na nasich cestach dostane zabrat
- pozri ci nebehaju otacky, alebo ci sa netrasie na volnobeh motor/kasna
- pri jazde vyskusaj parkrat prudku akceleraciu, nesmie to dymyt ako nacipovane tdi :-)
- po nazhaveni musi motor chytit okamzite
- a samozrejme zober to aj na dialnicu ci kam a pozri ci netaha niekam

viac veci ma nenapada teraz. inak aka je tam cena? je to kombik?

Napsal: čtv 23.11.2006 12:18
od gyrous
Tak asi nejrychlejsi kontrola podvozku a spodku vubec, zajet na STK. :wink:
Motor, ciste hadicky a nadobka na chladič. Otevrenim vicka na olej vrchni strana cista, nebo juknout na merku jestli je tam dostatek oleje. Hadicky pro vstrikovani paliva pruhledne a bez bublinek. Nikde zadny kablik bez zapojeni. Kolem poj. skrini 100% sucho.
Elektrika, vyzkouset vsecko. Palubni PC, vsechny kontrolky dobre svitici.
Kdyz se neco najde, tak s cenou dolu, nebo nebrat. :twisted: :wink:
TDSa jsou hakliva na turbo, cerpadlo a hlavu.
Cerpadlo, neznam.
Hlava, se pozna vickem oleje ci spinou chladici nadobky.
Turbo, treba sejmout hadicku do sani motoru a nejspis bude zanesene olejem, nemusi byt prave ono, ale vetsinou je to olej z turba.
O karoserii E39 nevim tak jen obecne. prohledat kde neni voda ci rez. Kolem baterky, u rezervy pod tapecirem u zadnich kol. U dveri tesneni jestli nezatyka. Bouracka se pozna snadno nejsou slicovane dily. A lak je decanko zkrupovately, pozna se odrazem nejlepe pod stromem s listim.

Napsal: čtv 30.11.2006 21:12
od makho
no a moja prva skusenost, auto islo na prvy pohlad v poho, len pri 170 km/h na 4-ke a otackach 4 tis. uz dalej nic,ani po prehodeni do 5-tky nic, bol som za kamaratom v bavarii, a on nato ze 2 vstreky menit + hlava vstrekovania, takze diky pekne, dufam ze nabuduce bude stastie, inak asi najlepsie stale rovno na diagnostiku s tym ....

Napsal: čtv 30.11.2006 22:20
od kosa
hodně dlouho budeš hledat tds bez chyb , a to hlavní stejně nepoznáš na místě, jeden příklad TDS 99 krasomila bez vady běžela jak víno vše ok, a po cca 35 tis km praskla klikovka - bez předchozího varování - takže každá rada drahá jo a motor nikde nebyl, ale pan šel do nového z bmw a ted je to kára

Napsal: pát 01.12.2006 08:34
od gyrous
makho píše:no a moja prva skusenost, auto islo na prvy pohlad v poho, len pri 170 km/h na 4-ke a otackach 4 tis. uz dalej nic,ani po prehodeni do 5-tky nic, bol som za kamaratom v bavarii, a on nato ze 2 vstreky menit + hlava vstrekovania, takze diky pekne, dufam ze nabuduce bude stastie, inak asi najlepsie stale rovno na diagnostiku s tym ....


No škoda, ale na slovensku to je jak v čechách, každé ojeté auto bude mít nějaký problém, spíš bych se s ním dohodl na nějaké lepší ceně. Pokud budeš vážný zájemce. :wink:
A pokud to auto nemá vyložené prasklou hlavu či turbo před smrtí, tak by to auto mohlo být po dobrém majiteli. 8)