Stránka 1 z 1

Napsal: pon 16.10.2006 13:03
od chewbacca
mam bmw 523i e39 r.v. 96 a v palubovce na ovladani klimosky mi hrozne vrni i kdyz vypnu motor ...ptal jsem se a prej to je na udrzovani teploty v aute i kdyz je vyplej motor....nevite nekdo co je na tom pravdy a jestli to jde nejak vypnout?

Napsal: pon 16.10.2006 14:15
od Birkoff
chewbacca píše:mam bmw 523i e39 r.v. 96 a v palubovce na ovladani klimosky mi hrozne vrni i kdyz vypnu motor ...ptal jsem se a prej to je na udrzovani teploty v aute i kdyz je vyplej motor....nevite nekdo co je na tom pravdy a jestli to jde nejak vypnout?

Jestli myslíš zvuk za levou mřížkou na panelu klimačky, tak podle mně je to ventilátorek chlazení "nějakejch součástek" uvnitř a vypne se sám za nějakou dobu (možná podle teploty). To že chrčí je podle mně tím, že je zaprášenej a ten prach se tam nalepil nebo napek. Kdyžtak mně někdo opravte.

Napsal: pon 16.10.2006 15:35
od marten3
chewbacca píše:mam bmw 523i e39 r.v. 96 a v palubovce na ovladani klimosky mi hrozne vrni i kdyz vypnu motor ...ptal jsem se a prej to je na udrzovani teploty v aute i kdyz je vyplej motor....nevite nekdo co je na tom pravdy a jestli to jde nejak vypnout?


cau, mam stejny auto, teda o rok mladsi, a udrzovani teploty v aute i po vypnuti motoru je volitelna funkce. Zapina se talcitkem REST.....
8) tak nevim jestli je v pohode ze to udrzuje teplotu i kdyz nechces......
Rada: najdi si pojistku od klimosky a zkus ji vyndat...a podobnym zpusobem postupuj nez dosahnes vysledku. Tedy nez zjistis ceho je to soucast.
Ale pravda ze kdyz otocim klickem tak se za palubovkou ozve spousta servo motorku a vydav ato zvuky jak robot... :lol: proste uzsna vec pro chlapky...a tak to muze bejt fakt zaprasenej vetracek

Napsal: pon 16.10.2006 19:12
od P-J
Je to větráček, který nasává vzduch s kabiny přes čidlo vnitřní teploty. A i po vypnutí zaplaování jede ještě nějakou dobu proto, aby se v případě, že za chvíli sedneš do auta a zase pojedeš, byla na čidle aktuální vnitřní teplota. Kdyby nešel, tak v létě by tam byla vysoká teplota.

Napsal: pon 16.10.2006 19:47
od chewbacca
P-J píše:Je to větráček, který nasává vzduch s kabiny přes čidlo vnitřní teploty. A i po vypnutí zaplaování jede ještě nějakou dobu proto, aby se v případě, že za chvíli sedneš do auta a zase pojedeš, byla na čidle aktuální vnitřní teplota. Kdyby nešel, tak v létě by tam byla vysoká teplota.


oka diky za vysvetlenou .....a jeste dotaz....kolik zhruba vyjde vymena oleje v prevodovce?

Napsal: pon 16.10.2006 20:46
od stanley07
Asi bys měl napsat, jestli máš manuál, nebo automat...

Napsal: úte 17.10.2006 20:14
od chewbacca
stanley07 píše:Asi bys měl napsat, jestli máš manuál, nebo automat...


sorry ,,,mam automat

Napsal: úte 17.10.2006 21:52
od stanley07
Tak to nevím přesně, ale s filtrem, kterej se mění vždycky to bude kolem 5 - 7 tisíc. Přesně ti to řeknou v BMW...

Napsal: stř 18.10.2006 06:52
od Maca
Já ti můžu přesně říct, že k oleji v automatický převodovce v E39 manuálu na straně 223 píšou - trvalá náplň bez výměny :!:

Napsal: stř 18.10.2006 18:51
od chewbacca
Maca píše:Já ti můžu přesně říct, že k oleji v automatický převodovce v E39 manuálu na straně 223 píšou - trvalá náplň bez výměny :!:


tak ted sem z toho mimon ...nekdo rika po 50 tisicich nekdo po 120 tisicich nekdo dokonce po 7 tisicich takze budu verit manualu :-)))