Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 16.10.2006 13:03
				od chewbacca
				mam bmw 523i e39 r.v. 96 a v palubovce na ovladani klimosky mi hrozne vrni i kdyz vypnu motor ...ptal jsem se a prej to je na udrzovani teploty v aute i kdyz je vyplej motor....nevite nekdo co je na tom pravdy a jestli to jde nejak vypnout?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.10.2006 14:15
				od Birkoff
				chewbacca píše:mam bmw 523i e39 r.v. 96 a v palubovce na ovladani klimosky mi hrozne vrni i kdyz vypnu motor ...ptal jsem se a prej to je na udrzovani teploty v aute i kdyz je vyplej motor....nevite nekdo co je na tom pravdy a jestli to jde nejak vypnout?
Jestli myslíš zvuk za levou mřížkou na panelu klimačky, tak podle mně je to ventilátorek chlazení "nějakejch součástek" uvnitř a vypne se sám za nějakou dobu (možná podle teploty). To že chrčí je podle mně tím, že je zaprášenej a ten prach se tam nalepil nebo napek. Kdyžtak mně někdo opravte.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.10.2006 15:35
				od marten3
				chewbacca píše:mam bmw 523i e39 r.v. 96 a v palubovce na ovladani klimosky mi hrozne vrni i kdyz vypnu motor ...ptal jsem se a prej to je na udrzovani teploty v aute i kdyz je vyplej motor....nevite nekdo co je na tom pravdy a jestli to jde nejak vypnout?
cau, mam stejny auto, teda o rok mladsi, a udrzovani teploty v aute i po vypnuti motoru je volitelna funkce. Zapina se talcitkem REST.....
 

 tak nevim jestli je v pohode ze to udrzuje teplotu i kdyz nechces......
Rada: najdi si pojistku od klimosky a zkus ji vyndat...a podobnym zpusobem postupuj nez dosahnes vysledku. Tedy nez zjistis ceho je to soucast.
Ale pravda ze kdyz otocim klickem tak se za palubovkou ozve spousta servo motorku a vydav ato zvuky jak robot... 

 proste uzsna vec pro chlapky...a tak to muze bejt fakt zaprasenej vetracek
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.10.2006 19:12
				od P-J
				Je to větráček, který nasává vzduch s kabiny přes čidlo vnitřní teploty. A i po vypnutí zaplaování jede ještě nějakou dobu proto, aby se v případě, že za chvíli sedneš do auta a zase pojedeš, byla na čidle aktuální vnitřní teplota. Kdyby nešel, tak v létě by tam byla vysoká teplota.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.10.2006 19:47
				od chewbacca
				P-J píše:Je to větráček, který nasává vzduch s kabiny přes čidlo vnitřní teploty. A i po vypnutí zaplaování jede ještě nějakou dobu proto, aby se v případě, že za chvíli sedneš do auta a zase pojedeš, byla na čidle aktuální vnitřní teplota. Kdyby nešel, tak v létě by tam byla vysoká teplota.
oka diky za vysvetlenou .....a jeste dotaz....kolik zhruba vyjde vymena oleje v prevodovce?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.10.2006 20:46
				od stanley07
				Asi bys měl napsat, jestli máš manuál, nebo automat...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 17.10.2006 20:14
				od chewbacca
				stanley07 píše:Asi bys měl napsat, jestli máš manuál, nebo automat...
sorry ,,,mam automat
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 17.10.2006 21:52
				od stanley07
				Tak to nevím přesně, ale s filtrem, kterej se mění vždycky to bude kolem 5 - 7 tisíc. Přesně ti to řeknou v BMW...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 18.10.2006 06:52
				od Maca
				Já ti můžu přesně říct, že k oleji v automatický převodovce v E39 manuálu na straně 223 píšou - trvalá náplň bez výměny  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 18.10.2006 18:51
				od chewbacca
				Maca píše:Já ti můžu přesně říct, že k oleji v automatický převodovce v E39 manuálu na straně 223 píšou - trvalá náplň bez výměny  

 
tak ted sem z toho mimon ...nekdo rika po 50 tisicich nekdo po 120 tisicich nekdo dokonce po 7 tisicich takze budu verit manualu 

))