Stránka 1 z 2

Napsal: pát 22.09.2006 10:29
od gyrous
Prosím o pomoc.
možná se to tu už řešilo, když tak mi dejte odkaz na diskuzi.
Při sešlápnutí pedálu se mu nechce do otáček. Nejhorší je to, když se rozjíždím v kopci, to musím mít pedál až na zemi, aby to nechcíplo. Celou dobu při jízdě tomu musím hodně šlapat. A nejede to jak bych si představoval. Turbo je měněné.
Snad to bude nějaká blbina, bojím se, že nejsou dobré tlaky, dokonce prasklý blok či hlava.A také mám černý sajrajt v nádobce chladiče. Ale tohle ještě musí vydržet.
Jestli někdo bude vědět co s tím, napište došli mi nápady. :?:

Napsal: pát 22.09.2006 11:47
od BMWAK
jestli máš černý sračky ve vodě tak nemusíš ani nic řešit je palice KO..

Napsal: pát 22.09.2006 11:48
od gyrous
To znamená? 8O

Napsal: pát 22.09.2006 13:09
od BMWAK
to znamená že je prasklá,nebo aspon těsnění..

Napsal: pát 22.09.2006 14:15
od gyrous
No nepotěšil jsi mě :?
Tyhlety auta se shánějí v bazarech těžko a dopadl bych možná stejně.
A sehnat ho pod stovku v perfektnim stavu. Nevím no....
V opatření dílů mám už trošku praxi. Ale s motory hmm... :roll: 8O

Napsal: pát 22.09.2006 14:21
od BMWAK
v nejhorším mám na prodej 530i touring V8 6ti kvalt E34 za 83 tisíc...i nějakou výbavu to má..

Napsal: pát 22.09.2006 14:42
od gyrous
uf uf, tak zle zas nebude, abych musel měnit celé auto. A zapoměl jsem, trpím tak trošku nemocí, koupit v hrozném stavu a pak ho spravit. A hurá na další. Snad mě tohle auto vyléčí a zůstanu. Ale s tím motorem to mě převezli. No zkusím nějak dojet na diagnostiku, jestli mi to nevyjede seznam a bude se stačit zaměřit jen na motor. Tak to ještě pude...

Napsal: pát 22.09.2006 20:24
od BMWAK
gyrous píše:8O uf uf, tak zle zas nebude, abych musel měnit celé auto. A zapoměl jsem, trpím tak trošku nemocí, koupit v hrozném stavu a pak ho spravit. A hurá na další. Snad mě tohle auto vyléčí a zůstanu. Ale s tím motorem to mě převezli. No zkusím nějak dojet na diagnostiku, jestli mi to nevyjede seznam a bude se stačit zaměřit jen na motor. Tak to ještě pude... :roll:

myslíš že ti diagnostika napíše že máš v prdeli palici?

Napsal: sob 23.09.2006 18:45
od gyrous
8O Ani nevím co ukazuje diagnostika.
S tím výkonem a s těma otáčkama se to myslím zlepšilo. Pohrál jsem si s pedálem a s tím potenciometrem, ale nezdá se, že to má 140 koníků.
Možná by to chtělo porovnat a svézt se v jiném TDS.
Ten sajrajt v chladiči je asi big problém ještě zkusím pročistit hadice a když se to objeví znova budu s tím muset na servis, tam mi to vyřeší (doufám). :x :roll:
Jestli rozumím tak palice je hlava 8O .
Kdyby to byl blok tak si to sehnat i s vnitřkem že (asi celý motor). Ale divné je, že v oleji nic nemám, možná je ten sajrajt odjinud špinavá nafta, nevím, motor pod hlavou dolů teče, všude mokro a olej neubývá, na rysce furt stejně. 8O

Napsal: ned 24.09.2006 03:30
od RedBaron
V oleji nic být nemusí, protože když máš špatný těsnění / hlavu / blok, tak buď tlakuje olej do vody (lepší varianta, co nejdřív nechat prohlídnout, přetěsnit a bude to OK) nebo ti tlakuje voda do oleje a pak to vůbec nemusí dopadnout dobře, protože se někde něco přidře, kousne a vyletí, voda totiž maže dost blbě.

A přece nemůžeš tvrdit, že TDS nemá 140 koní když máš v hajzlu motor. Asi víš, že tyhle motory jsou dost hajsavky na zacházení a rády odchází hlavy a těsnění pakliže je někdo čuně. Taky to není žádná extra spořivka alá TDI. Auto s tímhle motorem bez pořádné prohlídky a projížďky odstudena až dohorka bych nevzal ani za nic a pokud je na dosah dobrý benzín ve stejném stavu, tak vždycky radši ten.

Napsal: ned 08.10.2006 12:15
od gyrous
Auto nejelo, protože se mi přehřívalo. závada, netočilo olejové čerpadlo.
Co se může stát, když se auto zavaří? 8O :cry:

Napsal: ned 08.10.2006 21:20
od krki
nevim,ale přijde mě ,že tady v teto debatě je každá rada drahá :D
ja si fakt po pár příspěvcích myslel ,že si dělá autor srandu :D
ale jestli je černý ,mastný sajrajt ve vodě ,tak to 100% tlakuje do vody,a mužeš si byt jistej,že z ničeho jinyho se tam ta špina nedostala,ani z nafty,ani ze špinavejch koberečku... :wink:

Napsal: ned 08.10.2006 21:24
od krki
jo a na dobrej dotaz dotaz,že co se stane ,když se auto zavaří...otazka je ,jaks ktomu byl tvrdej a neustupnej,ktomu zavaření.Opravoval sem hodne aut ktery nekdo upekl ,at už kvuli termostatu nebo čerpadlu.U nekterejch decentne přehřátejch stačilo odstranit pouze zavadu v chlazení
Ti co ktomu byli tvrdší tak šla hlava na přerovnání,otlakování,a menilo se tesneni pod palicou (POd Hlavou- poz.red. :wink: )
aA ti co byli naprosto neteční k teplotnímu ukazateli,tak jim vetšinou rupla hlava a kupovaliji si jinou.takže tak.

Napsal: ned 08.10.2006 21:55
od gyrous
Vracel jsem se kilometr do kopce, výkon se zmenšoval a zmenšoval, zbývalo už jen 500 metru jak jsem se vracel a táhl jsem to na 2000 otáček. a nakonec se vynořil dým. Nechal jsem ho zchladnout dolil studenou vodu a dojel. Bylo to hodně pozdě. A já to nechtěl nikde stát.
Ještě to nemám dodělaný, a chtěl to vyzkoušet, mi to nedalo.
Ale nevím jak to proved ten původní majitel. Jemu se to taky muselo stát, proto to prodával. Vykašlal se už na to. Vrazil do toho pěkný ranec. A teď už zbývá pár drobností. Snad to u mě už tímhle skončí. Tohle není žádná sranda.
Ta hlava tam už byla jednou dělaná. A teď se to bude muset min přetěsňovat zas.
Takhle s tímhle vyjedu až na jaře...

Napsal: ned 08.10.2006 22:59
od Martinéz
gyrous píše:Vracel jsem se kilometr do kopce, výkon se zmenšoval a zmenšoval, zbývalo už jen 500 metru jak jsem se vracel a táhl jsem to na 2000 otáček. a nakonec se vynořil dým. Nechal jsem ho zchladnout dolil studenou vodu a dojel. Bylo to hodně pozdě. A já to nechtěl nikde stát.
Ještě to nemám dodělaný, a chtěl to vyzkoušet, mi to nedalo.
Ale nevím jak to proved ten původní majitel. Jemu se to taky muselo stát, proto to prodával. Vykašlal se už na to. Vrazil do toho pěkný ranec. A teď už zbývá pár drobností. Snad to u mě už tímhle skončí. Tohle není žádná sranda.
:cry: Ta hlava tam už byla jednou dělaná. A teď se to bude muset min přetěsňovat zas. :roll:
Takhle s tímhle vyjedu až na jaře...


tak jestli jsi tomu dal takovej kour, nediv se nicemu. u M51 je treba jednat okamzite jak jde rucicka tam kam nema.. a urcite nedojizdet..

Napsal: pon 09.10.2006 06:50
od gyrous
Auto jsem převzal od majitele po bouračce, ujišťoval mne o tom, že motor je v pořádku.

Napsal: úte 10.10.2006 20:29
od fotobobo
Zajimalo by me, jestli vubec nekdo koupil ojetou E34 ktera ma najeto kolem 200k a motor byl naprosto v poradku...

Tehle motor je takova lahudka... TDS se dela od roku 91 a za tu dobu
ho nebyli schopni vylepsit.

Ja na ten motor slysim pouze negativni veci jako napriklad:

1, praskla hlava
2, odeslo turbo
3, odeslo cerpadlo
4, odesli vstriky

Ja asi pujdu do te 530d Rok 99 tam uz je to vyresene.
Jo a comon rail rulezzz.

Napsal: úte 10.10.2006 20:55
od pepus
fotobobo píše:Zajimalo by me, jestli vubec nekdo koupil ojetou E34 ktera ma najeto kolem 200k a motor byl naprosto v poradku...

Tehle motor je takova lahudka... TDS se dela od roku 91 a za tu dobu
ho nebyli schopni vylepsit.

Ja na ten motor slysim pouze negativni veci jako napriklad:

1, praskla hlava
2, odeslo turbo
3, odeslo cerpadlo
4, odesli vstriky

Ja asi pujdu do te 530d Rok 99 tam uz je to vyresene.
Jo a comon rail rulezzz.


az na bod 3 napriklad ja :lol:
ale zas takova palka ta vymena nebyla a uz dva roky jezdi super, vykon nekde mezi 520 a 525, spotreba o 3-4 litry niz

Napsal: stř 11.10.2006 08:16
od gyrous
Co se týká toho sajrajtu, tak to mohlo být taky tím, že předchozí majitel už jednou měnil hlavu, nevyčistil komplet chladící oběh. Mohlo se to třeba nedopatřením dostat do vodního chlazení? :unsure:
Neměl jsem rozebraný motor, ale všude kolem je olej v sání, vyčistil jsem co se dalo, ale blok motoru jsem zatím nesundal.

Napsal: čtv 12.10.2006 18:43
od gyrous
Šroub pohonu olejového čerpadla utažený, motor přestal cvakat a přehřívat se. Stále se mu nechce do otáček. Volnoběh drží, startování za studena délší dobu za tepla na škrt.