Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 14.09.2006 14:15
od pepa_bmw_5
Ahoj všichni, mám problém s mým e39 r.v.98 2.0i
Jak jsem psal v nadpise, tohle všechno mi nefunguje (ten palivoměr lítá ze strany na stranu) a samozřejmě nefunguje nic, co má něco společnýho s rychlostí jako zhlasování rádia podle rychlosti, načítání km atd.
Určitě by mi někdo poradil, že to může být čidlem na některém kole, ale tenhle samý problém už jsem jednou měl, tak jsem vyměnil všechny čidla cca před 5ti měsíci-byly v hrozným stavu. Do mynulýho týdne vše ok, ale pak se problém znovu objevil-chvíly to šlo, chvíly ne... Byl jsem na diagnostice, řekli, že se jim nehlásí levý zadní čidlo-koupil jsem, vyměnil. Problém ale přetrvává, akorát jsem zjistil zajímavou věc: Ráno přijdu k autu, nastartuju, všechno jde do ujetí určitých km v pohodě (dnes cca 15), pak začnou výše zmíněné problémy a trvají celý den, i když auto vypnu, nechám vychladnout až zas do druhého dne, to zas ujedu pár km a znovu...Kabeláží to asi nebude,to jsem kontroloval.Sorry za ten román, ale chtěl jsem to co nejpřesnějc popsat. Díky za jakoukoli radu.
Napsal: čtv 14.09.2006 15:43
od Baxon
pepa_bmw_5 píše:Ahoj všichni, mám problém s mým e39 r.v.98 2.0i
Jak jsem psal v nadpise, tohle všechno mi nefunguje (ten palivoměr lítá ze strany na stranu) a samozřejmě nefunguje nic, co má něco společnýho s rychlostí jako zhlasování rádia podle rychlosti, načítání km atd.
Určitě by mi někdo poradil, že to může být čidlem na některém kole, ale tenhle samý problém už jsem jednou měl, tak jsem vyměnil všechny čidla cca před 5ti měsíci-byly v hrozným stavu. Do mynulýho týdne vše ok, ale pak se problém znovu objevil-chvíly to šlo, chvíly ne... Byl jsem na diagnostice, řekli, že se jim nehlásí levý zadní čidlo-koupil jsem, vyměnil. Problém ale přetrvává, akorát jsem zjistil zajímavou věc: Ráno přijdu k autu, nastartuju, všechno jde do ujetí určitých km v pohodě (dnes cca 15), pak začnou výše zmíněné problémy a trvají celý den, i když auto vypnu, nechám vychladnout až zas do druhého dne, to zas ujedu pár km a znovu...Kabeláží to asi nebude,to jsem kontroloval.Sorry za ten román, ale chtěl jsem to co nejpřesnějc popsat. Díky za jakoukoli radu.
Mně na e39 prestalo chodit ABS + ASC. V servisu řekli, čidlo ABS. Do 2 dnů přestal ukazovat i tachometr + okamžitá spotřeba + průměrná spotřeba. V servisu řekli, tuty zadní levý čidlo ABS. Vyměnili ho a pohoda, už se to nikdy neopakovalo. Takže bych řekl, že LZ čidlo + kabeláž. Tam někde...................
Napsal: čtv 14.09.2006 15:55
od pepa_bmw_5
No to je právě to-mě řekly úplně to samý co tobě, takže čidlo jsem vyměnil za nový a kabel je v pohodě-měřil jsem to nějakým měřákem na slaboproud-odpojil jsem čidlo a na ty dráty, co vedou od čidla do auta napojil devítivoltovou baterku, v prostoru motoru jsem to rozpojil a zapojil měřák na ten kabel, co vede od čidla a proud tam šel, i když sem za ten drát různě popotahoval a tak...Tak nevím... Ale díky za radu i snaha se cení

Napsal: čtv 14.09.2006 16:24
od dell
To samé téma je vedle na E36. Dělá mě to také, když jsem jel z dovolené tak jsem si vzpoměl že někdo psal že mu to dělá když je horká deska nad přístrojovkou, tak jsem nahoru hodil ručník a až domů žádný výpadek. Asi to bude někde v přístrojovce ale nechce se mě ji rozebírat, možná až v zimě.
Napsal: čtv 14.09.2006 16:32
od pepa_bmw_5
Taky mě napadlo, že to může mýt něco společnýho s teplotou, ale myslel jsem spíš v motoru...Ale to s tou přístrojovkou zkusím, není to tak náročný

Díky
Napsal: čtv 14.09.2006 16:39
od pepa_bmw_5
Ještě mě napadlo, jestli by to nemohlo být řídící jednotkou... Co myslíte? Popřípadě-dá se to nějak zjistit, aniž bych musel zase do servizu?
Díky
Napsal: pát 10.08.2007 22:05
od Braunik
Nejde me na 39 TDS Tachometr,Ekonomer,Svítí mi ABS,Brzdy a nefaká palivoměr.Záludná to věc.. Uz jste s tím nějak pohnuli??
Napsal: pát 10.08.2007 23:58
od George_007
Zkus tam dat jinou jednotku ABS a dej pozor aby tam byla opravdu ta co tam ma byt...
Napsal: sob 11.08.2007 00:26
od dell
Jak může mít vliv výměna jednotky ABS na funkci budíků. Mě budíky také občas padají a zjistil jsem že současně přestanou jít stěrače a také neměním hned gumičky. S těma stěračema je to fakt, šáhl jsem při výpadku budíků na páčku stěračů a budíky naskočily. Je to náhoda nebo ne?. Nad tímhle problémem už bádám dlouho a nemohu na to přijít. Nejlepší by bylo kdyby budíky přestaly jít napořád, to by se to hledalo jináč.
Napsal: sob 11.08.2007 02:01
od George_007
Mnooo, to sem si taky rikal. Do te doby nez sem vymenil jednotku ABS

. Takz emas o cem premyslet. Je to mezi sebou vsechno hodne propojene, jednoduse receno...
Napsal: sob 11.08.2007 13:15
od pepa_bmw_5
Měl jsem ten samý problém, taky jsem si nevěděl rady a nakonec to bylo fakt tou jednotkou abs - vyměnil jsem jí a funguje včechno (tachometr, palivoměr,...) Akorát nová stojí kolem 18 000,- Kč, starší cca polovinu... Ale to je na tobě...
Napsal: sob 11.08.2007 13:56
od pepa_bmw_5
ještě mě napadlo - kontroloval jsi čidla na kolech, který sledujou otáčky kol? Mohlo by to být v jepším případě čidlama (jsou levnější než jednotka abs) a úplně v nejlepším případě by mohlo být blbý jen jedno čidlo - levý zadní...
Napsal: sob 11.08.2007 15:29
od Demostenes
pepa_bmw_5 píše:Měl jsem ten samý problém, taky jsem si nevěděl rady a nakonec to bylo fakt tou jednotkou abs - vyměnil jsem jí a funguje včechno (tachometr, palivoměr,...) Akorát nová stojí kolem 18 000,- Kč, starší cca polovinu... Ale to je na tobě...
Na ebayi do 1000,-
Napsal: sob 11.08.2007 18:45
od pepa_bmw_5
Demostenes píše:pepa_bmw_5 píše:Měl jsem ten samý problém, taky jsem si nevěděl rady a nakonec to bylo fakt tou jednotkou abs - vyměnil jsem jí a funguje včechno (tachometr, palivoměr,...) Akorát nová stojí kolem 18 000,- Kč, starší cca polovinu... Ale to je na tobě...
Na ebayi do 1000,-
A není to na nějakej starší model třeba? Já teda zas takovej přehled nemám, ale jednotka abs na bmw (moje - e39 rv.99) do 1000 Kč se mi zdá hodně málo, ale jak říkám, nemám přehled...
Pak jsem ještě psal, že by možná mohly bejt špatný čidla na kolech (to se mi taky stalo) a někdo mi říkal, že když to nebude čidlama a nebo jednotkou abs, tak to ještě může být nějakým ložiskem, co je naproti tomu určitýmu čidlu a tvoří nějakou snímací plochu, nebo co, ale fakt nejsem odborník...
A ještě jedna věc - úplně nejdřív, než bych něco kupoval (ať už jen za 1000 nebo za 10 000

), tak bych zkontroloval, jestli není přerušený drát/y od čidla/del k tý jednotce...Já to kontroloval tak, že jsem si vzal devítivoltovku na jednu stranu a zkoušečku na slaboproud nadruhou...