Stránka 1 z 2
Napsal: úte 12.09.2006 18:30
od miloshm
Hledal jsem všude, ale bohužel nenašel nic, co by mě pomohlo.
Když ráno startuju, tak motor naskočí, ale má nepravidelnej chod jakoby nejely všechny válce a po chvilce chcípne. Pak ho nastartuju znovu a už jede pravidelně, dobrej výkon, pravidelnej chod v každým režimu. Dneska se manželce stalo, že při rozjezdu (hodně nízký otáčky), když to přepínalo z benzínu na LPG, tak to střelilo do vejfuku a chcíplo. Od této chvíle už to stávkovalo natolik, že motor po nastartování jel jen v hodně vysokejch otáčkách (nad 4000 1/min), jak otáčky poklesly, tak se to prostě začalo dusit. Na benzín se tomu chtělo ještě míň. Svíčky mám Bosch FR 78 X, najeto na nich mám asi 3000 km (rád bych připojil obrázky, ale tady to asi nejde). Čím to může bejt? Díky za každou dobrou radu.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 221#226221
Napsal: úte 12.09.2006 18:34
od BMWAK
a jak to střelilo nestřelilo to spíš do sání a neponičilo to třeba váhu nebo nějakej podtlak nevylítnul?
Napsal: úte 12.09.2006 18:36
od miloshm
BMWAK píše:a jak to střelilo nestřelilo to spíš do sání a neponičilo to třeba váhu nebo nějakej podtlak nevylítnul?
A jak se pozná, že to poškodilo váhu vzduchu? Na podlaky se podívám.
Napsal: úte 12.09.2006 18:53
od Maxiczech
Na lak se nedívej, to ti nepomůže.

Zajeď na diagnostiku. Nejjednodužší cesta k brzké odstranění závady.

Vzpomeneš si na mě.

To co popisuješ, může být příčin několik. Těžko ti takhle někdo poradí po netu,

zvlášť pokud máš i plyn.

Já osobně to vidím na jedno z čidel sacího či výfukového systému. Posílá špatné nebo žádné data do mozku motoru a ten špatně namíchá směs do válce a klidně se to může dusit a střílet do sání či výfuku.

Napsal: úte 12.09.2006 19:17
od ferenc
.......
Napsal: úte 12.09.2006 19:23
od Maxiczech
To jsou přesně rady jako, že levně a vytopíš za to fůru peněz. Dej pls na mě. A budeš mít klid. Diagnostika.

Rady vs. rozeber, podívej a sám si dle tvého uvážení vyhodnoť jsou braky, na které se jednoduše vyser..

Napsal: úte 12.09.2006 19:26
od ferenc
............
Napsal: úte 12.09.2006 19:47
od Maxiczech
Milý ferenc. Nevím, co za svíčky dáváš ty do svého BMW, ale 200 Kč za 6 ks svíček to zcela jistě nebude.

V origo servisu dá 900,- Kč za okamžité zjištění závady. V neorigo servise cca 400,- Kč. Může to být váha, tak jako lambda sonda, některé z čidel, chycené ventily, atd, atd.. Myslíš vážně, že je praktické měsíce spekulovat, než odstranit závadu okamžitě? A to zcela jistě za podstatně méně peněz? Minimálně mu odejde katal za x tis., jen proto, že bude jezdit dál a maturovat nad závadou.

Tak si laskavě řeš své problémy s panenkama a neraď tady nesmysly..

Díky..

Napsal: úte 12.09.2006 20:07
od BMWAK
hm zajímavý a diagnostika pozná podpálený ventily?já včera byl s V8 na diagnostice aby se případný kupce ujistil že je vše ok...a sám pan chytrej u přepážky říkal že na tyhle starý motory toho diagnostika moc nepoví...
každopádně kamarád taky řeší M50 a na diagnostice mu to jednou vyblilo 20 chyb tak to projeli znova chyba žádná a tak takže s diagnostikou jděte na E39!!!

Napsal: úte 12.09.2006 20:09
od ferenc
.........
Napsal: úte 12.09.2006 20:11
od ferenc
......
Napsal: úte 12.09.2006 20:20
od Maxiczech
Milý vážený ferenc. Nikoho neposílám na diagnostiku. Pokud v origo BMW servise nebyli schopni určit závadu na motoru, tak bych vyšel ven, z hluboka se nadechl a přečetl si název servisu.

Nepiš tady hovadiny a nemistifikuj ostatní. Samozřejmě, že jde o software, aby byl kompatibilní k určenému vozu a tipu motoru, ale to nemusíš techniky v BMW servise proškolovat! Pokud smrdíš ferenc korunou a hledáš diagnostiku v odpadkovém koši, tak tobě pomoci prostě není.

Napsal: úte 12.09.2006 20:43
od miloshm
Díky za všechny rady, který byly k věci. Pravdu měl BMWAK. Střelilo to do sání a upadla hadice, co je pod sacím potrubím. Jak budu mít chvilku, tak tam něco dám.
Díky Maxi, že píšeš k věci a nemistifikuješ tady ostatní. Pár příspěvků jsem napsal a překvapilo mě, žes nepřispěchal se svým ostrovtipem a "dobrou" radou a napsal jsi až dnes. Opravdu děkuji, výrazně jsi pozvedl odbornou úroveň diskuze.
Napsal: úte 12.09.2006 20:49
od BMWAK
miloshm píše:Díky za všechny rady, který byly k věci. Pravdu měl BMWAK. Střelilo to do sání a upadla hadice, co je pod sacím potrubím. Jak budu mít chvilku, tak tam něco dám.
Díky Maxi, že píšeš k věci a nemistifikuješ tady ostatní. Pár příspěvků jsem napsal a překvapilo mě, žes nepřispěchal se svým ostrovtipem a "dobrou" radou a napsal jsi až dnes. Opravdu děkuji, výrazně jsi pozvedl odbornou úroveň diskuze.

plyn je potvora

dignostika

Napsal: stř 13.09.2006 00:11
od ferenc
......
Napsal: stř 13.09.2006 00:15
od ferenc
..........
Napsal: sob 16.09.2006 15:47
od miloshm
Tak to bude asi poněkud složitější. Namontoval jsem novou hadicu na sání, ale stejně to nedrží volnoběh. Zkoušel jsem taky odpojit váhu vzduchu, ale ani tím se nic nezměnilo. Se sešlápnutým plynem motor jede, dokonce i na 1000 1/min, ale když pedál pustím, tak to hned chcípne a ještě se ozve takový zasyčení. Neví někdo, v čem by mohl bejt problém?
Napsal: sob 16.09.2006 17:29
od BMWAK
teoreticky by mohl být ještě KO volnoběžnej ventil
Napsal: ned 17.09.2006 07:06
od miloshm
Ten volnoběžnej ventil mě taky napadl. Dá se nějak vyzkoušet jestli je vadnej?
Napsal: ned 17.09.2006 10:47
od BMWAK
miloshm píše:Ten volnoběžnej ventil mě taky napadl. Dá se nějak vyzkoušet jestli je vadnej?
já bych tyhle zkoušky prováděl výmněným způsobem..ale jestli je ok tak by měl myslím vrnět když dáš klíček do druhý polohy a sáhneš na něj,ale u M50 je tam tak debilně ze spoda....