Stránka 1 z 2
Napsal: úte 08.08.2006 21:32
od paces
Ahoj,mám problém,někdy když stojím na volnoběh a malilinkato přidám plyn tak se auto celý roztřepe. Když pak sešlápnu plyn,přestane to. Stalo se mi to i ve vysoký rychlosti. Vůbec nevím čím to může být. Potom mám problém že okolo 160 km v hodině mám sešláplej plyn a táhne to a najednou nic. Párkrát ten plyn pršlápnu a Ok,začne znova tahat. V bmw mi řekli,že to je řídící jednotka a že vyměnit. Co s tím? A třetí problém se mě stal cca 3x. Sedl jsem do auta,otočím klíček,rozsvítí se kontrolky a hned to ůplně vypne. Žádná štáva. Stačí znova otočit zpět a pak je to OK. Jednou jsem musel přes centrál zamknout a odemknout a pak taky OK a š?áva byla. Já vím,je toho moc,ale potřebuju radu,bo ŘJ stojí 25 000.
Napsal: úte 08.08.2006 21:44
od Maxiczech
Třepání motoru, co popisuješ, vypadá na silentbloky motoru. Ten výkon motoru..

Záleží, zda-li máš elektronický plyn či ne. Měl by jsi být malinko konkrétnější, pokud chceš korektní názor či odpověď.

Třeba co je to vlastně za model, r.v. motor a tak...

Napsal: úte 08.08.2006 22:30
od paces
BMW 525 TDS r.v.2000 104kw.combi. Jsem nováček,tak že se moc nevyznám

Nechal jsem si udělat v Bmw prohlídku a bylo mi řečeno,že mám vyměnit řídící jednotku. Ukatuje to prej v rychlosti mezi 140-180 pokles výkonu o 40procent. Třeba by to mohlo to třepání taky tou ŘJ,ne? To se mě stává občas. Když si hraju na neutrál s plynem tak se mě to podaří vyvolat. Motor se celej klepe. Stačí pak jen sešlápnout plyn,vylítnopu otáčky,spadnou a ok. Ta řídící jednotka,co takhle ji čipnout? Pomohlo by to? A taky bych měl místo 140 kobil tak 170

Napsal: úte 08.08.2006 22:36
od Maxiczech
Pokud je to ř.j., tak s tím moc pokusů asi nenaděláš.

Ty vibrace motoru co popisuješ, jsou na 90% silentbloky. Pokud by jsi chtěl zvýšit výkon u svého BMW, tak samozřejmě čip motoru, výměna výfuku a jiné vychytávky toto umožňují.

Nicméně tunit Touring, to je jak tunit sedmičkovou řadu BMW..

Napsal: úte 08.08.2006 23:00
od paces
Děkuju za radu. Potřebuju tam vyměnit ramena vzadu,kotouče a ŘJ. To je cca za 35000kč. Tak sháním ještě nějaký machry kromě Renocaru.
Napsal: úte 08.08.2006 23:11
od paces
Jinak když to napíchnou,říkali OK. Co myslíš ty výpadky š?ávy(proudu). Říkali,že asi ta no jak se tomu říká

Já si nevzpomenu. Zapalovací skříňka nebo jak se tomu nadává.
Napsal: úte 08.08.2006 23:31
od Maxiczech
Nebuď vyděšený s aut. servisu.

Ty doby jsou už dávno pryč, kdy servis v BMW byl 50x dražší, než kdekoliv jinde. Pokud se ti vysype čerpadlo na Octávii TDI nebo na Baworu, vytopíš poměrně stejné bankovky za servis.

Co se spínací skřínky týče.., vypadá to jen na kontakt. Ale těžko říct takhle z hlavy..

Pokud by na to mělo mít vliv i zamčení a následné odemknutí vozu, tak to může být i jeden z immobiliserů nebo klidně i ta řídící jednotka..

To by dle mého názoru měla určit diagnostika v aut. servise BMW. Mě tady za tyto doporučení nemají moc rádi, ale tyhle motory se bez diagnostiky nedají moc opravovat. To budeš donekonečna spekulovat, čím by to asi tak mohlo být, měnit díly dle názoru a doporučení ostatních a ve finále přijdeš na to, že by tě levněji vyšel servis v BMW.

Napsal: stř 09.08.2006 00:09
od Kubastds
ahoj zkus projit hlavní přívod od baterky jak plus tak i minus... delalo nam to na HDi 2002 byla zoxidovaná kostra a při jizde to na chvilku přestalo tahnout a rosvítila se kontrolka motoru a na diagnostice tonic neukázalo....
Napsal: stř 09.08.2006 00:11
od paces
Ale já tam byl několikrát. Vždycky diagnostika OK. Jen u toho výpadku výkonu to vyhodilo chybu. U toho výpadku proudu se jen domnívají že by to mohla být ta skříňka. Ale prej dokud se nevysype,tak nic nenadělají. Ty vybrace jsem jim nemohl ukázat protože samozdřejmě před nima se mě to nepodařilo vyvolat. Pak jedu domů a udělalo mě to na prvním semaforu

Jen že stačí drbnout pak do plynu a je po vybracích. To bych to auto tam musel nechat stát a nechat vybrovat a běžet pro technika

Napsal: stř 09.08.2006 00:15
od Maxiczech
paces píše:Ale já tam byl několikrát. Vždycky diagnostika OK. Jen u toho výpadku výkonu to vyhodilo chybu. U toho výpadku proudu se jen domnívají že by to mohla být ta skříňka. Ale prej dokud se nevysype,tak nic nenadělají. Ty vybrace jsem jim nemohl ukázat protože samozdřejmě před nima se mě to nepodařilo vyvolat. Pak jedu domů a udělalo mě to na prvním semaforu

Jen že stačí drbnout pak do plynu a je po vybracích. To bych to auto tam musel nechat stát a nechat vybrovat a běžet pro technika

Nevím, kde jsi s tím byl, ale ta spínací skříňka lze proměřit a opravit. Považuji za vrchol, aby mi v servise řekli, "dokud se to nevysype, mi s tím nic dělat nebudeme". Malinko nenormální a nemorální jednání v servise na vozidla BMW.

Napsal: stř 09.08.2006 00:24
od paces
Jsem z Brna,tak že v Renocaru ve Slatině. Prostě na nic nepřišli,no. Ten vypádek se mě stane jednou za 3 měsíce. Pohnu s klíčkem zase tam a zpět a znova rožnou,ale už nezhasnou.
Napsal: stř 09.08.2006 00:29
od Maxiczech
paces píše:Jsem z Brna,tak že v Renocaru ve Slatině. Prostě na nic nepřišli,no. Ten vypádek se mě stane jednou za 3 měsíce. Pohnu s klíčkem zase tam a zpět a znova rožnou,ale už nezhasnou.
Vyměnit celou spínací skříňku.

Mám ale pocit, že by jsi musel měnit i klíče a tím pádem i zámek na dveřích..

Nebo se mejlim?

Dle mého nízoru jde pouze o špatný kontakt.

Rozhodit a zajebat postupně drátama ve spínací skříňce..

Napsal: stř 09.08.2006 00:33
od Adam
Ahoj to s tím startováním jak se zhasne přístrojovka a nic... tak to jsem měl taky jak popisuješ a byla to jen nedotáhnutá svorka na baterii. Jestli jseš z Brna tak zkus zajet na diagnostiku do bmw též v Slatině myslím že je to ulice Kikrlého je to cca 1km od Renocaru třeba odhalí závadu tam

.
Napsal: stř 09.08.2006 00:33
od paces
Jinak moc dík za rady. Mě to pomohlo a asi mám jasno a jde do světa a snad za těch 330tis něco podobnýho splaším

Napsal: stř 09.08.2006 00:42
od Maxiczech
paces píše:Jinak moc dík za rady. Mě to pomohlo a asi mám jasno a jde do světa a snad za těch 330tis něco podobnýho splaším

Tak ti přeji dobrej kup vymazlený pětičky..

Pak dej vědět, jak jsi pořídil...

Napsal: stř 09.08.2006 00:51
od paces
Určitě se pochlubím

Ale nemůžu zatím prodat stávající
Proto furt přemýšlím,jestli ten úvěr vrazit do oprav nebo do jinýho bmw
Napsal: stř 09.08.2006 01:02
od Maxiczech
paces píše:Určitě se pochlubím

Ale nemůžu zatím prodat stávající
Proto furt přemýšlím,jestli ten úvěr vrazit do oprav nebo do jinýho bmw
Máš to těžký, kamaráde.

Musíš se rozmyslet, na kolik ten svůj kousek máš rád. Na jednu stranu by jsi mohl koupit o hodně lepší kousek, ale na druhou stranu, slabiny toho co máš, už znáš a víš, co to chce, aby bylo O.K. Prostě, aby makalo na 100%. Pokud budeš kupovat další jetinu, nikdy nebudeš mít záruku toho, že jak se na první pohled a svezení jeví, že mu to vydrží i další měsíce. To už je risk každého majitele ojetých vozů. Máš sice 6 měs. záruku. Ale znáš to..

Něco se ti vysere a v bazaru ti řeknou.. "kupoval jste ojeté vozidlo" atd., atd..

Napsal: stř 09.08.2006 01:06
od paces
Ještě než zalehnu,jaká je ta 530? Motor a spolehlivost? Dík. Má myslím jen jiný lampy,že? Takový ty s těma prstýnkama nebo jak to říct.
Napsal: stř 09.08.2006 01:11
od Maxiczech
paces píše:Ještě než zalehnu,jaká je ta 530? Motor a spolehlivost? Dík. Má myslím jen jiný lampy,že? Takový ty s těma prstýnkama nebo jak to říct.
Nemám 530, ale 520i. Je to ten model s těma "prstýnkama". Prostě klenot.

Tedy, alespoň pro mne..

Napsal: stř 09.08.2006 09:37
od sb
Ja bejt tebou,tak bych s prodejem jeste pockal a pokusil se vyresit ty problemy.Nikde neni psany,ze to novy auto co by sis koupil nejakej ten problemek mit nebude.A budes nasranej jeste vic.Vsechno se da vyresit a tohle na nic extra zavaznyho nevypada.Zkus se zeptat jeste nekoho jinyho.