Stránka 1 z 1
Napsal: úte 08.08.2006 19:49
od Mirw
e34 TDs:Mam po vymene vstrikovaciho cerpadla (je novy), po ujeti 800km to zase zacalo spatne startovat za tepla a rano to taky neni nic moc. Parkrat to slibi a pak az chytne.Bylo to v Bosch servise.
Zhavicky sou OK ---Champion---

.Cim to?
Napsal: úte 08.08.2006 20:12
od Maxiczech
Mirw píše:e34 TDs:Mam po vymene vstrikovaciho cerpadla (je novy), po ujeti 800km to zase zacalo spatne startovat za tepla a rano to taky neni nic moc. Parkrat to slibi a pak az chytne.Bylo to v Bosch servise.
Zhavicky sou OK ---Champion---

.Cim to?
Pokud to bylo v Bosch seervise, tak jediná možnost. Netěsnost na přívodu pal. systému. Někde to přisává vzduch a pak ti padá nafta..

Napsal: stř 09.08.2006 13:34
od Tomcat14
Podívej se na přepadové hadičky mezi jednotlivými vstřiky. Netěsnost tam vzniklá umí udělat pěknou neplechu.
Napsal: stř 09.08.2006 13:41
od skautik
jak to auto jede?
Napsal: stř 09.08.2006 14:33
od Mirw
Maxiczech píše:Mirw píše:e34 TDs:Mam po vymene vstrikovaciho cerpadla (je novy), po ujeti 800km to zase zacalo spatne startovat za tepla a rano to taky neni nic moc. Parkrat to slibi a pak az chytne.Bylo to v Bosch servise.
Zhavicky sou OK ---Champion---

.Cim to?
Pokud to bylo v Bosch seervise, tak jediná možnost. Netěsnost na přívodu pal. systému. Někde to přisává vzduch a pak ti padá nafta..

Jo, sem zjistil že to lehce močí

na prvnim a druhym vstriku od chladiče. Ale ne pod šroubem co drží přívodní hadičku, ale níž. Tak sem to skoušel dotahnout a nejde mi to

Napsal: stř 09.08.2006 14:37
od Mirw
skautik píše:jak to auto jede?
Jede to super, po tej vymene se snizila spotreba a hlucnost motoru. Dokonce to i min kouri kdyz ho wosolim.
