Stránka 1 z 1
Napsal: ned 06.08.2006 18:36
od Player1
Nedávno sem dělal repas altíku-obě ložiska, rotor, uhlíky a celej zadní terminál. Včera, když sem autu trochu dával, tak na mě začala svítit kontrolka dobíjení (červená baterka). Teď se rožne pokaždé, když motor vytočím na 3k ot. Může to být třeba že altík přebíjí? Jinak nechápu.

Napsal: ned 06.08.2006 18:39
od Dan td
Na 99% diody na alternátoru.
Napsal: ned 06.08.2006 18:41
od Player1
Dan td píše:Na 99% diody na alternátoru.
To je v prdeli. Tobě to taky dělalo? Na kolik ten diodovej můstek výjde?
Napsal: ned 06.08.2006 19:14
od Pivson
Player1 píše:Dan td píše:Na 99% diody na alternátoru.
To je v prdeli. Tobě to taky dělalo? Na kolik ten diodovej můstek výjde?
to záleží dle výrobce budeš mít bud valeo nebo bosch
Napsal: ned 06.08.2006 19:22
od Player1
Pivson píše:Player1 píše:Dan td píše:Na 99% diody na alternátoru.
To je v prdeli. Tobě to taky dělalo? Na kolik ten diodovej můstek výjde?
to záleží dle výrobce budeš mít bud valeo nebo bosch
Mám Valeo. No a máte někdo představu jak dlouho to bude ještě dobíjet, když to nebudu točit nad 3?
Napsal: ned 06.08.2006 19:47
od Pivson
no a nemáš záruku na opravu, reklamoval bych to. Pokud si dával zadní terminál tak diody jsou v tom
Napsal: ned 06.08.2006 19:48
od Huska
Player1 píše:Pivson píše:Player1 píše:
To je v prdeli. Tobě to taky dělalo? Na kolik ten diodovej můstek výjde?
to záleží dle výrobce budeš mít bud valeo nebo bosch
Mám Valeo. No a máte někdo představu jak dlouho to bude ještě dobíjet, když to nebudu točit nad 3?
v podstatě to do 3tis nedobíjí protože se všechna elektrika spotřebuje na běh motoru... dobíjení probíhá až za zvýšených otáček, takže vyměn diody nebo celej altík dřív než zhuntuješ baterku.
Napsal: ned 06.08.2006 19:56
od Player1
Huska píše:Player1 píše:Pivson píše:
to záleží dle výrobce budeš mít bud valeo nebo bosch
Mám Valeo. No a máte někdo představu jak dlouho to bude ještě dobíjet, když to nebudu točit nad 3?
v podstatě to do 3tis nedobíjí protože se všechna elektrika spotřebuje na běh motoru... dobíjení probíhá až za zvýšených otáček, takže vyměn diody nebo celej altík dřív než zhuntuješ baterku.
No jo, baterka už jednou dostala na prdel a byla vyždímaná do mrtě. Zasraná elktrika...

Napsal: ned 06.08.2006 22:54
od Player1
No a že do 3000 ot nedobíjí se mi moc nezdá. Neříkám, že to není pravda, u benzína možná jo, ale co třeba když si to auto koupí někdo, třeba starší děda, kterej nikdy nebude točit víc než 3k a to mu brzo dojde baterka? Myslím že v pohodě dobíjí, jinak by svítila kontrolka furt, ale musím s tím co nejdřív něco udělat, no. Novej dávat nebudu, mám ho po repasi.
Napsal: ned 06.08.2006 23:17
od starML
Když říkáš, že je alternátor po repasi, tak jsi ho musel mít venku. Zkusil bych zkontrolovat napnutí řemene - jestli se to nááááhodou nepovolilo. Stalo se mi něco podobného, ale ne u BMW. Potom bych ještě zkontroloval kontakt uhlíků na ten kroužek, kterým se přivádí budící proud - může být opálený. Stačí ošmirglovat.

Napsal: ned 06.08.2006 23:20
od Player1
starML píše:Když říkáš, že je alternátor po repasi, tak jsi ho musel mít venku. Zkusil bych zkontrolovat napnutí řemene - jestli se to nááááhodou nepovolilo. Stalo se mi něco podobného, ale ne u BMW. Potom bych ještě zkontroloval kontakt uhlíků na ten kroužek, kterým se přivádí budící proud - může být opálený. Stačí ošmirglovat.

Jo, dobrej nápad. Zkontroluju řemen a podívám se na ty dráty. Mám ten zadek celej novej, tak by tam nic špatnýho být nemělo,ale zkontroluju. Díky
Napsal: pon 07.08.2006 13:55
od Maxiczech
Pokud máš altík po repasy, tak bych ho také jednoduše reklamoval..

Napsal: pon 07.08.2006 14:56
od Huska
Player1 píše:starML píše:Když říkáš, že je alternátor po repasi, tak jsi ho musel mít venku. Zkusil bych zkontrolovat napnutí řemene - jestli se to nááááhodou nepovolilo. Stalo se mi něco podobného, ale ne u BMW. Potom bych ještě zkontroloval kontakt uhlíků na ten kroužek, kterým se přivádí budící proud - může být opálený. Stačí ošmirglovat.

Jo, dobrej nápad. Zkontroluju řemen a podívám se na ty dráty. Mám ten zadek celej novej, tak by tam nic špatnýho být nemělo,ale zkontroluju. Díky
to dobíjení budou dělat diody jak psal Dan ikdyž je dávali nové mohou být vadné...
s těma 3tis.otáčkama jsem psal že vpodstatě... je to jak píšeš u každého modelu trochu jinak (záleží i na výbavě na sepnutí radia,výhřevů apod.) , ale skutečně pod 3tis to dobíjí minimálně.
Napsal: úte 22.08.2006 14:28
od Player1
Tak už se konečno přišlo na to, co tomu je. Byl to přepálenej drátek na rotoru. Diody byly v pořádku, napěťový relé taky, prostě všechno. Už je to spravený, tak zas můžu motor držet ve zdravých otáčkách. Ale jestli někdo potřebujete vyndat altík do 10 min, tak stačí říct, už to mám za tu dobu zmákly
