Stránka 1 z 1
Napsal: pát 04.08.2006 09:03
od Fatal Design
Známý chce koupit BMW E39 535iA (po prvním majiteli, ale v bazaru) najeto 170.000km, ale při volnoběhu kolísají otáčky. Údajně je to tím, že jsou tam neoriginální katalyzátory, ale tomu se mi nějak nechce věřit. Je to možné ? Co by tomu teoreticky mohlo být ? Při jízdě už žádný problém není a táhne jak urvané z řetězu, ale to kolísání ???
Napsal: pát 04.08.2006 11:35
od Huska
Fatal Design píše:Známý chce koupit BMW E39 535iA (po prvním majiteli, ale v bazaru) najeto 170.000km, ale při volnoběhu kolísají otáčky. Údajně je to tím, že jsou tam neoriginální katalyzátory, ale tomu se mi nějak nechce věřit. Je to možné ? Co by tomu teoreticky mohlo být ? Při jízdě už žádný problém není a táhne jak urvané z řetězu, ale to kolísání ???
může to být katalizátory... obzvláště pokud by měly menší průměr... lambdy pak špatně vyhodnocují. Pokud to nemá servisku tak bych těm 170tis nevěřil, protože to zpravidla Katy v pohodě vydrží a není důvod je měnit.
Napsal: pát 04.08.2006 11:41
od Fatal Design
Huska píše:Fatal Design píše:Známý chce koupit BMW E39 535iA (po prvním majiteli, ale v bazaru) najeto 170.000km, ale při volnoběhu kolísají otáčky. Údajně je to tím, že jsou tam neoriginální katalyzátory, ale tomu se mi nějak nechce věřit. Je to možné ? Co by tomu teoreticky mohlo být ? Při jízdě už žádný problém není a táhne jak urvané z řetězu, ale to kolísání ???
může to být katalizátory... obzvláště pokud by měly menší průměr... lambdy pak špatně vyhodnocují. Pokud to nemá servisku tak bych těm 170tis nevěřil, protože to zpravidla Katy v pohodě vydrží a není důvod je měnit.
Servisku to má ...
Napsal: pát 04.08.2006 18:26
od Maxiczech
Tohle může klidně dělat přidřené ložisko na altíku nebo na pumpě. Možná i na klimatizaci. Měli by jít ruchy z motoru. Ale taky nemusely. To je taková závada na pikaču..
