Stránka 1 z 1

Napsal: pát 28.07.2006 18:20
od Player1
Měl někdo z vás, co na autě máte vzadu gumy těchto rozměrů, problém u přihlašování na úřadě nebo na technické? Nemám je zapsany v TP a nedostal jsem evidenční ověření. Ale podle mě by mi je měl technik z MÚ v pohodě přepsat do TP. Tak se ptám: Můžou tam být 235 vpředu a 255 vzadu, že jo? Někde jsem četl že je to max rozměr, co tolerují.

Napsal: pát 28.07.2006 18:57
od Marwin
Mně přepsali pneu přesně 1:1 z německýho techničáku a nebyl s tím problém.
V CZ techničáku je uvedeno:
předek 235/45 R17 a zadek 255/40 R17 na diskách 8Jx17 ET20 a 9Jx17 ET26 nebo
předek 235/45 R18 a zadek 265/35 R18 na diskách 8Jx18 ET20 a 9Jx18 ET24.
Nutno dodat, že technik STK měl v úmyslu mne vyhodit nejdříve s tím, že mám rozdílné pneu (rozměrově) na přední a zadní nápravě - to jsem ho upozornil, že to není auto, ale BMW a to má výjimku. Uznal svůj omyl a začal hučet něco ve smyslu "stejně ale není tenhle rozměr povolenej ...". Přinutil jsem ho dočíst velkej techničák až do konce - pak to vzdal a s omluvou provedl TK během 10 minut. :lol:

Napsal: pát 28.07.2006 18:59
od Player1
Marwin píše:Mně přepsali pneu přesně 1:1 z německýho techničáku a nebyl s tím problém.
V CZ techničáku je uvedeno:
předek 235/45 R17 a zadek 255/40 R17 na diskách 8Jx17 ET20 a 9Jx17 ET26 nebo
předek 235/45 R18 a zadek 265/35 R18 na diskách 8Jx18 ET20 a 9Jx18 ET24.
Nutno dodat, že technik STK měl v úmyslu mne vyhodit nejdříve s tím, že mám rozdílné pneu (rozměrově) na přední a zadní nápravě - to jsem ho upozornil, že to není auto, ale BMW a to má výjimku. Uznal svůj omyl a začal hučet něco ve smyslu "stejně ale není tenhle rozměr povolenej ...". Přinutil jsem ho dočíst velkej techničák až do konce - pak to vzdal a s omluvou provedl TK během 10 minut. :lol:
Nj, to je pohoda, ale já právě v techničáku mám jen 225. A koupil jsem to takhle. Ale jo, potřeboval jsem akorát vědět, jestli je to normál. Abych se měl čím ohánět, až je půjdu podmáznout. Díky

Napsal: pát 28.07.2006 19:07
od Marwin
Vzhledem k tomu, že ČR je v korupčních skandálech a v podplácení jen malý krůček před Albánií 8O si myslím, že to hravě zvládněš.
Držím palce :lol:

Napsal: pát 28.07.2006 19:10
od Player1
Marwin píše:Vzhledem k tomu, že ČR je v korupčních skandálech a v podplácení jen malý krůček před Albánií 8O si myslím, že to hravě zvládněš.
Držím palce :lol:
jj, na technické ve Štbk má tatík hodně známých, ale dneska jsem jel jinam, kde jsem za to zbytečně vyhodil 150kč, protože u nás mají dovolenou a já to potřebuju. Tak nic no...zaplatím 250 u nás a hotovo. Ale stejně nevím jestli mi to v techničáku přepíšou na STK nebo až na úřadě. A když to v TP nebude, tak budou mít fízli blbý kecy při případné kontrole a hned bude problém
A užší gumy tam nedám, tyhle se mi líbí.

Napsal: pát 28.07.2006 19:16
od Marwin
Player1 píše:
Marwin píše:Vzhledem k tomu, že ČR je v korupčních skandálech a v podplácení jen malý krůček před Albánií 8O si myslím, že to hravě zvládněš.
Držím palce :lol:
... když to v TP nebude, tak budou mít fízli blbý kecy při případné kontrole a hned bude problém...
Máš přece rychlý auto néééé :?: :!: a bodů je ještě dost :lol:

Napsal: pát 28.07.2006 19:18
od Player1
Marwin píše:
Player1 píše:
Marwin píše:Vzhledem k tomu, že ČR je v korupčních skandálech a v podplácení jen malý krůček před Albánií 8O si myslím, že to hravě zvládněš.
Držím palce :lol:
... když to v TP nebude, tak budou mít fízli blbý kecy při případné kontrole a hned bude problém...
Máš přece rychlý auto néééé :?: :!: a bodů je ještě dost :lol:
:lol: no...není to M5, ale něco na tom bude... 8)

Napsal: pát 28.07.2006 20:47
od vally
V malým techničáku to neni, ne? Takže fízlové nemůžou ani prd...:). Já mam v TP 205/65 R15 a na autě 235/45 R17 a nikdy mi nikdo nic neříkal... A na stk jezdim v zimě a zimáky mam předepsaný rozměr.. 8)

Napsal: sob 29.07.2006 13:32
od Player1
vally píše:V malým techničáku to neni, ne? Takže fízlové nemůžou ani prd...:). Já mam v TP 205/65 R15 a na autě 235/45 R17 a nikdy mi nikdo nic neříkal... A na stk jezdim v zimě a zimáky mam předepsaný rozměr.. 8)
Jo :lol: tak to má být. To je vlastně pravda, v malým to není. No a na technickou bych jel taky v zimě, ale potřebuju to přihlásit na sebe no...

Napsal: sob 29.07.2006 15:55
od free24
je mi divny ze ti neudali evidencku,protoze tam jde jen oto,zkontrolovat vin a nic jineho,chytl jsi nakyho magora,pokud to ma tk a potrebujes jen evidencku na prihlaseni,tak byhoto nemelo zajimat.to je muj postreh pri evidencnich kontrolach,nikdy se mi na gumy nekoukali

Napsal: sob 29.07.2006 17:02
od Player1
free24 píše:je mi divny ze ti neudali evidencku,protoze tam jde jen oto,zkontrolovat vin a nic jineho,chytl jsi nakyho magora,pokud to ma tk a potrebujes jen evidencku na prihlaseni,tak byhoto nemelo zajimat.to je muj postreh pri evidencnich kontrolach,nikdy se mi na gumy nekoukali
Taky jsem si myslel že se bude dívat jen na kódy, ale díval se i na barvu, motor a kola. No budu to muset zkusit jinde.

Napsal: pon 31.07.2006 11:18
od Speedy
Technický stav vozidla na evidenční kontrole ho vůbec zajímat nesmí. Evidenční kontrola je od toho, zda-li má auto správné VIN a typ motoru. Pokud Ti to nedal kvůli kolům, chtěl bych peníze z5 za neodbornost a stžoval bych si u jeho nadřízeného.

Napsal: pon 31.07.2006 16:25
od vally
Player1 píše:
free24 píše:je mi divny ze ti neudali evidencku,protoze tam jde jen oto,zkontrolovat vin a nic jineho,chytl jsi nakyho magora,pokud to ma tk a potrebujes jen evidencku na prihlaseni,tak byhoto nemelo zajimat.to je muj postreh pri evidencnich kontrolach,nikdy se mi na gumy nekoukali
Taky jsem si myslel že se bude dívat jen na kódy, ale díval se i na barvu, motor a kola. No budu to muset zkusit jinde.
To si fakt natrefil na nějakýho tramtejla... Mně jen koukli na vin a víc je nezajímalo... teda ještě si neodpustil poznámku, že BMW je sráč, protože je prej na vin blbě vidět a špatně se hledá...:).

Napsal: pon 31.07.2006 17:42
od Vlasta
Speedy píše:Technický stav vozidla na evidenční kontrole ho vůbec zajímat nesmí. Evidenční kontrola je od toho, zda-li má auto správné VIN a typ motoru. Pokud Ti to nedal kvůli kolům, chtěl bych peníze z5 za neodbornost a stžoval bych si u jeho nadřízeného.
Tak to nemáš pravdu: Evidenční kontrola má za úkol zjistit, zda skutečný stav vozidla souhlasí s údaji uvedenými v originále TP (technickém průkazu) a v ORV (osvědčení o registraci vozidla). Při této časté kontrole se neprověřuje pouze VIN vozidla, jak se mnozí majitelé domnívají, ale provádí se mnohem více úkonů.

Co vše zahrnuje evidenční kontrola:
VIN - mnohdy časově velmi náročný úkon, číslo bývá nečitelné a na nepřístupných místech
číslo motoru a jeho typ - soulad podvozku a typu motoru dle výrobce
číslo motoru se kontroluje pouze pokud je uvedeno v TP
barva karoserie
zápis tažného zařízení
počet míst k sezení
zápis ABS a řazení
výrobní štítek a jeho údaje
vybavení pevnou přepážkou oddělující nákladní prostor od cestujících (u nákladních a montážních vozidel)
tachograf (je-li předepsán)
rozměry ráfků
rozměry a typy pneu

Nicméně uvedený rozměr pneu je pro uvedený typ vozidla povolen a pokud je na správných discích, tak by neměl být s evidenční kontrolou být problém. Doporučoval bych si nechat zapsat tuto a další eventuální alternativy zapsat do TP.

Napsal: pon 31.07.2006 17:51
od Player1
Vlasta píše:
Speedy píše:Technický stav vozidla na evidenční kontrole ho vůbec zajímat nesmí. Evidenční kontrola je od toho, zda-li má auto správné VIN a typ motoru. Pokud Ti to nedal kvůli kolům, chtěl bych peníze z5 za neodbornost a stžoval bych si u jeho nadřízeného.
Tak to nemáš pravdu: Evidenční kontrola má za úkol zjistit, zda skutečný stav vozidla souhlasí s údaji uvedenými v originále TP (technickém průkazu) a v ORV (osvědčení o registraci vozidla). Při této časté kontrole se neprověřuje pouze VIN vozidla, jak se mnozí majitelé domnívají, ale provádí se mnohem více úkonů.

Co vše zahrnuje evidenční kontrola:
VIN - mnohdy časově velmi náročný úkon, číslo bývá nečitelné a na nepřístupných místech
číslo motoru a jeho typ - soulad podvozku a typu motoru dle výrobce
číslo motoru se kontroluje pouze pokud je uvedeno v TP
barva karoserie
zápis tažného zařízení
počet míst k sezení
zápis ABS a řazení
výrobní štítek a jeho údaje
vybavení pevnou přepážkou oddělující nákladní prostor od cestujících (u nákladních a montážních vozidel)
tachograf (je-li předepsán)
rozměry ráfků
rozměry a typy pneu

Nicméně uvedený rozměr pneu je pro uvedený typ vozidla povolen a pokud je na správných discích, tak by neměl být s evidenční kontrolou být problém. Doporučoval bych si nechat zapsat tuto a další eventuální alternativy zapsat do TP.
Jo, to je ono. Takhle mi to vysvětloval, když sem se divil, že se na to dívá. No ale nakonec to spravila flaška v jiným STK. Dneska sem dostal čísla a hotovo.

Napsal: pon 31.07.2006 19:47
od Marwin
Marwin píše:Vzhledem k tomu, že ČR je v korupčních skandálech a v podplácení jen malý krůček před Albánií 8O si myslím, že to hravě zvládněš.
Držím palce :lol:
to Player1 ... jsem ti to ale dobře předpověděl :D :P

Napsal: úte 01.08.2006 05:16
od giovanny
Player1 píše:
Vlasta píše:
Speedy píše:Technický stav vozidla na evidenční kontrole ho vůbec zajímat nesmí. Evidenční kontrola je od toho, zda-li má auto správné VIN a typ motoru. Pokud Ti to nedal kvůli kolům, chtěl bych peníze z5 za neodbornost a stžoval bych si u jeho nadřízeného.
Tak to nemáš pravdu: Evidenční kontrola má za úkol zjistit, zda skutečný stav vozidla souhlasí s údaji uvedenými v originále TP (technickém průkazu) a v ORV (osvědčení o registraci vozidla). Při této časté kontrole se neprověřuje pouze VIN vozidla, jak se mnozí majitelé domnívají, ale provádí se mnohem více úkonů.

Co vše zahrnuje evidenční kontrola:
VIN - mnohdy časově velmi náročný úkon, číslo bývá nečitelné a na nepřístupných místech
číslo motoru a jeho typ - soulad podvozku a typu motoru dle výrobce
číslo motoru se kontroluje pouze pokud je uvedeno v TP
barva karoserie
zápis tažného zařízení
počet míst k sezení
zápis ABS a řazení
výrobní štítek a jeho údaje
vybavení pevnou přepážkou oddělující nákladní prostor od cestujících (u nákladních a montážních vozidel)
tachograf (je-li předepsán)
rozměry ráfků
rozměry a typy pneu

Nicméně uvedený rozměr pneu je pro uvedený typ vozidla povolen a pokud je na správných discích, tak by neměl být s evidenční kontrolou být problém. Doporučoval bych si nechat zapsat tuto a další eventuální alternativy zapsat do TP.
Jo, to je ono. Takhle mi to vysvětloval, když sem se divil, že se na to dívá. No ale nakonec to spravila flaška v jiným STK. Dneska sem dostal čísla a hotovo.
NO,, TOTO JE NÁZORNÝ PŘÍKLAD TOHO ŽE V ČESKU JE LEPŠÍ UPLÁCET HNED ZE STARTU,VÝJDE TO LEVNĚJ A VŠICHNI ZŮČASNĚNÍ MAJÍ HNED TO CO CHTĚJÍ,PROTO UPLÁCÍM UŽ 10 LET A MÁM TAK HODNĚ ZNÁMÝCH VŠUDE PO ŮŘADECH. :lol:

Napsal: úte 01.08.2006 08:17
od psena
Ja jsem kvuli hnupovi na evidencce, musel zadat o vyjadreni oficialniho dealera AuTec, protoze v papirech jsem mel rozmer 235 vsude a ja jsem mel 255 vzadu.
To ze je to tak na M5 spravne a ze to dokazuje i stitek na boku dveri jsem mu nevysvetlil a tak me tato zbytecnost stala 450kc.
Jedina vyhoda je ta , ze jsem si ted nechal napsat do TK vsechny pripustne rozmery.