Stránka 1 z 1

Napsal: sob 22.07.2006 11:16
od major
Kolegové, nějak moc pomalu mi na můj vkus u mé 528i Touring padají otáčky po uvolnění pedálu plynu. Prostě po tom co pustím plyn ještě asi tak 1s otáčky drží a až potom začnou padat. A také ne zrovna rychle. Jinak je motor i auto v TOP stavu. Tenhle motor jsem ještě neměl tak nemohu srovnávat, ale i to předchozí TDSo šlo za plynem lépe. Normální to asi nebude, takže co může být v pr...li. Nevíte někdo?

Napsal: sob 22.07.2006 12:14
od Hanz
nemuze byt zatuhle lanko plynu?

Napsal: sob 22.07.2006 13:18
od major
Hanz píše:nemuze byt zatuhle lanko plynu?
Mrknu na to, sundám klapku a celou ji pročistím a promažu i s lankama.

Napsal: sob 22.07.2006 14:13
od Speedy
Tohle pomalé padání ot při uvolnění plynu dělá každá 2,8 a podle mého názoru to dělá elektronika kvůli emisím. nicméně mě to taky štve a dufám, že to půjde v ŘJ vypnout.

Napsal: sob 22.07.2006 17:28
od major
Speedy píše:Tohle pomalé padání ot při uvolnění plynu dělá každá 2,8 a podle mého názoru to dělá elektronika kvůli emisím. nicméně mě to taky štve a dufám, že to půjde v ŘJ vypnout.
Aha, tak to bude asi ono. To vyčištění a promazání totiž nepomohlo. Kdyby jsi Speedy objevil jak se toho zbavit, tak mi dej prosím vědět. Dost mě to sere.

Napsal: ned 23.07.2006 09:52
od Speedy
major píše:
Speedy píše:Tohle pomalé padání ot při uvolnění plynu dělá každá 2,8 a podle mého názoru to dělá elektronika kvůli emisím. nicméně mě to taky štve a dufám, že to půjde v ŘJ vypnout.
Aha, tak to bude asi ono. To vyčištění a promazání totiž nepomohlo. Kdyby jsi Speedy objevil jak se toho zbavit, tak mi dej prosím vědět. Dost mě to sere.
To mi povídej, 323i to nedělala a pak jsem s 328 chtěl drifotvat a přes shift lock je to hroznej oser, protože než spadnou ot, tak už je pozdě. Navíc si pořád nemůžu zvyknout na řazení :-( Takže už budu nechávat dělat úpravu ŘJ, tak se uvidí a pak dám vědět.