Stránka 1 z 1
Napsal: sob 22.07.2006 11:16
od major
Kolegové, nějak moc pomalu mi na můj vkus u mé 528i Touring padají otáčky po uvolnění pedálu plynu. Prostě po tom co pustím plyn ještě asi tak 1s otáčky drží a až potom začnou padat. A také ne zrovna rychle. Jinak je motor i auto v TOP stavu. Tenhle motor jsem ještě neměl tak nemohu srovnávat, ale i to předchozí TDSo šlo za plynem lépe. Normální to asi nebude, takže co může být v pr...li. Nevíte někdo?
Napsal: sob 22.07.2006 12:14
od Hanz
nemuze byt zatuhle lanko plynu?
Napsal: sob 22.07.2006 13:18
od major
Hanz píše:nemuze byt zatuhle lanko plynu?
Mrknu na to, sundám klapku a celou ji pročistím a promažu i s lankama.
Napsal: sob 22.07.2006 14:13
od Speedy
Tohle pomalé padání ot při uvolnění plynu dělá každá 2,8 a podle mého názoru to dělá elektronika kvůli emisím. nicméně mě to taky štve a dufám, že to půjde v ŘJ vypnout.
Napsal: sob 22.07.2006 17:28
od major
Speedy píše:Tohle pomalé padání ot při uvolnění plynu dělá každá 2,8 a podle mého názoru to dělá elektronika kvůli emisím. nicméně mě to taky štve a dufám, že to půjde v ŘJ vypnout.
Aha, tak to bude asi ono. To vyčištění a promazání totiž nepomohlo. Kdyby jsi Speedy objevil jak se toho zbavit, tak mi dej prosím vědět. Dost mě to sere.
Napsal: ned 23.07.2006 09:52
od Speedy
major píše:Speedy píše:Tohle pomalé padání ot při uvolnění plynu dělá každá 2,8 a podle mého názoru to dělá elektronika kvůli emisím. nicméně mě to taky štve a dufám, že to půjde v ŘJ vypnout.
Aha, tak to bude asi ono. To vyčištění a promazání totiž nepomohlo. Kdyby jsi Speedy objevil jak se toho zbavit, tak mi dej prosím vědět. Dost mě to sere.
To mi povídej, 323i to nedělala a pak jsem s 328 chtěl drifotvat a přes shift lock je to hroznej oser, protože než spadnou ot, tak už je pozdě. Navíc si pořád nemůžu zvyknout na řazení

Takže už budu nechávat dělat úpravu ŘJ, tak se uvidí a pak dám vědět.