Stránka 1 z 1
Napsal: ned 16.07.2006 12:39
od jezibaba
Napsal: ned 16.07.2006 15:54
od Doktor1
Jestli myslíš Základní nastavení rozvodu tak... Klika se pod startérem zajis?uje kolíkem,vačka přípravkem a čerpadlo je v rozvodovým kole přes klínek a nastavuje se myslím určitý počet dílků řetězu mezi značkama(ale to bych kecal kolik) Můzu zjistit zítra... To vše samozřejmě na 1.válci v HU...
Napsal: pon 17.07.2006 07:23
od voko21
Před týdnem jsem si to dělal na 2.4td, ale tam je to lehčí v tom, že vačky se nemusí zajiš?ovat přípravkem, ale stačí je otočit tak, aby obě vačky 1 válce směřovaly nahoru pod stejným úhlem. Snadněji se ta poloha kolečka uhlídá. U 525td/tds to musí být přípravkem. Klikovka se zajiš?uje 9mm otvorem který je pod čidlem otáček do setrváku v HÚ. Čerpadlo má na kolečku taky 9mm otvor do kterýho se dá zasunout kolík do díry ve výstupku bloku motoru.
Napsal: čtv 20.07.2006 19:27
od Doktor1
Tak tady máš návod. Kdo je němčinář nech? přeloží doslova...
Na řetězu by mely být dva dílky označené a ty přijdou na risky co jsou na kolech,jako na spodním obrázku. Na kole na čerpadle jsou však risky dvě,podle toho kolik má motor válců.Dílek na řetězu přijde na přislušnou značku...
Napsal: čtv 20.07.2006 19:28
od Doktor1
Nejde mi sem dát scan...
Napsal: čtv 20.07.2006 19:49
od Doktor1
snad teď....
Napsal: čtv 20.07.2006 22:06
od jezibaba
mozes mi poslat tie obrazky aj na mail
bmw220bc@azet.sk zatial díky..
