Stránka 1 z 2
Napsal: ned 09.07.2006 14:21
od Fazeey
Dnes mi to při přeřazování do kopce přestalo jet tak jak má, prostě při sešlapnutí plynu šly otáčky nahoru hodně pomalu. Při volnoběhu nehulilo ale už při menší zátěži jo. Vypadalo to na turbo ale jak jsem odjížděl tak bylo zřetelně slyšet že fouká a i při trochu vyšších otáčkách to začínalo jet. Dole ale uplně mrtvý a ručička spotřeby nadoraz. Myslel jsem si že možná váha by to mohla dělat, ale bohužel asi 100m před barákem jsem slyšel divnej zvuk, neco začlo klapat a při volnoběhu se to zřetelně klepe, vypada jak kdyby šel na 5. Auto jsme dotalačili domu a teď potřebuju někoho seriózního kdo se v motorech fakt vyzná, nejlíp speciálně s 3.0d, aby se mi na to juknul, přijet s tím samozřejmě nemůžu, cestu a práci samozřejmě hradím. Bydlim 10km od Mělníka takže z Prahy to taková dálka není. Tak se pls někdo ozvěte. Díky. tel. 724023452, icq 162372409
Napsal: ned 09.07.2006 18:48
od stanley07
Dělalo mi to úplně to samý a taky jsem se bál, co z toho vyleze. na diagnostice to pak ukazovalo na jednu cívku a ve finále to byla svíčka!!!
Napsal: ned 09.07.2006 18:53
od Fazeey
jasný, tohle je D, uvidím jestli něco diagnostika ukáže, takže zatím tedy sháním někoho s diagnostikou a pak se ukáže
Napsal: ned 09.07.2006 19:56
od Maxiczech
stanley07 píše:Dělalo mi to úplně to samý a taky jsem se bál, co z toho vyleze. na diagnostice to pak ukazovalo na jednu cívku a ve finále to byla svíčka!!!
Jo jasně! Naf?ák má svíčky! Tak možná žhavící.

Mám tě dost..
Tenhle problém vypadá na vstřiky nebo netěsnost mezi Turbem a motorem. Prostě ti jdou tlaky někam do pí.. Mrkni ještě na vejfuk. Kdyby byl fest zasranej nebo ti tam z prdele někdo něco nacpal, taky je to možný. Možná i vzduch filtr... Těžko říct, takhle z hlavy ...

Napsal: pon 10.07.2006 21:03
od Doktor1
Maxiczech píše:stanley07 píše:Dělalo mi to úplně to samý a taky jsem se bál, co z toho vyleze. na diagnostice to pak ukazovalo na jednu cívku a ve finále to byla svíčka!!!
Jo jasně! Naf?ák má svíčky! Tak možná žhavící.

Mám tě dost..
Tenhle problém vypadá na vstřiky nebo netěsnost mezi Turbem a motorem. Prostě ti jdou tlaky někam do pí.. Mrkni ještě na vejfuk. Kdyby byl fest zasranej nebo ti tam z prdele někdo něco nacpal, taky je to možný. Možná i vzduch filtr... Těžko říct, takhle z hlavy ...

Tak to neříkej z hlavy a jdi mu na to mrknout,já to mám daleko...
Napsal: pon 10.07.2006 22:13
od Fazeey
dnes tu u mě byl Alp s diagnostikou, žádná chyba v řj nebyla, po nastartování to ale začlo opět klapat a vibrovat, potom přestalo a zase začlo, a pak ustalo napořád.. podle diagnostiky vše v pořádku, motor jde jak má.. tak já se budu jenom modlit aby to už nikdy neudělalo.. jinak jsem vyjížděl celou nádrž OMV super diesel, jestli třeba nebyla chyba v naftě.. ještě jednou díky moc Alpovi za pomoc

Napsal: pon 10.07.2006 22:39
od Vlasta
Nevím, jestli Carsoft odhalí malý tlak na liště. U mně byl při podobných projevech problém v podávacím čerpalde.
Napsal: pon 10.07.2006 22:50
od Fazeey
Vlasta píše:Nevím, jestli Carsoft odhalí malý tlak na liště. U mně byl při podobných projevech problém v podávacím čerpalde.
myslíš jako že by to přečet špatně? hodnota tlaku na liště byla stejná jako požadovaná
Napsal: pon 10.07.2006 23:07
od Vlasta
Fazeey píše:Vlasta píše:Nevím, jestli Carsoft odhalí malý tlak na liště. U mně byl při podobných projevech problém v podávacím čerpalde.
myslíš jako že by to přečet špatně? hodnota tlaku na liště byla stejná jako požadovaná
Nevím, co Carsoft diagnostikuje, já měl v haj*lu podávací čerpadlo a projevovalo se to podobně. Carsoft není plnohodnotná BMW diagnostika. Jiná, běžně použitelná mimo autorizovaný servis, bohužel, není.
Napsal: pon 10.07.2006 23:15
od Fazeey
co ti to přesně dělalo??
Napsal: pon 10.07.2006 23:16
od Vlasta
Fazeey píše:co ti to přesně dělalo??
Při větší akceleraci auto škubalo.
Napsal: pon 10.07.2006 23:43
od Vlasta
Já nevím, nemůžu posoudit na dálku, ale když jsem popsal v servisu symptomy, tak šli téměř najisto.
Napsal: úte 11.07.2006 07:36
od Hanz
a netesnost v sani neni? treba prasklej intercooler?
Napsal: úte 11.07.2006 07:44
od Doktor1
Pochybuju že to zmizelo nadobro,to je divný

Napsal: sob 15.07.2006 10:54
od Fazeey
Doktor1 píše:Pochybuju že to zmizelo nadobro,to je divný

a měl jsi pravdu, dnes mě zas táhli, motor nešel vubec do otáček a občas chcíp, už to mam na dílně a snad se mi na to přes tejden někdo koukne jestli neni nějakej bordel v nádrži, ucpaný vedení nebo špatný podavací čerp(ale diagnostika nic nehlasila)...
Napsal: ned 16.07.2006 01:50
od Doktor1
Teď nevím jestli jste měřili tlak na volnoběh nebo i v otáčkách,jestli je novej palivovej filtr atd... Je tam toho víc,co to může dělat-vstřik propouštějící do přepadu nebo ukapávající do motoru,špatný kontakt na ventilu vysokotlaké lišty,slabý tlak podávacího čerpadla nebo vysokotlakého,ucpaný filtr atd... JSEM ZVĚDAV....
Napsal: čtv 03.08.2006 22:20
od Fazeey
tak tady je ten problém.. doufám že to bylo jen tim a že se mi tohle už nestane.. taky si to zkontrolujte je to fakt blbě vyřešený.. ta velká byla v sání, menší v hlavě

Napsal: pát 04.08.2006 18:08
od Doktor1
Tak už to šlape?
Napsal: pát 04.08.2006 19:57
od Fazeey
jj už s tim jezdim skoro 2 tejdny a dobrý tak snad nadobro

Napsal: pon 05.05.2014 00:34
od matej525
nějak nechápu tu fotku a čtvereček - jako ta velká chzba že byla v profukující trubce od sání a malá co? nechápu, prosím vysvětlete, vím že je to starej příspěvek, ale tak aspoň jestli to chápete někdo kolemjdoucí:) dík