Stránka 1 z 2
Napsal: sob 10.06.2006 22:42
od kindera
E34 525i.Tak jsem vyměnil vadné spodní přední ramena a třepe se to při brždění ještě víc,ani ne tak do volantu,spíš celé auto.Na geometrii ,že mám špatný záklon (nedá se seřídit).Je to špatným horním uložením tlumiče,tlumičem,nebo něčím jiným?
Napsal: sob 10.06.2006 23:11
od Maxiczech
kindera píše:E34 525i.Tak jsem vyměnil vadné spodní přední ramena a třepe se to při brždění ještě víc,ani ne tak do volantu,spíš celé auto.Na geometrii ,že mám špatný záklon (nedá se seřídit).Je to špatným horním uložením tlumiče,tlumičem,nebo něčím jiným?
Maš origo kotouče a destičky?
Spíš bych věnoval pozornost brzdícím segmentům, než ramenám..
Napsal: sob 10.06.2006 23:45
od kindera
Origo kotouče a destičky nemám,ale před i po výměně jsem se třepání nezbavil.Potom jsem tam dal letní kola na205/55 R16 a ještě horší,Výměna spodních předních ramen ještě horší.Jsem z toho na prášky.Já vím,že je to věčný téma,ale každá rada nad zlato.V servisu taky neví.
Napsal: ned 11.06.2006 00:15
od Maxiczech
kindera píše:Origo kotouče a destičky nemám,ale před i po výměně jsem se třepání nezbavil.Potom jsem tam dal letní kola na205/55 R16 a ještě horší,Výměna spodních předních ramen ještě horší.Jsem z toho na prášky.Já vím,že je to věčný téma,ale každá rada nad zlato.V servisu taky neví.
Woe to je fakt divný..
Kdy to začalo? Z ničeho nic? Bo si vymetl nějakou díru? Co popisuješ vypadá s největší pravděpodobností na nevyvážené pneu. Dělá to jen při brždění, bo i při jizdě?

Napsal: ned 11.06.2006 00:58
od RedBaron
Pokud se to výměnou kol změnilo, tak bych zkusil ještě nějakou třetí sadu, jenom přendat a projet. A? v tom neutopíš majlant a nezůstaneš tam, kde jsi.
Napsal: ned 11.06.2006 12:58
od Frenky
Aj kamarátovy to stále robilo na 325. všetko povymieňal a nakoniec zistil, že mal na oboch kolesách ktoré skúšal prehadzova? vadné pneumatiky. A ešte ma napadla 1 vec - vôla v ložiskách. BMW je v predu na to háklivé kvôli hmotnosti, najmä ak tam boli obuté pneu typu napr 235 xx...
Napsal: ned 11.06.2006 22:26
od sturmann
Zdar,taky to řešíme s kamarádem.Já mám 205/R16 a on myslím 235/R17.Třese se spíš auto.Vypadá to že je to při určitý rychlosti,ale ne vždy.Někdy i při brždění.Převáženo,čepy zkotrolovány,nové kotouče a destičky.A nic.Jsou tady totiž tak zkurvené silnice ve kterých jsou vyjeté koleje(vetšinou od kamionů) do kterých se osobák prostě nevejde.Pak jedo kolo vlastně jede klidně na nějaký hraně.To? můj názor.projel jsem to na nový silnici na obchvatů Tábora a auto bylo OK.Silnice tu stojej za hovno.To? můj názor.
Napsal: pon 12.06.2006 08:01
od kindera
Půjčím si ještě kola od švagra,ale mě to ještě při tom větším brždění táhne do leva.Ty Vibrace při jízdě jsou od 105 do 115 a při brždění od 130 do 90km/h.V těch kolejích to taky plave.
Napsal: pon 12.06.2006 09:37
od Pivson
jak bylo napsano, začít kolama a to pořádně.
Pak se pověnovat brzdám, nemusí být origo, ale od nějáké dobré značky.
Kotouč muže byt křivej, destičky taky třeba neseděj jak maj, atd...
Pak to muže být i vůle v těch ložiskách
Dost taky udělá to uložení tlumičů či samotné tlumiče mužou byt špatné
Jo je to voser, prostě to muže byt cokoliv z tohodle a špatně se napoprvé požná co je KO
Napsal: pon 12.06.2006 12:25
od Speedy
špatný záklon na geosce bude nejspis krivou kastli.
Napsal: úte 13.06.2006 07:05
od kindera
Příští týden to znovu budu řešit,bádat,laborovat,tak dám vědět,ale kdyby Vás něco napadlo,nebo jste něco podobného řešily,tak dejte prosím vědět.Díky
Napsal: pát 16.06.2006 23:08
od George_007
Ahoj uz si to vyresil? ja mam uplne stejnej problem....Uz nevim co mam vymenit

Napsal: sob 17.06.2006 16:52
od Milda
George_007 píše:Ahoj uz si to vyresil? ja mam uplne stejnej problem....Uz nevim co mam vymenit

Zkuste sundat kola a ocelovým kartáčem opucovat dosedací plochu na brzdovem kotouči a disku.Na spoustě aut /BMW/ to pomohlo a ušetřilo to hodně peněz a nervů.
Napsal: sob 17.06.2006 20:58
od kindera
Tak jsem zatím tam dal od švagra plecháče R15 a to třepání při brždění bylo menší,zjistil jsem ještě vadné horní ramena,tak je v pondělí budu měnit.Dosedací plochy kotoučeů chci taky očistit,ale ještě nevolali z Horimexu,že přišli šrouby pro uchycení kotoučů.Musím je odvrtat.Dost mě to s... .Může to dělat i střední tyč řízení?Zdá se mi,že tam u těch čepů je taky vůle.
Napsal: sob 17.06.2006 20:59
od kindera
George_007 píše:Ahoj uz si to vyresil? ja mam uplne stejnej problem....Uz nevim co mam vymenit

A co jsi měnil Ty?
Napsal: pát 21.07.2006 08:02
od kindera
Tak už to mám vyřešené.Nejprve výměna všech ramen,stabilizátorů,kotoučů za brembo,destičky textar,tlumiče kayaba a nové gumy bridgestone turanza 215/55 R16.Už se nebojím zabrzdit.Teď je to super jízda
Napsal: ned 23.07.2006 16:20
od Maxiczech
kindera píše:Tak už to mám vyřešené.Nejprve výměna všech ramen,stabilizátorů,kotoučů za brembo,destičky textar,tlumiče kayaba a nové gumy bridgestone turanza 215/55 R16.Už se nebojím zabrzdit.Teď je to super jízda
To máš na Baworu kola jen 215

Napsal: ned 23.07.2006 16:38
od Pavel H
Maxiczech píše:kindera píše:Tak už to mám vyřešené.Nejprve výměna všech ramen,stabilizátorů,kotoučů za brembo,destičky textar,tlumiče kayaba a nové gumy bridgestone turanza 215/55 R16.Už se nebojím zabrzdit.Teď je to super jízda
To máš na Baworu kola jen 215

Na E34 525i predepsany rozmer.
Napsal: pon 24.07.2006 10:48
od vally
Pavel H píše:Maxiczech píše:kindera píše:Tak už to mám vyřešené.Nejprve výměna všech ramen,stabilizátorů,kotoučů za brembo,destičky textar,tlumiče kayaba a nové gumy bridgestone turanza 215/55 R16.Už se nebojím zabrzdit.Teď je to super jízda
To máš na Baworu kola jen 215

Na E34 525i predepsany rozmer.
Já měl tenhle rozměr na TDS-u a vypadalo to pěkně... Navíc TDS-o mělo 143 koní, tam němělo cenu ládovat nějaký mega gumy....
Napsal: pon 24.07.2006 11:47
od krakatit
nechapu posedlost nekterych lidi na co nejvetsi kola, nejsirsi gumy a nejnizsi profil... na nase silnice je to kolikrat k hovnu a kdo najezdi 50 000km si jak jouda nebude davat na auto nejaky 20" 245/35 auto a podvozek trpi, nizkej komfort a hnusna jizda ve vyjetejch kolejich...