Stránka 1 z 1
Napsal: pát 09.06.2006 23:05
od Rendis
jak poznám,že mi altík nedobíjí??

Napsal: pát 09.06.2006 23:47
od John
změříš napětí před startem - cca 12V a po nastartování cca 13,8 - 14,5V .

Napsal: sob 10.06.2006 08:57
od Rendis
jako na baterce?
Napsal: sob 10.06.2006 11:18
od Lukas H.
Rendis píše:jako na baterce?
Kdekoliv..

Napsal: sob 10.06.2006 15:10
od Rendis
může mi to ukázat displej na kapacitoru?
Napsal: ned 11.06.2006 11:35
od Maxiczech
Normálně vem měřák a změříš to i na zapalovači cigaret.

Jinak by se to mělo jednoduše poznat, že ti svítí kontrolka dobíjení.
Teda, jestli jí tam máš..

Napsal: ned 11.06.2006 11:45
od Rendis
měřák nemám a pokud tam kontrolka je tak nesvítí

Zatím problém vyřešen.
Napsal: ned 11.06.2006 14:54
od milo
kdyz odchazeji uhliky a mas pred sebou cca. poslednich 150 km zivotnosti, alternator temer nedobiji a kontrolka nesviti

Napsal: ned 11.06.2006 18:45
od Maxiczech
Tak jak jsi to vyřešil? Pochlub se!
Nevím jak u Bawora, ale u Volva, když se uhlíky loučí, tak blbne otáčkoměr. Skáče jako blázen, protože tam snímá otáčky altík..

Napsal: ned 11.06.2006 21:27
od Rendis
řeším to tak,že auto roztlačím.....

projeví se to nějak na diagnostice?
Napsal: pon 12.06.2006 09:28
od Pivson
a když s ním nič neudělaš a nic nenaměříš, tak musí ven
Muže byt ještě třeba KO regulator napětí
Když sám nic nezjistíš, tak třeba
http://www.starterservis.cz