Stránka 1 z 1
Napsal: stř 07.06.2006 08:06
od PET77
Odesel mi vodni ventil v topeni (v motorovem prostoru pred ridicem - dil c. 64118391417
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do) a auto netopilo. Tak jsem sehnal nahradni, "zarucene funkci". Ted to sice tak nejak topi, ale na tom ventilu se daji opekat topinky. Rekl bych, ze se az pali. Da se zapojit nejak spatne nebo je tenhle proste taky KO... Ma nekdo eventuelne nejakej opravdu funkcni?
Diky
Napsal: stř 07.06.2006 08:09
od PET77
Nejak nejede podpis, tak jen doplnuji, ze se jedna o e34...
Napsal: stř 07.06.2006 08:31
od Pivson
upřímě řeknu, že tohle kup nový.
Je to ranec, ale vyplatí se.
A k dodani pouze originál od BMW.
Když jsem u kamoše měnili, tak tři půjčený na vyzkoušený a všechny KO.
Vydrží tak 6-7 let pak se vymačka a rozdrolí gomové tesnění ventilu.
Ale tobě odešlo asi to ovladani, protože když je tesnění KO tak to pořád topí.
Pokud si nehejbal s PINama v konektoru nebo někdo někde jinde tak by to mělo byt OK
Další alternativa je zda nemáš u toho ventilu pomocnou pumpu topení (takovej černej váleček) pomáhá honit vodu. Muže byt KO, ale auta jsou schopný fubgovat i bez toho.
Nebo taky zarostlej/ucpanej radiator topení
Jinak ventil je horký normálně. Od tý teplý vody co v něm protejká
Napsal: stř 07.06.2006 09:10
od PET77
Diky za obsirne vysvetleni:-)
Tu pomocnou pumpu tam nemam. Jde o jeden z poslednich modelu, tak nevim, zda to je tim nebo je to proste nejaka oholena varianta. Asi zrejme zkusim koupit ten novej. Jen me na prvni pohled zarazilo tech cca 150USD za takovou blbost dle ETK...
Napsal: stř 07.06.2006 09:29
od Hanz
nebo proste jinej solenoidovej ventil na 12V... nebo 240V z pracky za 2kila

Napsal: stř 07.06.2006 09:49
od PET77
sem netusil Hanzi, ze upravujes M3 dilama z tatramatky:-)
Napsal: pát 16.06.2006 10:57
od landys
Já jsem opravoval a rozchodil už 3 kousky a zatím dobrý. Jsou to vlastně elektromagnety. Je potřeba je oparně rozebrat a sundat z nich ten šlem, rozhýbat je, přmáznout a zkontrolovat pružinku, atd. Pokud možno nepoškodit tu gumičku, ale i s prasklou to šlape, neboj! Měl jsem i jiný problém - nějak se mi k ventilům přerušilo vedení, tak jsem si tam musel přitáhnout zvláš? + i s pojistkou. Až to dáš do kupy, zkontroluj funkci - řídí se to ukostřováním a mělo by to podle nastavený teploty kmitat - cvakat a po vypnutí klíčku otevřít.
Jinak teploty ventilu se neboj, jednak je rozpálenej od vody a navíc vlastně furt plave ve vodě, tak se nespálí.
PET77 píše:Odesel mi vodni ventil v topeni (v motorovem prostoru pred ridicem - dil c. 64118391417
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do) a auto netopilo. Tak jsem sehnal nahradni, "zarucene funkci". Ted to sice tak nejak topi, ale na tom ventilu se daji opekat topinky. Rekl bych, ze se az pali. Da se zapojit nejak spatne nebo je tenhle proste taky KO... Ma nekdo eventuelne nejakej opravdu funkcni?
Diky
Napsal: pát 16.06.2006 11:11
od Hanz
PET77 píše:sem netusil Hanzi, ze upravujes M3 dilama z tatramatky:-)
nastesti ji moc opravovat nemusim
