Stránka 1 z 1
Napsal: úte 30.05.2006 11:18
od Pietro
mám takovej problém, jedná se o motor M50 2.0 bez Vanosu rv 90, Když ho natočím úplně ledovej, tak začnou houpat otáčky mezi 1000- 2500, pak se ustálí, bohužel ale nahodnotě, mezi 3 - 3500, po sešlápnutí plynu přidá, ale spadne jen na tuto hodnotu, dolů nejde. Po ohřátí motoru přesně na střed budíku NĚKDy trochu zahoupe, tak 10 sekund netáhne a pak jede normálně, jako víno, krásnej volnoběh, pohoda. Jinak když natočím teplej motor, tak chytne normálně, po cca 10 sec, zašne houpat, otáčky cca 500, při sešlápnutí plynu jen střelí, nejdeč vytočit. Tento stav trvá cca 10-30 sec, pak se sám ustálí a jede opět perfektně. V čem může být zrada? Je tam úplně nová origo lambda, zkoušeli jsme váhu vzduchu, řídící jednotku, teplotní čidla, měřili jsme tlak paliva - cca 3 atm -> to vše v pohodě. Byl jsem i v Inveltu na diagnostice, nic to neukázalo... Takže každá kloudná rada je vítaná. Předem dík za odpovědi. Petr
Napsal: úte 30.05.2006 22:46
od milo
Pietro píše:Je tam úplně nová origo lambda
logicky me z toho vychazi lambda. je spravne zapojena? pokud ji nekdo pajel, nebyla naaaaaaahodou pajena trafopajkou?
Napsal: stř 31.05.2006 07:55
od Strosek
milo píše: pokud ji nekdo pajel, nebyla naaaaaaahodou pajena trafopajkou?
To se nesmí ?
Jak se to má připojit ?
Ď
Napsal: stř 31.05.2006 11:46
od Pietro
milo píše:Pietro píše:Je tam úplně nová origo lambda
logicky me z toho vychazi lambda. je spravne zapojena? pokud ji nekdo pajel, nebyla naaaaaaahodou pajena trafopajkou?
Nikdo jí nepájel, sehnal jsem s origo dlouhým kabelem, kontakty jsem vyčistil... Tak nevím. Od včerejška je tam jiná lišta vstřiků včetně regulátoru tlaku paliva a jinej snímaš otáček(ten spodní), problémy přetrvávají...
Tak už fakt nevím. Možná ještě zkusím vyměnit komplet kabelovej svazek, jestli náhodou není někde šluslej...
Napsal: stř 31.05.2006 11:52
od vally
Známýmu dělal 318i podobný blbosti, plus ještě občas sama přidávala plyn...na semaforech tak nechtěně vyprovokoval několik závodníků...

. Dlouho nemoh přijít čím to je až v jednom servisu zjistili, že mu myši překousaly kabely...
Napsal: stř 31.05.2006 13:08
od milo
Strosek píše:
To se nesmí ?
Jak se to má připojit ?
může i nesmí, jako každý citlivý polovodič, i lambda je náchylná na impulz při vypnutí/zapnutí trafopájky. v principu by se nic nemělo stát, pokud zapínáš a vypínáš spínač trafopájky mimo dotyku s konektorem ... pokud si přečteš návod, který je u bosch sondy, před pajkováním varují

Napsal: stř 31.05.2006 14:19
od trolli
Lambda a polovodič?
Cituji z učebnice:
"Keramické těleso z oxidu zirkonu reaguje změnami elektrického napětí na obsah kyslíku ve výfukových plynech"
T.J. pokud to nepájím na přívody připojené k jednotce (zapojený konektor) tak ničemu neublížím, opačně může dojít k poškození jednotky.
Napsal: stř 31.05.2006 16:05
od milo
no s tim polovodice jsem trosku vedle

ale myslim, ze Bosch by to tam zbytecne s velkym vykricnikem nepsal ...
Napsal: stř 31.05.2006 16:09
od Jakesh
No Bosch to tam píše proto protože nemůže zaručit kvalitu pájení. (studeňáky, levý ruce atd.)
Napsal: pát 02.06.2006 06:42
od CharlitoCZ
co volnoběžnej ventil?

Napsal: pát 02.06.2006 15:02
od Pietro
Volnoběžnej ventil jsem tam měl též jinej, pořád stejný... Takže to vidim už jen na ty myši... Ale vizuálně nikde překousaný nejsou... Sice mi kuna už tak asi před půl rokem rozcupovala tapecák na kapotě, ale nic se nedělo. Nejspíš to bude nahryzaný někde na co nejdebilnějším místě.. To je zákon schválnosti...

Ale díky všem, co se vyjádřili k tématu. P[/b]
Napsal: pát 02.06.2006 15:25
od Jirka-328
Pietro píše:Volnoběžnej ventil jsem tam měl též jinej, pořád stejný... Takže to vidim už jen na ty myši... Ale vizuálně nikde překousaný nejsou... Sice mi kuna už tak asi před půl rokem rozcupovala tapecák na kapotě, ale nic se nedělo. Nejspíš to bude nahryzaný někde na co nejdebilnějším místě.. To je zákon schválnosti...

Ale díky všem, co se vyjádřili k tématu. P[/b]
Někdo mi radil že tyhle zvířata nemaj rádi smrad těch stromečků co se věšej na zrcátka...... jenže to bys musel dávat do motoru každej měsíc....
Napsal: pon 05.06.2006 10:41
od Pietro
Já zase slyšel, že je spolehlivě odpudí lidské vlasy... Tak tam mám pár chomáčů...

A kupodivu další obložení z kapoty nemizí...
A jinak momentálně se chová celkem dobře, jen NĚKDY po ledovém startu si drží krapet větší volnoběh... A to bez bez zásahů do čehokoli, prostě se to samo uklidnilo.. To jsem zvědavej, na jak dlouho..
