Stránka 1 z 1

Napsal: úte 02.05.2006 11:08
od Borec
Prosím o pomoc v průběhu zimy sse mi začalo dít to že při úplném zastavení mě z větráku začal foukat studený vduch a po ujetí cca 5m začal foukat opět horký-vařicí teď se mi děje i momo to že se mi při zastavení po chvíli cca 1min začne přehřívat motor a to do červena po ujetí cca 100m klesne INHED na polovinu (thermostat jsem již vyměnil - chladicí kapalina neuchází ani se nestarácí a ani olej vní není) jedině co me napadá je vodní pumpa a ještě ze jsem před časem sundal takový ten trychtýř co je okolo vrtule na chladiči ale nepředpokládám že toto by mělo až takový dopad a vliv na teplotu v topení může mi někdo portadit??? Danke.... PS" jinak motor fachá na 1

Napsal: úte 02.05.2006 12:10
od Borec
Tak co poradí mi někdo?

Napsal: úte 02.05.2006 12:57
od Pivson
pokud píšeš že termostat novej, tak hledat jinde

1. je to dobře odvzdušněno?
2. píšeš že se voda neztrácí, ale pro jistotu to prohlídni znova, včetně radiatoru topení pod palubkou.
3. vodní pumpa
4. zarostlej chladič

Napsal: úte 02.05.2006 13:14
od mike525
Borec píše:Prosím o pomoc v průběhu zimy sse mi začalo dít to že při úplném zastavení mě z větráku začal foukat studený vduch a po ujetí cca 5m začal foukat opět horký-vařicí teď se mi děje i momo to že se mi při zastavení po chvíli cca 1min začne přehřívat motor a to do červena po ujetí cca 100m klesne INHED na polovinu (thermostat jsem již vyměnil - chladicí kapalina neuchází ani se nestarácí a ani olej vní není) jedině co me napadá je vodní pumpa a ještě ze jsem před časem sundal takový ten trychtýř co je okolo vrtule na chladiči ale nepředpokládám že toto by mělo až takový dopad a vliv na teplotu v topení může mi někdo portadit??? Danke.... PS" jinak motor fachá na 1
Takovy ten "trychtyr" - saharu bych urcite nechal, inzenyri v bmw ji tam nedavali jen na okrasu, kazdopadne to na 99% vidim na vodni pumpu.

Napsal: úte 02.05.2006 15:06
od milo
taktak toto mi delala vodni pumpa, potom po vymene samozrejme poradne odvzdusnit a potom jeste odvzdustnit a nasledne doporucuji odvzdusnit. kdyz to projedes tak jeste jednou odvzdusnit 8)

s vicenasobnym odvzdusnenim to myslim vazne.

Napsal: úte 02.05.2006 18:30
od Maxiczech
Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje.. :idea:

Napsal: úte 02.05.2006 21:59
od mike525
Maxiczech píše:Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje.. :idea:
A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...

Napsal: úte 02.05.2006 22:39
od Pivson
mike525 píše:
Maxiczech píše:Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje.. :idea:
A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...
tak tak plast kolečko se časem může opotřebit že z něj nic nezbyde.
Teploty na visco ještě nejsou, a po minutě na volnoběh se to nezahřeje tak aby to bylo v červeným a určitě by běžela ještě po těch 100m

Mě třeba to samé dělal prasklej radiator topení. Voda se nepatrně ztracela a motor se kupodivu přehříval. Vyměnil jsem a vše OK

Napsal: stř 03.05.2006 09:54
od Borec
Smula že jsem si Vaše odpovědi nestačil přečís dřív, včera jsem vzal káru a vzal jsem ji na Vrakál a chtěl jsem ten kryt který na muj tip nemají no tak sem si vzal pár vserepeticek a mezi tim mě ten frajer odvzdušnil chladič já jsem to taky zkoušel odvzdušnit ale technika kterou mi ukázal byla natolik přesvěčivá že sem vypadal ja nýmand.
Tzn:
Strcit hubu do votvoru co se leje antifreez afoukat při votočeným ventilku cca 5 cm vod toho votvoru
PS: rád bych tímto poděkoval konstruktérům BMW poněvaž ten luxusní ventilek ja tak blízko že sem si to klidně mohl udělat sám HEHE
PS: odvzdušnění sem měl grátis

Napsal: stř 03.05.2006 09:56
od Borec
sem si to po sobe přečet a kokám.... ty vole už neumim ani psát

Napsal: stř 03.05.2006 14:08
od Catalyst
Borec píše:Smula že jsem si Vaše odpovědi nestačil přečís dřív, včera jsem vzal káru a vzal jsem ji na Vrakál a chtěl jsem ten kryt který na muj tip nemají no tak sem si vzal pár vserepeticek a mezi tim mě ten frajer odvzdušnil chladič já jsem to taky zkoušel odvzdušnit ale technika kterou mi ukázal byla natolik přesvěčivá že sem vypadal ja nýmand.
Tzn:
Strcit hubu do votvoru co se leje antifreez afoukat při votočeným ventilku cca 5 cm vod toho votvoru
PS: rád bych tímto poděkoval konstruktérům BMW poněvaž ten luxusní ventilek ja tak blízko že sem si to klidně mohl udělat sám HEHE
PS: odvzdušnění sem měl grátis
Keby ti to pomohlo ... tak ja odvzdusnujem pomocou zrezanej petflase.. zrezes na ten zavit namotas trosku izolacky aby ti v expanzke pevne stala ... nalejes tam vody aby tam bol nejaky ten kvapalinovy stlpec tak 0.5 L a pak uz len poctivo pomackas vsetky hadice na chladici... dokym neprestanu chodit bublinky. Je to spolahliva metoda bo namiesto kazdej bublinky sa natiahne voda s petflase :-)

Napsal: stř 03.05.2006 18:54
od Maxiczech
[quote="mike525"][quote="Maxiczech"]Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje.. :idea:[/quote]
A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...[/quote]

Co mě zase chytáš za slovo? Jedna z možností to být mohla, tak jako ta tvoje. A posílám tě někam? A vidíš, chtělo to jen odvzdušnit. Tak vychladni chachare. :roll:

Napsal: čtv 04.05.2006 08:37
od Pivson
Maxiczech píše:
mike525 píše:
Maxiczech píše:Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje.. :idea:
A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...
Co mě zase chytáš za slovo? Jedna z možností to být mohla, tak jako ta tvoje. A posílám tě někam? A vidíš, chtělo to jen odvzdušnit. Tak
vychladni chachare. :roll:

Jo jedna z možností, ale určitě ne po jedný minutě běhu na volnoběh při teplotě co teďka je.