Stránka 1 z 1

Napsal: pon 01.05.2006 16:53
od Catalyst
No chlapi ... tak stale mam chore moje bawo.

V skratke E34 M60 3L

Problem je v tom .. ze kym sa motor neprehreje, nejde normalne... nedrzi otacky, je velmi lenivy.

Su tam nove sviecky olej, membrana a druha vaha vzduchu.

Ta vaha vzduchu neni uplne v poriadku bo na diagnostike mi chalanisko ukazoval, ze ak to ma drzat volnobeh, ukazuje to vadne lambdasondy kvoli riedkej zmesi a samotna vaha ukazuje 12Kg... vravel ze minimum by malo byt 15Kg. Ked pridam plyn.. a drzim to v otackach, staci 2000 tak diagnostika nevypise ziadnu chybu.
Cize on mi tvrdi ze je to tou vahou vzduchu.

Chalanisko co mi ju pozical zas tvrdi, ze bola dobra.
Ked som menil membranu, mali sme dole cele nasavanie. Netesnost by tam ale nemala byt, striekali sme to sprejom a nic sa nedialo.

Mne osobne to pripada tak, ze ked sa motor zohreje, nieco co netesni tesnit zacne.

Alebo druha verzia je ze sa zohreje nasavanie a pri vysej teplote
Chcem tento stav odstranit, ale uz neviem co to moze byt.

Tak ak niekto ma nejaku dalsiu verziu alebo nejaku skusenost.. budem rad ak sa s nou podeli.

Napsal: úte 02.05.2006 11:43
od Borec
Chyba by mohla být i v Lambě, a co spotřeba změnila se néjak?
Těch chyb by mohlo být moc ale jstli se to vzkazuje v závislosti na teplotě
hledal bych chybu někde okolo...

Napsal: úte 02.05.2006 13:37
od Catalyst
Borec píše:Chyba by mohla být i v Lambě, a co spotřeba změnila se néjak?
Těch chyb by mohlo být moc ale jstli se to vzkazuje v závislosti na teplotě
hledal bych chybu někde okolo...
To by teoreticky mohla... lenze BMW servisak mi vravel ze lambda bud reaguje alebo nie alebo je zaseknuta na nejakej hodnote.

Napsal: úte 02.05.2006 13:42
od Catalyst
Jo a este jedna zaujimava vec. Stiahol som si TIS ... a tam taketo problemi riesia furt tlakom paliva...
O lambde alebo vahe vzduchu a podobne tam v tejto suvislosti neni ani reci...

Napsal: stř 03.05.2006 10:19
od Borec
Dobrá tedy tak si vem co všechno potřebuješ k vytvořrní směsi.
(Dále vem si že výfuk je studený a po zahřátí se ti zahřeje i lambda.)
Kdybych kecal tak mě to prosím vysvětlete, Děkuji.

Napsal: stř 03.05.2006 10:20
od Borec
Jo je pravda že lamba stoji ranec, a jen tak to zkoušet :?:

Napsal: stř 03.05.2006 14:03
od Catalyst
Borec píše:Dobrá tedy tak si vem co všechno potřebuješ k vytvořrní směsi.
(Dále vem si že výfuk je studený a po zahřátí se ti zahřeje i lambda.)
Kdybych kecal tak mě to prosím vysvětlete, Děkuji.
Ved prave .. vzduch benzin a spatnu vazbu...


Vzduch bude OK tam som vymenil co sa dalo, benzin som este neriesil a to nevidi ani diagnostika... takze skusim to .

Zatial som optimista a dufam ze lambdy to nebudu .. mam ich totiz 2..

Napsal: stř 03.05.2006 14:24
od Borec
dej vedet jak jsi dopad

Napsal: stř 03.05.2006 21:19
od Maxiczech
Catalyst píše:
Borec píše:Chyba by mohla být i v Lambě, a co spotřeba změnila se néjak?
Těch chyb by mohlo být moc ale jstli se to vzkazuje v závislosti na teplotě
hledal bych chybu někde okolo...
To by teoreticky mohla... lenze BMW servisak mi vravel ze lambda bud reaguje alebo nie alebo je zaseknuta na nejakej hodnote.
To není vůbec pravda. Co to bylo za servisáka pa?áka? Lambda může makat i pěkně na hovno. Někdy nemusíš nic ani zaregistrovat při jízdě a neprolezeš emisema jen pro to, že je lambda v háji. Lambda je prostě chemická složka, která je nutná jednou za cca 30 tis. km (dporučuje BMW) vyměnit, aby byla jistota, že chodí jak má. V horším případě ti špatná lambda zničí katalizátor a to jen pro to, že posílá do počítače špatné hodnoty a z toho důvodu ti jde špatná směs do válce, blbě se spaluje a katal tě bez pozdravu opustí. :? Potom jsme malinko na rozdílných penězích, než jen u výměny lambdy. :cry:
Ale jak jsem již nesčetněkrát psal. :idea: Je to na každém :idea: 8)

Napsal: stř 03.05.2006 21:35
od Catalyst
Maxiczech píše:
Catalyst píše:
Borec píše:Chyba by mohla být i v Lambě, a co spotřeba změnila se néjak?
Těch chyb by mohlo být moc ale jstli se to vzkazuje v závislosti na teplotě
hledal bych chybu někde okolo...
To by teoreticky mohla... lenze BMW servisak mi vravel ze lambda bud reaguje alebo nie alebo je zaseknuta na nejakej hodnote.
To není vůbec pravda. Co to bylo za servisáka pa?áka? Lambda může makat i pěkně na hovno. Někdy nemusíš nic ani zaregistrovat při jízdě a neprolezeš emisema jen pro to, že je lambda v háji. Lambda je prostě chemická složka, která je nutná jednou za cca 30 tis. km (dporučuje BMW) vyměnit, aby byla jistota, že chodí jak má. V horším případě ti špatná lambda zničí katalizátor a to jen pro to, že posílá do počítače špatné hodnoty a z toho důvodu ti jde špatná směs do válce, blbě se spaluje a katal tě bez pozdravu opustí. :? Potom jsme malinko na rozdílných penězích, než jen u výměny lambdy. :cry:
Ale jak jsem již nesčetněkrát psal. :idea: Je to na každém :idea: 8)

No mozem ti povedat ze servisak je to najlepsi akeho maju v AWT. Nehovorim vsak ze nutne trepes.. takze si pockam este na dalsich .. co povedia.. :-)