Stránka 1 z 2

Napsal: ned 16.04.2006 20:29
od Mad Max
Tak se mi stala taková divná věc. Úplně jsem se vylekal. Chtěl jsem jet s rodinkou na výlet a po 0,5 Km přestalo auto táhnout a za chvili přestal běžet motor. CCM nic nenapsal. Myslím že nejde do motoru benzín. Jinak startér motorem točí joko steklej a motor nenaskočí

Sehnal jsem odtah a to byla neděle za 500,- kč.

Doma jsem koukl do knížky "Jak na to" a tam jsem vydedukoval, že by to mohl být zasraný palivový filtr, nebo porouchané palivové čerpadlo. Je ve čtvrtek jsem bral plnou, nevadí to při výměně toho PF.

Můj problém číslo 1: filtr si obědnám (to není problém), ale zvládnu si to sám jen s heverem vyměnit? Nebo opět odtahovkou BMW zavést do místního servisu?

Podle ETK tam mám asi dva PF filtry. To by mohl vědět ALP.

Napište své tipy a názory, dík Mad Max

Napsal: ned 16.04.2006 21:38
od Pivson
jo jo ty tam budes mít dva filtry, koukam do ETK a je to tam tak
No přístup k tomu špatnej, já to měnil na velkým heveru, ale bude se to dělat špatně, ovšem možné to je.
No s obyčejným heverem bych pod auto nelezl

Ale spíš bych to viděl na tu pumpu

Napsal: pon 17.04.2006 10:38
od Miguel
Taky jsem to dělal radši na zvedáku a plná by při výměně PF vadit neměla, když neběží pumpa neteče benzín :wink:

Napsal: pon 17.04.2006 17:44
od Pivson
sem na to dneska koukal, na ten filtr sundej pravy zadní kolo a přístup dobrej
uvidís je
V mém případě je jeden

Napsal: úte 18.04.2006 17:35
od Catalyst
Ved to sprav na jame .. :-)

Napsal: úte 18.04.2006 18:01
od Milda
Pivson píše:sem na to dneska koukal, na ten filtr sundej pravy zadní kolo a přístup dobrej
uvidís je
V mém případě je jeden
JO taky jsem ho měnil stejným způsobem.

Napsal: úte 18.04.2006 18:04
od Milda
Tak jak popisuješ tu závadu to bude asi to čerpadlo.Při zacpanem filtru to většinou naskočí aspoň na 3-4 valce a zdechne nebo na všechny ale jen na volnoběh.

Napsal: stř 19.04.2006 20:30
od Mad Max
Dnes jsem rozdělal nádrž, vyndal plovák (to byla hračka), ale nejde mi oddělat Benzinová pumpa. Jsou tam dvě packy, ta co není vidět se dá odcvaknout, ale ta druhá, tu mačkám, mačkám a pořád někde drží a nejde ta pumpa vytáhnout. V knížce je napsaný postup (na pikaču) :-( NEJDE TO VEN!!!
Co stím, dělal to někdo. Poraďte.

Napsal: stř 19.04.2006 20:34
od Mad Max
Pivson píše:sem na to dneska koukal, na ten filtr sundej pravy zadní kolo a přístup dobrej
uvidís je
V mém případě je jeden
Dík za info, jak opravím pumtu dám se do filtrů.

Napsal: čtv 20.04.2006 19:07
od Strosek
Ty dvě páčky prostě musíš nějak zmáčkbout směrem do středu.


Jak myslíš, že budeš opravovat čerpadlo ? Asi se to moc, podle mě, opravovat nedá. Jedině výměna.

Napsal: čtv 20.04.2006 20:18
od Mad Max
Strosek píše:Ty dvě páčky prostě musíš nějak zmáčkbout směrem do středu.


Jak myslíš, že budeš opravovat čerpadlo ? Asi se to moc, podle mě, opravovat nedá. Jedině výměna.
To je jasné že čerpadlo opravit asi nepujde, ale abych jej mohl vyměnit, musím staré dostat nějak ven. :-)

Napsal: čtv 20.04.2006 20:22
od Mad Max
Jo další věc, vytáhnul jsem relé od palivového čerpadla a propojil kontakty na přímo, zkusil nastartovat a hle motor naskočil. Tak to nejspíš bude jen relé a palivový filtr.
Holt jsem Lama, že jsem nezkontroloval nejdřív to relé.

Napsal: čtv 20.04.2006 20:36
od Milda
Kde se relé nachazí,myslim kde je umístěno v autě?A? jsem chytrejší.Dík.

Napsal: pát 21.04.2006 04:44
od Mad Max
Milda píše:Kde se relé nachazí,myslim kde je umístěno v autě?A? jsem chytrejší.Dík.
Relé najdeš v motorovém prostoru jak jsou pojistky. To moje má hnědou barvu a číslo 204.

Napsal: pát 21.04.2006 06:19
od CharlitoCZ
pumpa se sundavá dost blbě, pokud je to jak u e36tky, tak ji musíš prostě jen uvolnit a stáhnout tu gumovou hadičku, která jde opravdu pěkně blbě, no a ještě hůř se to nasazuje z5, ideální to je pak trochu máznout..

Napsal: stř 26.04.2006 16:12
od Mad Max
V pátek bych měl mít potřebné díly, tak snad budu moct konečně jezdit.

Napsal: úte 02.05.2006 19:57
od Mad Max
Stále jsem nepojízdný :-(, závada bude jinde. V Úterý 9.5. se odveze Báwo do Renocaru, tam na závadu přijdou dřív než já.
Doufám, že to nebude nic vážného (drahého).

Napsal: úte 02.05.2006 20:28
od Milda
Mad Max píše:Stále jsem nepojízdný :-(, závada bude jinde. V Úterý 9.5. se odveze Báwo do Renocaru, tam na závadu přijdou dřív než já.
Doufám, že to nebude nic vážného (drahého).
Po opravě podej hlášení jak to dopadlo,docela mně to zajímá.

Napsal: čtv 04.05.2006 18:58
od Strosek
CharlitoCZ píše:pumpa se sundavá dost blbě, pokud je to jak u e36tky, tak ji musíš prostě jen uvolnit a stáhnout tu gumovou hadičku, která jde opravdu pěkně blbě, no a ještě hůř se to nasazuje z5, ideální to je pak trochu máznout..
Včera jsem měnil pumpu u e34 - byl jsem řádně připraven psychicky na to, že mi to nepůjde - a pohoda - kdyby tak šlo čecko.

Napsal: sob 06.05.2006 11:35
od Mad Max
Strosek píše:Včera jsem měnil pumpu u e34 - byl jsem řádně připraven psychicky na to, že mi to nepůjde - a pohoda - kdyby tak šlo čecko.
To jsi měl štěstí, já jsem tu pumpu ani za boha nedostal ven. Jsou tam jen dvě nožičky, které to drží, ale ta jedna ne a ne se pustit. Stejně jsem zjistil, že je pumpa OK.