Stránka 1 z 1

Napsal: stř 29.03.2006 15:49
od Bambim
Mam velkej problem, kazde rano, kdyz prijdu do garaze, tak otocim klickem, auto startuje, ale naskoci jen par valcu a hned chcipne. Pak nastartuju znovu a vse je v pohode. E34 520i 24v :roll:

Napsal: stř 29.03.2006 21:27
od Maxiczech
Bambim píše:Mam velkej problem, kazde rano, kdyz prijdu do garaze, tak otocim klickem, auto startuje, ale naskoci jen par valcu a hned chcipne. Pak nastartuju znovu a vse je v pohode. E34 520i 24v :roll:
Možná netěsnost mezi vstřikovací jednotkou a válcem. "vzduch v palivu"

Napsal: čtv 30.03.2006 07:48
od Hanz
Maxiczech píše:
Bambim píše:Mam velkej problem, kazde rano, kdyz prijdu do garaze, tak otocim klickem, auto startuje, ale naskoci jen par valcu a hned chcipne. Pak nastartuju znovu a vse je v pohode. E34 520i 24v :roll:
Možná netěsnost mezi vstřikovací jednotkou a válcem. "vzduch v palivu"
nerikal jsi, ze uz sem nepachnes? :lol:

Napsal: čtv 30.03.2006 10:20
od Bambim
Maxiczech píše:
Bambim píše:Mam velkej problem, kazde rano, kdyz prijdu do garaze, tak otocim klickem, auto startuje, ale naskoci jen par valcu a hned chcipne. Pak nastartuju znovu a vse je v pohode. E34 520i 24v :roll:
Možná netěsnost mezi vstřikovací jednotkou a válcem. "vzduch v palivu"
Jak se to da opravit? Je mozny, ze tim ztracim i vykon ?

Napsal: pát 07.04.2006 15:41
od Borec
Zkus před otocenim klice do pozice nastartovat proslapnout nekolikrat plynovy pedal pak klic do nulové pozice a pak nastartovat.

Předpokladam že kdyby ta netěsnost tam byla urcitě to pozná spotřeba tak že i výkon.

Napsal: pát 07.04.2006 16:07
od Bambim
Borec píše:Zkus před otocenim klice do pozice nastartovat proslapnout nekolikrat plynovy pedal pak klic do nulové pozice a pak nastartovat.

Předpokladam že kdyby ta netěsnost tam byla urcitě to pozná spotřeba tak že i výkon.
Jezdi to neco malo pres trinact, nekdy je to hlucnejsi a strasne duni vyfuk..? Co s tim... :ja_nic:

Napsal: pát 07.04.2006 22:18
od Maxiczech
Bambim píše:
Borec píše:Zkus před otocenim klice do pozice nastartovat proslapnout nekolikrat plynovy pedal pak klic do nulové pozice a pak nastartovat.

Předpokladam že kdyby ta netěsnost tam byla urcitě to pozná spotřeba tak že i výkon.
Jezdi to neco malo pres trinact, nekdy je to hlucnejsi a strasne duni vyfuk..? Co s tim... :ja_nic:
To je dost. Já jezdím s 520i Touring (v socce :lol: ) za 10 L město. Příčin může být několik. Špatné palivo, lambda sonda, váha vzduchu, možná jen vyměnit svíčky. Co vzduchovej filtr? Nežere ti to olej? Potom by byl death motor. :cry:

Napsal: sob 08.04.2006 21:11
od major
Hanz píše:
Maxiczech píše:
Bambim píše:Mam velkej problem, kazde rano, kdyz prijdu do garaze, tak otocim klickem, auto startuje, ale naskoci jen par valcu a hned chcipne. Pak nastartuju znovu a vse je v pohode. E34 520i 24v :roll:
Možná netěsnost mezi vstřikovací jednotkou a válcem. "vzduch v palivu"
nerikal jsi, ze uz sem nepachnes? :lol:
Prostě se mu stýská, no :D .

Napsal: pon 10.04.2006 08:21
od Bambim
Maxiczech píše:
Bambim píše:
Borec píše:Zkus před otocenim klice do pozice nastartovat proslapnout nekolikrat plynovy pedal pak klic do nulové pozice a pak nastartovat.

Předpokladam že kdyby ta netěsnost tam byla urcitě to pozná spotřeba tak že i výkon.
Jezdi to neco malo pres trinact, nekdy je to hlucnejsi a strasne duni vyfuk..? Co s tim... :ja_nic:
To je dost. Já jezdím s 520i Touring (v socce :lol: ) za 10 L město. Příčin může být několik. Špatné palivo, lambda sonda, váha vzduchu, možná jen vyměnit svíčky. Co vzduchovej filtr? Nežere ti to olej? Potom by byl death motor. :cry:
Svicky jsem menil, olej jsem dal 15W40 Castrol, prijde mi ze ten motor hodne rve a kazde rano klapou hydrostely. Olej to nezere, ani vodu. Premyslel jsem, jestli nebude neco s vyfukem, tesnenim nebo tak. :huh:

Napsal: pon 10.04.2006 09:35
od kosh
Maxiczech píše:
Bambim píše:
Borec píše:Zkus před otocenim klice do pozice nastartovat proslapnout nekolikrat plynovy pedal pak klic do nulové pozice a pak nastartovat.

Předpokladam že kdyby ta netěsnost tam byla urcitě to pozná spotřeba tak že i výkon.
Jezdi to neco malo pres trinact, nekdy je to hlucnejsi a strasne duni vyfuk..? Co s tim... :ja_nic:
To je dost. Já jezdím s 520i Touring (v socce :lol: ) za 10 L město. Příčin může být několik. Špatné palivo, lambda sonda, váha vzduchu, možná jen vyměnit svíčky. Co vzduchovej filtr? Nežere ti to olej? Potom by byl death motor. :cry:

Hergot nám je schopné auto sežrat i litr oleje na 400 km a motor má najeto 17 000 :D

Napsal: pon 10.04.2006 09:47
od Bambim
kosh píše:
Maxiczech píše:
Bambim píše: Jezdi to neco malo pres trinact, nekdy je to hlucnejsi a strasne duni vyfuk..? Co s tim... :ja_nic:
To je dost. Já jezdím s 520i Touring (v socce :lol: ) za 10 L město. Příčin může být několik. Špatné palivo, lambda sonda, váha vzduchu, možná jen vyměnit svíčky. Co vzduchovej filtr? Nežere ti to olej? Potom by byl death motor. :cry:
Nema nekdo nejaky moznosti...

Hergot nám je schopné auto sežrat i litr oleje na 400 km a motor má najeto 17 000 :D
:idea:

Napsal: pon 10.04.2006 09:49
od Bambim
kosh píše:
Maxiczech píše:
Bambim píše: Jezdi to neco malo pres trinact, nekdy je to hlucnejsi a strasne duni vyfuk..? Co s tim... :ja_nic:
To je dost. Já jezdím s 520i Touring (v socce :lol: ) za 10 L město. Příčin může být několik. Špatné palivo, lambda sonda, váha vzduchu, možná jen vyměnit svíčky. Co vzduchovej filtr? Nežere ti to olej? Potom by byl death motor. :cry:
Nema nekdo nejaky moznosti...

Hergot nám je schopné auto sežrat i litr oleje na 400 km a motor má najeto 17 000 :D
:idea:
Nema nekdo nejaky moznosti...

Napsal: úte 11.04.2006 09:43
od Bambim
Haloooooooooo Lidiiiiiiii, ppppppppooooooooooooommmmmmmmmmmoooooooooooccccccccccccc.... :onfire: