Stránka 1 z 2
Napsal: stř 22.03.2006 11:24
od toretto
kdyz je studeny motor, spatne startuje a kdyz chytne, tak cca 5vterin kolisa volnobeh - posledni dobou hodne (cca 400 - 1300 otacek)..
zhavitka jsou 2 mesice nove, filtry tam jsou necelych 6kkm..
take bych (!subjektivne!) rekl, ze to jede nejak hur..
cim by to mohlo byt?
diky
Napsal: stř 22.03.2006 12:39
od AndrejKv
Cerpadlo - nejsp. spatne nacasovane. Mozna i vybehane - jenze to by pravdepodobne blbe chytalo i zahrate (ale ne vzdy je tomu tak)
Napsal: stř 22.03.2006 13:21
od RuDoSh
zhavicky?
Napsal: stř 22.03.2006 14:31
od toretto
RuDoSh píše:zhavicky?
to bych normalne taky rekl, ale ty jsem pred dvema mesici menil

Napsal: stř 22.03.2006 14:32
od toretto
AndrejKv píše:Cerpadlo - nejsp. spatne nacasovane. Mozna i vybehane - jenze to by pravdepodobne blbe chytalo i zahrate (ale ne vzdy je tomu tak)
cerpadlo uz asi nacaty bude, ale radsi bych zkusil nejdriv ten zbytek.. krome toho nevim kde v mem okoli by mi to seridili..
Napsal: stř 22.03.2006 14:47
od RuDoSh
tak snad jeste nejaky vstrik....
Napsal: stř 22.03.2006 16:19
od Rejchy
Taky ty PHM u nás stojej prej za hov.o

,kde tankuješ?
Napsal: stř 22.03.2006 16:23
od skautik
seridit predvstrik nekde v bosh servise cca 1000 - 1500kc
jinak ja si taky myslim ze by to mohlo bejt zhavickama - zkus je premerit
ja menil minuly rok vsechny a tento uz dalsi 2. a buh vi od kdy byly ko
protoze ted to startuje hned za kazde situace
Napsal: stř 22.03.2006 16:24
od toretto
Rejchy píše:Taky ty PHM u nás stojej prej za hov.o

,kde tankuješ?
ARAL.. tedy ted uz OMV, ale to je asi jedno..
Napsal: stř 22.03.2006 17:43
od pepus
jestli to je cerpadlem, tak to poznas bezpecne az se teploty vyhoupnou nad cca 15 stupnu - to se teprve nacaty cerpadlo poradne ozve...
Napsal: čtv 23.03.2006 09:14
od toretto
nemuze na to mit vliv napeti baterky? BC mi pri zhaveni ukazuje 11,6V..
trosku jsem se zameril na to co to presne dela a.. po startu to chvili jakoby vynechava na jeden valec.. ale nepravidelne.. skytne, pak chvili klid, pak treba 2x za sebou..
Napsal: čtv 23.03.2006 16:51
od tds
toretto píše:nemuze na to mit vliv napeti baterky? BC mi pri zhaveni ukazuje 11,6V..
trosku jsem se zameril na to co to presne dela a.. po startu to chvili jakoby vynechava na jeden valec.. ale nepravidelne.. skytne, pak chvili klid, pak treba 2x za sebou..
dle tohohle bych řek že zhavič, a jestli si to hned po startu ještě parkrát zadýmý modře tak je to na 100% zhavič,převstřik je blbost ten se z ničeho nic nerozesere to by dělalo pořád.
Napsal: čtv 23.03.2006 17:41
od skautik
ja taky tvrdim, ze je to zhavic
Napsal: čtv 23.03.2006 17:49
od vally
A co řídící vstřik....?
Napsal: čtv 23.03.2006 21:43
od Slavisimo
tak to mame problem u E36 TDS ze to obcas nechce startovat, asi to bude ridici vstrik pac porad tece.
Napsal: čtv 23.03.2006 22:15
od toretto
vally píše:A co řídící vstřik....?
Slavisimo píše:tak to mame problem u E36 TDS ze to obcas nechce startovat, asi to bude ridici vstrik pac porad tece.
kde to najdu???
Napsal: čtv 23.03.2006 23:30
od Kubastds
no me to studený po ránu chtne na tuknutí ale teplí kdyš to stojí tak hodinu až na podruhý???

čim to je...
Napsal: pát 24.03.2006 08:48
od fornax
toretto píše:kdyz je studeny motor, spatne startuje a kdyz chytne, tak cca 5vterin kolisa volnobeh - posledni dobou hodne (cca 400 - 1300 otacek)..

zhavitka jsou 2 mesice nove, filtry tam jsou necelych 6kkm..
take bych (!subjektivne!) rekl, ze to jede nejak hur..
cim by to mohlo byt?
diky
Nejspíš někde přisává vzduch do nafty. podívej se na hadičku jestli tam nechodí bublinky
Napsal: pát 24.03.2006 11:21
od vally
TDS-o ho mělo normálně nahoře na motoru, pod tim plastovým krytem - ostatně jako všechny vstřiky - akorát, že k tomuhle vede kablík... Mně to vyvádělo podobný věci, tak jsem ho vyměnil a byl klid. Tenkrát se to mimochodem projevovalo taky tim, že z něho trošku tekla nafta....
Napsal: pon 27.03.2006 08:24
od tds
vally píše:A co řídící vstřik....?
je jedno jestli řídící nebo jakejkoli jinej,pokud teče tak padá nafta a to může být taky ten problém, ale to jsi nepsal že máš mokré vstřiky.kdyby byl špatnej samotnej řídící vstřik tak ti to svítí na palubce.