Stránka 1 z 2
Napsal: ned 12.03.2006 11:28
od rob2fab
zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
Napsal: ned 12.03.2006 14:08
od RuDoSh
rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
facelift u E34 byl nekdy v roce 93..... s tou 520i ma pravdu, jdi raci do 525i (s vanosem) bude to zrat stejne, ale pojede to lip

Napsal: ned 12.03.2006 14:20
od rob2fab
RuDoSh píše:rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
facelift u E34 byl nekdy v roce 93..... s tou 520i ma pravdu, jdi raci do 525i (s vanosem) bude to zrat stejne, ale pojede to lip

oká dík
Napsal: ned 12.03.2006 19:48
od Strosek
alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej

) ... da se to najit i v etk ...
S těma širokejma ledvinama u 8v jsi si 100% jist ?
Takže, když uvidím úzký ledviny u 540i r.v. 92, tak je to nějaká bota. Jestež to tak ?
Napsal: ned 12.03.2006 21:35
od Catalyst
rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
je to strasne slabe a bude ti to zrat ako mne a to mam 3L
Napsal: ned 12.03.2006 21:43
od Martinéz
alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej

) ... da se to najit i v etk ...
presne tak.. ony nektery auta jsou k videni i s ouzkejma treba r.95, ale to jsou vsechno bastly po rane..
Napsal: ned 12.03.2006 21:50
od matal
rob2fab píše:zdravím konečně se mi povedlo prodat golfa takže hurá z5 k bmw,potřebuju vědět od kterýho roku se na e 34 dělali širší ledviny??
kamarád mě straší z 520i žeprej rozpitá srágora bez kroutáku..je to pravda?
Jj..raději tu 525i vanos-141Kw..

Napsal: pon 13.03.2006 09:52
od RuDoSh
alp píše:vsechny v8 meli siroky ledviny v zakladu. Ostatni modely v prubehu 94-95 dle motoru (nejpozdeji byly tusim diesly, ale nejsem si uplne jistej

) ... da se to najit i v etk ...
moje TDSo z roku 93 melo siroke (byla to predvadecka z nejakeho velkeho autosalonu).... jestli to bylo zborka nevim, ale vechny plechy byly origo BMW

Napsal: pon 13.03.2006 10:55
od vally
Jj..raději tu 525i vanos-141Kw..

[/quote]
To už je ale 525is, pokud se nepletu...
Napsal: pon 13.03.2006 10:58
od RuDoSh
vally píše:To už je ale 525is, pokud se nepletu...
525is snad nikdy nebyla

(nebo o ni nevim)
Napsal: pon 13.03.2006 11:12
od divinol
jestli to není jen znak na kufru tak stojí u nás před barákem....
Napsal: pon 13.03.2006 11:20
od vally
Pokud vim, tak 525i měla 125 kW a 525is měl 141 kW a dělala se i ve verzi 525isx...
Napsal: pon 13.03.2006 11:21
od vally
Teď jsem ještě nakouk do tech. informací, které jsou k dispozici na stránkách klubu a tam se o 525is nepíše, tak nevim...
Napsal: úte 14.03.2006 02:37
od Checker
...525i Vanoz doporučuju, silný vůz s relativně nízkou spotřebou.

Napsal: úte 14.03.2006 10:21
od Pivson
525is pobavil jsem se o žádným takovým modelu nevím)
525ix je jasný, ale tam to x značí pouze pohon všech kol
525i (12V)
motor: M20B25
počet ventilů na válec: 2
Obsah: 2494 ccm
Výkon: 110 kW / 150 PS
525i (24V)
motor: M50B25
počet ventilů na válec: 4
Obsah: 2494 ccm
Výkon: 141 kW / 192 PS
Vanos model táhne líp od spoda
Vanos se dáva od 9/92 (našel jsem i značení motoru M50TU)
Napsal: úte 14.03.2006 10:37
od Pivson
jo a siroky ledvinky pro všechny modely od 05/1994
Napsal: úte 14.03.2006 10:55
od vally
To pivson: já měl právě za to, že rozdíl mezi 525i a is je v počtu ventilů, stejně jako třeba u 318i/is. A těch aut s napisem 525is jsem pár viděl...a nezdálo se mi, že by si to tam dodávali jako např. oblíbené "M"...
Napsal: úte 14.03.2006 11:37
od Pivson
vally píše:To pivson: já měl právě za to, že rozdíl mezi 525i a is je v počtu ventilů, stejně jako třeba u 318i/is. A těch aut s napisem 525is jsem pár viděl...a nezdálo se mi, že by si to tam dodávali jako např. oblíbené "M"...
No ja opravdu o tom nikdy neslyšel a ani neviděl. Mejlit se muže každej, ale podle mě tohle je jen předělavka. Prostě tam někdo nalepil IS
A? to byl 12V či 24V tak označení nalepený vzadu bylo vždy třeba 525i a dle ETK ani není možné pro řadu E34 označení IS koupit.
U trojek 318is to je jiná
Napsal: úte 14.03.2006 13:39
od vally
Máš nejspíš pravdu, ale ten nápis mi vrtá hlavou, fakt jsem jich nejkolik viděl... A mam pocit, že na E-34 jsou všechny znaky spojený, takže dodatečné is by muselo bejt znát...
Napsal: úte 14.03.2006 14:33
od Catalyst
IS bola len 1.8 a tam slo aj o ostrejsiu vacku a tak... preto aj na to tie motory trpeli ..... ine IS neexistuje...
