Stránka 1 z 1
Napsal: stř 01.03.2006 22:41
od Catalyst
Hallo.
Tak mam teda taky problem... vymienal som s kamosom membranu a akosik to teraz nejde na vsetky valce. V skratke...
Uz sa mi nieco podobne stalo, ked mi dedko popolieval motor hadicou. Vtedy to po nejakom jazdeni naskocilo samo. Pravdepodobne sme nieco zaliali.
Teraz mi to ale spravilo znova ale zatopenie by som netipoval. Vytieklo nam sitce trocha vody ale to by muselo byt sakra stastie aby sme to akurat trafili. Cital som si Bentlyho manual. Nasiel som tam RPM senzor... ( ten funguje ) potom senzori explozii.. ale ci tie funguju netusim, bo ked ich aj vsetky odpojim, nic sa nestane. Potom som este nasiel snimac vacky.... ten co je v predu na lavom bloku motora, ma cca 500Ohmov. Neviem vsak ci je to ok, bo bently to tam vobec nema spomenute. Vaciek tam mam ale viac a tak by som ocakaval este minimalne jeden senzor. Kamos tvrdi ze je niekde na zadnej strane motora, ale zatial som ho nenasiel.
Tiez je otazne kolko valcov nejde, ale dost to tym autom hadze a nechodi to skoro nic... zvuk to ma teraz ako subaru hehe..
Vie niekto poradit ?
Napsal: stř 01.03.2006 22:45
od Pivson
Co je to za motor?
Začít svíčkama, zkontrolovat kabely, cívky ....
Napsal: stř 01.03.2006 22:47
od Catalyst
Pivson píše:Co je to za motor?
Začít svíčkama, zkontrolovat kabely, cívky ....
Jaaaj.... Pardon pani ... nejak som sa pozabudol
Je to M60 .... 3L 8V
Cievky idu, kable k nim tiez.....
Napsal: stř 01.03.2006 23:27
od Pivson
Catalyst píše:Pivson píše:Co je to za motor?
Začít svíčkama, zkontrolovat kabely, cívky ....
Jaaaj.... Pardon pani ... nejak som sa pozabudol
Je to M60 .... 3L 8V
Cievky idu, kable k nim tiez.....
tak to zkus tady z fora alpa, ten je na tenhle motor specialista
Napsal: čtv 02.03.2006 19:09
od Catalyst
Pisal som mu .... ale zatial sa zda ze na mna hodil bobek....
Napsal: pát 03.03.2006 14:46
od Catalyst
alp píše:Catalyst píše:Pisal som mu .... ale zatial sa zda ze na mna hodil bobek....
nestiham, moc prace.
delalo to i pred vymenou te membrany ?
V pohode...
Pred vymenou to nerobilo. Len vtedy ked bol ten motor popolievany a v podstate sme ho nechtiac poliali aj po vymene membrany... bolo treba doliat vodu do chladica....
Napsal: pát 03.03.2006 17:59
od Catalyst
alp píše:no zukontroloval bych jestli neni voda v tom velkym kulatym konektoru. Pak promerit jestli jdou signaly do civek a do vstriku. A takze jestli jste tam tu membranu dali spravne. Patri tam pruzinka, membrana s vystupkama, gumova membrana a pak vicko
No dufam ze sme ju dali dobre... ono .. naopak sa to ani nedalo a myslim ze by pak nesiel motor vobec. Chcipalo to lebo sme zabudli na jednu blendu... ale dali sme ju tam.. mimochodom som tam dal nove origo, u nas v bavarii ma vislo 1100 SKK ..
Ten konektor je minimalne dost zababrany... hovoril som to .. ale chalani ma posielali vselikam hehe... skusim ocistit. Otazka znie ako zmerat signaly... viem zmerat cievky a tak... ale zmeram siknaly aj obyc voltmetrom ?? ( btw.. co by som mal pokladat za signal ? )
Napsal: pát 03.03.2006 21:18
od Catalyst
Myslis asi palivovu rampu... jo to mozem kuknut, aj ked sa mi nezdalo ze by sa tam dalo nieco priskrtit. Bola tam akurat hadicka z cerpadla a pak spatna hadicka pri jednocestnom ventilku.... nemoze to byt zavzdusnene abo tak ??
Premerat skuusim zajtra..

Napsal: sob 04.03.2006 18:14
od Catalyst
Hadicky su OK.. cievky su OK, ide do nich napajacka.. akurat som nevedel ako zmerat signaly.. to mam normalne na drzovku zajazdy odpojit cievku a tak ??
Jo a k tym vstrekom .. co su pod rampou, to neviem ako sa tam dostanem a nameram to ...
BTW... vypucoval som konektor a sa mi zda ze je to uz ok... akurat mi to nedrzi otacky ale to bude iny problem...robilo to vzdy ked bol motor studeny
Problem sa mi zda byt to .... ze ako isiel motor... tak raz abo dvarazi .. nim sklblo .. a spravilo to zvuk ako ked odtahujes dost zapeceny srob... taky kovovy neprijemny zvuk .. ale zas nie moc ostry.... co s tym ?
Napsal: sob 04.03.2006 23:28
od Catalyst
No to hej .. to sa chystam.... akurat neviem co vsetko to vie odhalit....??
Jo a k tym otackam ... kolise to len kym sa nezohreje motor... preto bol aj tip na membranu... co to moze byt ?
Napsal: sob 04.03.2006 23:43
od Catalyst
BTW.. tie otacky kolisu obcas mu padnu az tak ze skapne.. .. iba kym je motor studeny... vase tipy na
problem ?
Napsal: ned 05.03.2006 08:23
od Fugo
M60 má přeci možnost vyblikat chybovou hlášku z ECU, návod je v Bentley, používám již několik let na 750 M70 a od tý doby jsem nebyl v bmw na vyčtení paměti závad, pokud jde samozřejmě o diagnostiku kde se měří úroveň signálů atd to už je věc jiná.
Napsal: pon 06.03.2006 17:38
od Catalyst
JO jo .. to by som mohol skusit...
Dik hosi za pomoc... trosken sa otepli a idem do toho naplno.
BTW... videl som ze tam u vas ma kopec chalanov .. 6stupnove prevodovky. Kde sa to da zohnat co to kostuje a tak ?
Napsal: pon 06.03.2006 17:39
od Catalyst
Fugo píše:M60 má přeci možnost vyblikat chybovou hlášku z ECU, návod je v Bentley, používám již několik let na 750 M70 a od tý doby jsem nebyl v bmw na vyčtení paměti závad, pokud jde samozřejmě o diagnostiku kde se měří úroveň signálů atd to už je věc jiná.
EHmm.. otazka .. skor za kamosa... tiez ma E32 Long m70 .. ale potrebuje pozhanat prevodovku... nevies o niecom ? popripade nedala by sa tam dat ta " 6rychlostna " ?
Napsal: pon 06.03.2006 19:45
od Fugo
dá se tam dát 6kvalt z 850 ale cena je tak 50tis kč, pokud ji vůbec seženeš.
Napsal: pon 06.03.2006 20:43
od Catalyst
Kurna... tak ako to robia typci z
http://www.bmwtuning.cz Ti to davaju tusim dovsetkeho...
nestratil sa niekde s nimy kamion ??

Napsal: sob 11.03.2006 12:46
od Catalyst
Pani tak som po diagnostike... nesiel mi jeden vstrek ... az sa divim co to vie narobit... stacilo to len dotlacit
Jo a nasava mi to hodne falosneho vzduchu .. tak idem dnes potrenovat s cisticom na brzdy

Napsal: sob 11.03.2006 23:38
od stepmir
Napsal: ned 12.03.2006 01:11
od Pavel H
Kdyz postrikas mista, kde muze motor nasavat falesny vzduch, tak motor zacne zdechavat. Ale existuje na to specialni sprej. Timhle se to da snad nahradit.
Napsal: ned 12.03.2006 03:17
od Catalyst
Pavel H píše:
Kdyz postrikas mista, kde muze motor nasavat falesny vzduch, tak motor zacne zdechavat. Ale existuje na to specialni sprej. Timhle se to da snad nahradit.
Skor by som povedal ze ho to hodi do obratok...

.... mno nikde mi to nepodfukovalo... bola len zla vaha vzduhu hehe.... este ze kamos mal jednu novu zbytocnu
Tak za teraz tesim .. uz len na volnobehu to zere 7deci menej na hodinu...

)))