Stránka 1 z 1

Napsal: pon 27.02.2006 09:31
od 525tds
Zdravím ,
mám 525 TDS e34 r.v. 1992 a teď se mě stává ,že studený motor po nastartování nejprve naskočí tak na 500 otáček a až po chvíly ( asi 15 sekund ) teprve naskočí normální volnoběh . Potom je všechno už OK. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti . Děkuji za odpovědi . PEPA

Napsal: pon 27.02.2006 09:45
od skautik
525tds píše:Zdravím ,
mám 525 TDS e34 r.v. 1992 a teď se mě stává ,že studený motor po nastartování nejprve naskočí tak na 500 otáček a až po chvíly ( asi 15 sekund ) teprve naskočí normální volnoběh . Potom je všechno už OK. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti . Děkuji za odpovědi . PEPA
spatne minimalne 2 zhavice, cena za kus je od 140 - 450kc - vymenil bych vsech 6

Napsal: pon 27.02.2006 10:29
od JaraX
prohodil bych všechy žhaviče,za 250 jsou bosche, tusim v elitu, a je na par let pokoj, taky bych rovnou nechal seridit trysky, pokud nevis kdy to je naposled delany.

Napsal: pon 27.02.2006 13:50
od 525tds
Děkuji , tušil jsem to .Nevíte kolik asi stojí seřízení vstřiků ? A ještě by mě zajímalo , na co je tam ten řídící vstřik ?

Napsal: pon 27.02.2006 20:34
od Doktor1
Mě to dělalo taky tak,i po výměně žhavičů.Zlepšilo se to až po překroužkování motoru,teď to chytá i v -20st,a to mám na 4.válci malinkatou rýhu... Taky to chce kvalitní naftu a přípravky proti zamrzání...

Napsal: úte 28.02.2006 09:39
od jahy
a taky to chce čerpadlo.po výměně za nové mi auto chytalo při minus 20 na první nažhavení.

Napsal: úte 28.02.2006 11:32
od skautik
nebo taky novej motor, ne?

Napsal: úte 28.02.2006 14:01
od Doktor1
jahy píše:a taky to chce čerpadlo.po výměně za nové mi auto chytalo při minus 20 na první nažhavení.
Já vyměnil čerpadlo a bylo to stejný... :?