Stránka 1 z 1
Napsal: sob 25.02.2006 12:44
od josefs
Prosím o radu, musím dolévat cca 1 dcl za 500 km

.. auto je z roku 2002 a najeto poctivejch 130 tisíc
Ještě jsem na to nekoukal, resp. nesundaval spodní dekl .. spíš se chci zeptat, kde se to většinou ztrácí, bych byl připraven teoreticky trochu dopředu
Díky předem za tipy

Napsal: sob 25.02.2006 15:08
od sb
Ja mel prasklou hlinikovou spiralu,je u chladice.
Napsal: sob 25.02.2006 17:13
od Hanz
presne tak, diky neschopnosti nasich zastoupeni jsem si ji musel koupit v De (prekvapive skladem hned za hranicema a o cca 20% levneji)...
Napsal: ned 26.02.2006 14:53
od giovanny
URČITĚ SE PODÍVEJ TAKÉ NA VŠECHNY SPONY NA HADICÍCH KTERÉ SOUVISEJÍ S OBĚHEM OLEJE V SYSTÉMU SERVA ,,

DOST ČASTO VŮBEC NEDRŽÍ A VŽDY TROCHU PÍDÍ OJEJ KOLEM SPOJE ,NĚKDY AŽ TOLIK ŽE BY TO MOHLO ZPŮSOBOVAT TENHLE PROBLÉM... JA JE DOPORUCUJI VŠECHNY VYMĚNIT ZA KLASICKÉ ŠROUBOVÉ SPONY.

Napsal: pon 27.02.2006 09:37
od Hanz
ale tady je to na 99% ta spirala mezi chladicema, je ulozena v plast blocich a zrejmne i tak kmita a casem popraska (mel jsem tam 4 diry vetsi a asi 7 mensich

), poznas to ze to tece na dekl pod motorem
Napsal: pon 27.02.2006 14:55
od josefs
Zatím všem díky za odpovědi

, snad to bude tímto a ne propouštějícíma manžetama na řízení, jak mě strašili u nás v BMW
Až se na to dostanu, tak dám samo vědět, kde byl zakopanej pes

: a kolik děr to potrubí mělo

Napsal: pát 06.04.2007 18:07
od JosefCB
Takže závada zjištěna a je to přesně tak, jak tvrdil sb a Hanz ... trubka prasklá uprostřed a jelikož jsem ji ještě nevyndal, tak nevím přesný počet děr

... ale humus mezi chladičema byl tedy řádný
Při vyndavání jsem narazil na tento problém ... nejdou mi rozpojit spojky mezi hadicí a hliník. trubkou, takové jakoby převlečné matice, které mají v sobě plastovou krytku. Tu jsem taky vyndal, hadicema migal jak o život a nic platný. Jde to vůbec rozdělat? Není jediný řešení odstranit origo pásku u nádržky a na nápravě to povolit na šroubu a chladič vyndat i s hadicema. Zdá se mi to ale dost divný, nemožnost rozpojit dva odlišné díly .....
Budu vděčen za každou radu, abych už to konečně dotáhl do konce

Napsal: sob 07.04.2007 21:02
od Hanz
je tam samosvorna spona, ma 4 packy, ktere se rozeprou v tom protikuse, uz se nepamatuju, ale myslim, ze se to rozdelava pomoci zamacknuti te plast spony? ze odblokuje ty packy?... nechci kecat, radsi cinkni nekam na vrakac, urcu to budou vedet presne...
Napsal: ned 08.04.2007 10:20
od pindour
musíš natlačit tu umělou hmotu dovnitř a pak to rozpojit, jde to pěkně blbě:) Někdy to musíš poklepat kdyz to máš zamačknutý a ono to trochu povolí.
Napsal: ned 08.04.2007 12:58
od JosefCB
což o to, tlačil jsem tu umělou krytku co to šlo a bez výsledku

, dokonce jsem jí opatrně vyndal, abych si jí prohlédl, jak to funguje

.... nepomohlo by to nějak naolejovat, třeba WD? to poklepání prubnu, uvidím, třeba se zadaří

Napsal: pon 09.04.2007 20:53
od Wocky
dneska jsem to s kamaradem delal... zatlaci se ten cerny plastik (krouzek) smerem k hadici a ta hlinikova trubka se vytahne ven. Fakt to jde na ho*no.
Napsal: pon 09.04.2007 21:23
od pindour
no vono musis prave jeste tlacit tu hadici do spoje a zacvaknout tu umelou hmotu, takze tlacis proti sobe. Jinak, kdyz tlacis jen tu umelou hmotu, tak se malokdy podari to rozpojit, pze ta umela hmota pak nestlaci uplne ty plisky a nerozpoji se to.
Napsal: úte 10.04.2007 12:30
od JosefCB
Hotovo .... šlo to docela lehce, když člověku pomůžou Vaše rady

Díry tam byly dvě na spodní trubce a obě v místě uchycení v silentblocích. Takže závěrem všem děkuju za poskytnuté rady

Napsal: pon 03.01.2011 15:18
od Elektro
JosefCB píše:Takže závada zjištěna a je to přesně tak, jak tvrdil sb a Hanz ... trubka prasklá uprostřed a jelikož jsem ji ještě nevyndal, tak nevím přesný počet děr

... ale humus mezi chladičema byl tedy řádný
Při vyndavání jsem narazil na tento problém ... nejdou mi rozpojit spojky mezi hadicí a hliník. trubkou, takové jakoby převlečné matice, které mají v sobě plastovou krytku. Tu jsem taky vyndal, hadicema migal jak o život a nic platný. Jde to vůbec rozdělat? Není jediný řešení odstranit origo pásku u nádržky a na nápravě to povolit na šroubu a chladič vyndat i s hadicema. Zdá se mi to ale dost divný, nemožnost rozpojit dva odlišné díly .....
Budu vděčen za každou radu, abych už to konečně dotáhl do konce

chtěl jsem se zeptat zda ti to neohazovala vrtule po celém motorovém prostoru.?Mě totiž ubývá olej ze serva a začínám mít ohozené konce vrtule ,ale u toho vstupu výstupu do chladiče oleje je to suchý.Tak si říkám jestli není opravdu prasklý ten chladič.Tah vzduchu by to pak prskal na vrtuli.Děkuji za názor.Mám tedy 523i ,ale servo tam bude asi stejně.